סניף ביגה ברחוב חורב (צילום מתוך אתר האינטרנט של רשת ביגה)
סניף ביגה ברחוב חורב (צילום מתוך אתר האינטרנט של רשת ביגה)

בדרך לסגירה? ביגה חורב נכנס להקפאה

מאז שניתן אישור לעסקי האוכל לשוב לפעילות לאחר סגר הקורונה, נשאר ביגה חורב - בית הקפה הראשון של הרשת - סגור. הבעלים יאיר מלכה: "הסניף עדיין לא נסגר. אנחנו בודקים מה ואיך לעשות. בינתיים יש לנו חמישה סניפים באזור שעובדים יפה, והכל בסדר"

פורסם בתאריך: 19.6.20 13:34

בית הקפה ביגה ברחוב חורב 12 בחיפה הפסיק לפעול, ולא ברור מה יהיה עתידו. כאשר בית הקפה נפתח בראשית שנת 2014, הבעלים יאיר מלכה כינס מסיבת עיתונאים מושקעת שבה סיפר על חזונו להשקת רשת בתי קפה פרימיום חדשה בשם ביגה – לחם מחמצת באיטלקית. מלכה הוא זה שהקים 20 שנים קודם לכן את רשת קפה גרג והפך אותה מרשת מקומית לרשת בפריסה ארצית, כך שקבלות על הצלחה היו לו.

ביגה הציע מטבח איכותי ובריא, ומיתוגה של הרשת בהתהוות היה בתי קפה בולנז'רי-פטיסרי בנוסח פריז שיק, תוך ירידה לפרטים הכי קטנים כמו סידור הכיסאות בחוץ אשר פונים כולם לכיוון המדרכה ועיצוב חלל הפנים באווירה אירופית כפרית, עם כלי הגשה דקורטיביים מיובאים מאירופה אשר עשויים ברובם בעבודת יד.

מלכה אירח את העיתונאים ודיבר על מהלך אסטרטגי אשר פונה לקהל יעד שמחפש בתי קפה של מוצרי פרמיום בתחום, מכיוון שלדבריו הוא "הרגיש שבישראל אין רשת בוטיק שמתמחה באפיית לחמים, עוגות ומוצרי בריאות ייחודיים, ואנחנו, באמצעות הקמת רשת הפרימיום ביגה, נביא את הבשורה, את החדשנות ואת הרעננות לקהל של אניני טעם ומביני קולינריה".

ואכן, חזונו של מלכה להקים רשת חדשה התגשם, והיום היא מונה 20 סניפים. במרוצת השנים עבר הסניף בחורב, שהיה הסניף הראשון, לניהולו של זכיין שתלה את המפתחות, ולפני כשנתיים חזר הסניף לניהול הרשת. אלא שמאז שניתן אישור לעסקי האוכל לשוב לפעילות לאחר סגר הקורונה, נשאר בית הקפה סגור.

 

סניף ביגה ברחוב חורב (צילום מתוך אתר האינטרנט של רשת ביגה)

סניף ביגה ברחוב חורב (צילום מתוך אתר האינטרנט של רשת ביגה)

 

 

"הסניף עדיין לא נסגר", אמר מלכה ל"כלבו – חיפה והקריות", "עדיין לא. אנחנו חושבים מה לעשות שם מבחינת שינוי קונספט. לפני משבר הקורונה שיפצנו את הסניף והבאנו ריהוט חדש, אבל משבר הקורונה גרם לנו לעשות חשיבה מחודשת, אולי להכניס כמה דברים חדשים. הסניף סגור לקהל, אבל כל הריהוט עומד שם. הכל שם חדש".

יש צפי מתי ואם בכלל הוא ייפתח?

"אנחנו בודקים מה ואיך לעשות. אין לחץ, פותחים לאט לאט. בינתיים יש לנו חמישה סניפים באזור שעובדים יפה, והכל בסדר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דין דין

    ביגה נמצא באזור הולך ונעלם. יש בתי קפה אבל אין לקוחות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר