טורטליני עגל ברפאלו. המחוז הראשון - אמיליה רומאנה (צילום: אנטולי מיכאלו)
טורטליני עגל ברפאלו. המחוז הראשון - אמיליה רומאנה (צילום: אנטולי מיכאלו)

רפאלו מציגה: מחוז אחר בכל רבעון

פורסם בתאריך: 12.3.20 10:40

חודשים אחדים לאחר שהשף של רשת המסעדות האיטלקיות רועי הלוי שב מארץ המגף (עוד לפני תקופת הקורונה, למי שדואג), יוצאת הרשת עם תפריט חדש שכולל מנות שאותן הוא יצר ביחד עם השפית האיטלקייה-יהודייה עמנואלה פנקה. מעתה יוקדש כל רבעון בשנה למחוז אחר באיטליה, עם המנות ועם היינות הייחודיים לו, ושפים איטלקיים ידועים מאותם המחוזות יתארחו במטבחים של הסניפים. המחוזות שנבחרו הם אמיליה רומנה, קמפניה, פיאמנטה ורומא.

המחוז שיזכה לפתוח את הקונספט החדש הוא אמיליה רומאנה – אזור שמאופיין בבלסמי ממודנה, בבולונז מבולוניה ובגבינת פרמז'ן מפארמה. המנות החדשות שיביאו לידי ביטוי את המאפיינים הללו יהיו פפרדלה דימנזו – פפרדלה ירוק-לבן, בשר שורט ריבס בציר בקר ועגבניות, פטריות צלויות, צנוברים, צ'ילי טרי וגילופי פרמז'ן; טורטליני עגל – טורטליני במילוי לחי עגל ובשר אונטריב, קרם ארטישוק ירושלמי, אספרגוס, בצלצלי שאלוט שחומים, ארטישוק וגילופי פרמז'ן; פיצה שורט ריבס – בשר אסאדו מפורק, תרד, בצל צלוי, קרם בטטה, שמן כמהין, גבינת מוצרלה ופרמג'אנו רג'אנו; ניוקי בושה – ברולה ניוקי סלק ברוטב שמנת, שום, תרד, ערמונים, גבינת בושה מקורמלת ואגוז מוסקט; רוטלו זוקיני ספינצ'ה – זוקיני, תרד, כרישה, פטריות פורטובלו, ריקוטה פרסקה, מוצרלה פיורדלטה, גראנה פדאנו ושברי אגוזי לוז.

 

 

הלוי: "הפעם לא רק שדרגנו את התפריט אלא גם החלטנו לתת ביטוי לאזורים מובילים באיטליה מהבחינה הקולינרית, וזאת לאחר שנסענו במיוחד כדי ללמוד ולטעום טעמים חדשים. אנחנו ממשיכים להשתמש בחומרי גלם איכותיים מאיטליה כדי להביא לסועדים שלנו את התחושה שהם יושבים במסעדה באיטליה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר