פלאפל ארמון (צילום: בועז כהן)
פלאפל ארמון (צילום: בועז כהן)

משלוחים ואירועים פרטיים: אחרי 73 שנה, פלאפל ארמון מתחדש

בדוכן הפלאפל שהקימו חנה ושמואל בוטנר שנת 1951 בהדר, מול קולנוע ארמון ז"ל, עובדים כעת ניניהם ששומרים על אותו הטעם כבר יותר משבעה עשורים. בהשראת הדור הרביעי מציעה כעת פלאפל ארמון משלוחים ברחבי חיפה ואירועים פרטיים עם כל השואו בבית הלקוח

פורסם בתאריך: 8.4.24 11:25

בשנת 1951 הקימו חנה ושמואל בוטנר את פלאפל ארמון מול קולנוע ארמון ברחוב הנביאים. היו אלה ימי הזוהר של שכונת הדר, עם שלל בתי הקולנוע ובתי הקפה ועם ההמון שגדש את הרחובות. מאז ועד היום פועל דוכן הפלאפל, שיצר לעצמו עדת לקוחות קבועים אשר מגיעים להתענג על טעם הכדורים והסלטים שלא השתנו מאז, ובאותה הזדמנות להתרפק על זיכרונות ילדות מחיפה של פעם.

עם השנים החליף את חנה ושמואל בנם יעקב, אחר כך הנכדים שי וגיא, וכעת הנינים אופק ושחר. "אנחנו דור רביעי שעובד מ-1951 באותו מקום", אומר אופק, "עד היום אנחנו עובדים עם סבא שלי יעקב, עם אבא שלי שי ועם דוד שלי גיא. סבא עדיין מפקח על המתכון של הפלאפל, הוא הצ'יף שלנו. המתכון לא השתנה ולא בכדי – כולם אוהבים את הפלאפל שלנו. זה היופי של המקום – הוא מחזיר את האנשים במנהרת הזמן. אני שומע כל כך הרבה סיפורים מאנשים – אחד אוכל פה 50 שנה, אחר 40 שנה – וכשאני שואל 'מה עם הטעם?' הם אומרים 'הטעם הוא כמו שהייתי בן 16'. הקולנוע כבר לא קיים, החיים בהדר הם כבר לא כמו פעם, אבל אנשים אוהבים את טעמי הילדות שלהם. זה קהל לקוחות ותיק עם מוניטין של 73 שנה. הסוד הוא שהכל נעשה באהבה וכל דור נצמד למה שהדור הקודם לימד אותו".

 

 

הטעם המוכר אמנם לא השתנה, אבל הזמנים כן. לאור דרישת הלקוחות, פלאפל ארמון מתקדם, ולראשונה הנהיגו שם שירות משלוחים באמצעות וולט. "התחלנו את המשלוחים לפני כחודשיים", אומר אופק, "אני מבין בעולם הזה ויודע שחוויית הלקוח זה הדבר הכי חשוב. פלאפל זה אוכל שחייב להגיע חם, ולכן גם להגיע מהר. הלקוחות תמיד שאלו אותנו איך אין לנו משלוחים כי הם לא מגיעים להדר, גם בגלל בעיית החניה וגם בגלל התקופה הזו שמבלבלת אנשים והם פוחדים להסתובב בחוץ. וחייבים להגיד את האמת – הדר היא לא מה שהיתה פעם, אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור. אני שומע סיפורים מסבא שלי על הרחובות בהדר שהיו פעם עמוסים. כשאני שואל אותו לאן זה נעלם, הוא אומר 'הכל נמצא בקניונים'".

לדבריו, יש למשלוחים היענות יפה: "אנחנו אורזים את המשלוח בצורה מיוחדת, לא בחמגשיות אלא בצורה יותר מזמינה – את הכדורים בקופסה נפרדת ששומרת על הקראנצ'יות שלהם, ואת הסלטים בקופסה נפרדת ביחד עם הפיתה. זה נקרא פלאפל בצלחת, וכל זה ב-30 שקל בלבד. זו גם אפשרות לאכול פלאפל ארמון טעים וחם לא בתוך פיתה".

ואם לא די בכך, בימים אלה מתחיל פלאפל ארמון לארגן אירועים פרטיים. "זו יוזמה שאנחנו חושבים עליה כבר הרבה זמן ורוצים לקחת אותה צעד אחד קדימה", מסביר אופק, "במקום להזמין קייטרינג, אנחנו מגיעים ועושים את השואו של הכנת הפיתות, מביאים את כל הסלטים שלנו, מכינים את הפלאפל במקום ועושים אווירה של פלאפל ארמון בבית הלקוח. אנחנו מייצרים לו הכל חם, טרי ואצלו בבית. אנחנו פתוחים להכל".

 

אופק בוטנר בפלאפל ארמון (צילום: בועז כהן)

אופק בוטנר בפלאפל ארמון (צילום: בועז כהן)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שאול

    פלאפל ארמון אכן מקום מאוד ותיק מדוע לא משפצים את המקום מרחיבים קצת את המקום שיהיה אפשר לשים כסאות שולחנות ליד המקום זה יוסיף וייתן למקום דחיפה רצינית מאוד.

  2. משגיח לשעבר

    אומנם הפלאפל הכי טעים בשבילי, אבל, את האמת צריך להגיד גם אם היא קשה. קודם כל המחיר עלה ל-22 ש"ח למנה שזה יקר בשביל כולה פיתה עם פלאפל ואני כבר לא הייתי שם כמה חודשים אז יכול להיות שעתה המחיר יותר, תרגיעו ותורידו את המחיר, את הכסף שלכם עשיתם כבר. דבר שני, הייתם שמים שלושה כדורים למעלה, זה ירד לשניים, במחיר כזה תשימו ארבעה כדורים, לא להתקמצן, גם ככה הכדורים קטנים. ותסדרו שולחנות, כיור יותר גדול עם נטלה לנטילת ידיים, ומציע לכם להוסיף גם מכירה של צ'יפס זה רעיון.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר