עו"ד אביטל בן נון
עו"ד אביטל בן נון

בלי "מי התחיל"

פורסם בתאריך: 10.9.23 08:14

@ עו"ד אביטל בן נון, שמתמודדת למועצת העיר ברשימתה של ראש העיר עינת קליש רותם, יצאה בקריאה לניהול מערכת בחירות נקייה ונטולת השתלחויות. בדף הפייסבוק שלה היא כתבה: "כמועמדת למועצת העיר אני מתבוננת על השיח ומשתוממת על השנאה, הבוז, חוסר הכבוד והעלבונות. זה באמת מה שיש לאנשים לתרום לשיח? זו ליטרת האנרגיה שאתם שולחים להסתובב ברשת? רוב הסיכויים שבהמשך נצטרך לשרת ביחד את תושבי חיפה. איך בדיוק אפשר לשתף פעולה אחרי כל השנאה הזו? אפשר ורצוי להעביר ביקורת, אפשר אפילו להסכים לחלק מהביקורת, אפשר להעלות תמיהות, אפשר להשוות אג'נדות, אבל את כל זה אפשר לעשות בשפה נאותה. תזכרו שעבור המתבונן מהצד זה ממש לא משנה 'מי התחיל'. עבורו, מי שנוטל בזה חלק ומתבטא בקללות ובעלבונות מעיד בראש ובראשונה על עצמו".

בן נון, מערכת בחירות נקייה?

"אני רואה כל מיני התבטאויות נוראיות, ואני באמת חושבת שאין מקום לזה. אפשר להעביר ביקורת בצורה עניינית בלי לנבל את הפה. חבל שהרבה אנשים לא מבינים את ההבדל. אני מקווה שהפוסט הזה ייפול על אוזניים קשובות".

 

 

@ עו"ד אור פרימור פרסם את הפוסט הבא בדף הפייסבוק שלו: "לפעמים כשכבר נדמה לכם שראיתם ושמעתם הכל, הופ – זה שוב מתנפץ לכם. אשה נחמדה ועדינה חשדה עשרות פעמים שבעלה בוגד בה. היו לה מאות סימנים ועשרות סיבות לחשוד, אך היא העדיפה לעצום עיניים, אולי בשביל ילדיה הקטנים והחמודים. לא יודע, אבל בטח שזה לא תפקידי לשפוט. והנה, בשבוע שעבר הבעל השחקן (בן שחקן) שכח בטעות את הנייד שלו בבית, וזה מה שהאשה מצאה שמתחולל אצלו בביט. Ooops… big mistake". בסוף הפוסט הוסיף עו"ד פרימור טיפ חינמי: "לא מעבירים למאהבת כספים בביט, רק מזומן או ביטקווין". ולא שכח לצרף סמיילי קורץ.

 

ההודעה על העברת הכסף בביט

ההודעה על העברת הכסף בביט

 

@ עו"ד אורן סולן חגג יום הולדת 43, אז אמא עו"ד שרין סולן בירכה אותו באופן פומבי בפייסבוק: "אורן יקירי, מזל טוב ליום הולדתך. מאחלת לך בריאות איתנה, פרנסה בשפע, התגשמות כל התוכניות ושנה מבורכת. אמא שאוהבת".

 

עוה"ד שרית ואורן סולן (צילום מתוך דף הפייסבוק שלה)

עוה"ד שרית ואורן סולן (צילום מתוך דף הפייסבוק שלה)

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. גיא לוי

    תגידי לחברתך הגברת הילה לאופר שמסיתה נגד,אחרים ללא רחמים ובושה לא ראיתי דבר כזה ומבטיחה הבטחות שווא אני שמעתי מכמה בכירים הייתי בשוק ממש,ביזיון במקום שנתנהג אחרת ונעשה בחירות דמוקרטיות אם אנושי לכול מועמד הרפש מיום ליום והשנאה גוברת את צודקת במקום לעזור ולאהוב מתפלגים והשנאה גודלת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר