הגיפט קארד של Tabit
הגיפט קארד של Tabit

שלמו עכשיו, איכלו אחר כך

חברת התוכנה לניהול מסעדות Tabit נרתמת לטובת ענף המסעדנות הקורס ומציעה גיפט קארד שיזרים חמצן באופן מיידי לבתי העסק. המשמעות: אתם רוכשים שובר מתנה בסכום מסוים, המסעדה מקבלת את כל הסכום באותו הרגע, והשובר ממתין למימוש עתידי

פורסם בתאריך: 25.10.23 15:38

כשבועיים וחצי לאחר תחילת מלחמת חרבות ברזל, והמשק מנסה להסתגל למצב החדש. אם בשבועיים הראשונים רוב המסעדות בעיר בחרו לסגור את דלתותיהן ורק מעטות נשארו פתוחות, כעת עוד ועוד עסקי מזון נפתחים מחדש.

באין מענה ממשרדי הממשלה וכאשר עוד לא ידוע אם העסקים יקבלו פיצוי מהמדינה, הדרך היחידה לשמור את הראש מעל המים היא להיתלות ביוזמות אזרחיות. אחת מהיוזמות שייכת לחברת התוכנה לניהול מסעדות Tabit, שנרתמת לטובת ענף המסעדנות ומציעה גיפט קארד פטור מעמלה שיזרים חמצן באופן מיידי לבתי העסק הקורסים. במילים אחרות – אתם רוכשים גיפט קארד בסכום מסוים, המסעדה מקבלת את כל הסכום באותו הרגע, והשובר ממתין למימוש עתידי. המשמעות היא שאת הכסף אתם נותנים עכשיו למסעדה, ואת האוכל תקבלו במועד אחר.

 

 

"החלטנו להיעזר בטכנולוגיה שלנו במטרה לעזור למשק ולמנוע את קריסתו", אומרת מנהלת השיווק של Tabit ליאת כהן, "ניסינו לחשוב מה אנחנו יכולים לעשות כדי לעזור לכל השוק, מעבר לביטול תשלומים שוטפים ללקוחותינו הקבועים. הבנו שגיפט קארד הוא מוצר שיכול לסייע להנעה התזרימית של השוק שסגור כרגע וזקוק לכסף".

איך עושים את זה? נכנסים לאתר, בוחרים מסעדה שאליה תרצו ללכת כשהמצב יירגע, ומחליטים מהו הסכום ואם השובר הוא עבורכם או מתנה. רשימת בתי העסק כוללת גם מסעדות שאינן לקוחות של Tabit ולא היו רשומות לשירות לפני המלחמה. בחלק מהמסעדות תקף הגיפט קארד גם במשלוח.

 

גיפט קארד של Tabit

גיפט קארד של Tabit

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר