פרייד צ'יקן בורגר בצפרירים 1 (צילום: אנטולי מיכאלו)
פרייד צ'יקן בורגר בצפרירים 1 (צילום: אנטולי מיכאלו)

אחרי שנים: צפרירים 1 פתוח גם בצהריים

לראשונה זה שנים פותח הבר מסעדה צפרירים 1 בצומת כרמליה את שעריו גם בשעות הצהריים עם תפריט עסקי, כאשר בימים ראשון-חמישי בשעות 17:00-12:00 תזכו ל-15 אחוז הנחה על כל האוכל והשתייה. ולשף ירון וידר יש גם כמה הפתעות חדשות

פורסם בתאריך: 5.7.20 09:43

הבר מסעדה צפרירים 1 בצומת כרמליה שב למתכונת רגילה לאחר תקופת הקורונה, ולראשונה זה שנים הוא פותח את שעריו גם בשעות הצהריים עם תפריט עסקי, כאשר בימים ראשון-חמישי בשעות 17:00-12:00 תזכו ל-15 אחוז הנחה על כל האוכל והשתייה.

השף ירון וידר רענן את התפריט והוסיף כמה מנות חדשות כמו קרבונרה – ספגטי חלמונים, חזה אווז מעושן, צ'ילי, פרוסות שום, פרמזן וחלמון טרי (78 שקל); פרייד צ'יקן בורגר – נתח פרגית בתערובת קמחים ופנקו, רוטב טרטר ותוספת לבחירה (78 שקל); כבד קצוץ – עם בצל מקורמל, צנונית וחלה טרייה (46 שקל); ושרימפס מעושן – עם צנוברים, עגבניות שרי צלויות, פלפל שאטה ופטרוזיליה (49 שקל).

 

כבד קצוץ בצפרירים 1 (צילום: אנטולי מיכאלו)

כבד קצוץ בצפרירים 1 (צילום: אנטולי מיכאלו)

 

 

גם גזרת הקינוחים התחדשה במנות מתוקות כמו שוקולד פיסטוק – מחית פיסטוק, קראנץ' פיסטוק, גלידה פיסטוק, מוס שוקולד מריר, בראוניז מלוח ושערות חלווה (49 שקל); ופרנץ' טוסט – תותים, רוטב מייפל קנדי, מסקרפונה, סוכר וקינמון (44 שקל).

ואם זה לא מספיק, המקום השיק תפריט קוקטיילים חדש: Hell Yeah – בקרדי זהוב, אמארו מונטנגרו, הל, סירופ קוקוס, לימון סחוט ואננס (42 שקל); Jacki from the block – ג'ק דניאלס, ליקר קינמון, סירופ אפרסק, לימון סחוט וארומטיק ביטר (45 שקל); Roller Coaster – בקרדי לבן, מלפפון, ליקר סמבוק, שרטרז ירוק, סירופ אננס ולימון סחוט (45 שקל); Fly Away – גרייגוס אגסים, לימון סחוט, סירופ רוזמרין ביתי וארומטיק ביטרס (45 שקל); ו-Negroni Bloom – בומביי ספייר איסט, קמפרי, מרטיני רוסו והטוויסט הסודי (45 שקל).

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר