"אקספרס" מקבוצת "סינטה בר" (צילום: ישראל אלפסה fly studio)
"אקספרס" מקבוצת "סינטה בר" (צילום: ישראל אלפסה fly studio)

בשרי, מושחת, כשר

מסעדת "סינטה בר" בקניון שער הצפון שינתה קונספט הן מבחינת המנות והן מבחינת צורת ההגשה (שירות עצמי). אפשר לשבת ולאכול במקום ואפשר במשלוח באיסוף עצמי

פורסם בתאריך: 30.5.21 18:30

"אקספרס", מסעדת הבשרים מקבוצת "סינטה בר", שנפתחה לפני כשש שנים בקניון שער הצפון, עברה לאחרונה מהפך והתאימה את עצמה לתקופת הפוסט קורונה. "המסעדה שינתה את הקונספט שלה והוא הפך לבשרי, מושחת וכשר", אומר ליעוז צ'יזבסקי, מנהל המסעדה, "דייקנו את התפריט להמבורגרים וכריכים מאוד מיוחדים. בנוסף, המסעדה עברה שיפוץ ושדרוג בנראות וכן בצורת ההגשה והשירות".

מה ההבדל בין המסעדה שהייתה לחדשה?

"לפני כן זו הייתה 'סינטה בר אקספרס', מסעדה שהותאמה למנות קצת יותר פשוטות מהמקור, מסעדה עם ישיבה במקום ושירות מלא. התאמנו את הקונספט של המסעדה הנוכחית למשהו יותר מהיר ויותר מושחת. כל קציצה נעשית מבשר בקר טרי, טלה או עגל, ומעל יש כל מיני תוספות בשריות. המנות מותאמות לכל סוגי הקהלים – אוהבי החריף, אוהבי בישול ארוך, אוהבי רטבים. הכריכים גם הם עם סוגי בשרים שונים, ויש גם המבורגרים לטבעונים, עם קציצת 'סנסשיונל', גבינה ואיולי טבעוניים. ההמבורגרים והכריכים מוגשים בלחמניית פרעצל מיוחדת. אגב, לעשות מושחת ושיהיה גם כשר זה מאוד מסובך מבחינת רמת האיכות, וממש הצלחנו לעשות פה את השינוי הזה".

 

 

במסגרת השינוי עברתם לשירות עצמי.

"נכון, המסעדה עברה שינוי גם בצורת ההגשה. העיצוב הוא חדש וצעיר, מותאם לשירות עצמי, כך שגם צורת ההגשה השתנתה. הסועד מבצע הזמנה על גבי מסך אלקטרוני. ניתן לעשות בו כל מיני השלמות, וכשההזמנה מוכנה, מקבלים הודעת SMS לבוא לאסוף אותה. לאורך כל היום יש מבצעי ארוחות, וניתן לשדרג את המנות עם תוספות ושתייה במחיר עסקי. אבל החידוש הכי גדול זה שהוספנו משלוחים לכל הקריות ונשר. כל המנות מותאמות למשלוחים באריזות המיוחדות שלנו, שנוצרו במיוחד עבור הקונספט הזה. כל הארוחות והמבצעים העסקיים תקפים גם במשלוחים וגם באיסוף עצמי, ולא רק בישיבה במקום".

"אקספרס" מקבוצת "סינטה בר" (צילום: ישראל אלפסה fly studio)

"אקספרס" מקבוצת "סינטה בר" (צילום: ישראל אלפסה fly studio)

בתפריט ההמבורגרים ניתן למצוא: סקייט קלאסי – קציצה לבחירה (בקר/ טלה/ סנסשיונל) ותוספות לבחירה (מנה 54 שקלים, ארוחה 64 שקלים); דאונהיל ראגו עגל; לונגבורד אונטריב בבישול ארוך; דנסינג גוס עם חזה אווז; קיק פלי חריף; פורטו סלייד ג'ים עם פנצ'טה טלה; פפר פרי רייד; צ'דר פרי רייד (גבינה טבעונית); פרי סטייל (מנה 74-64 שקלים, ארוחה 84-74 שקלים).

תפריט הכריכים: רוסטי צ'יקן – פרגית צלויה על גריל; קריספי צ'יקן; ראגו בשר עגל בבישול ארוך; אונטריב – נתח בבישול ארוך מפורק מהצלעות; אסאדו עגל מעושן צרוב על הפלאנצ'ה (מנה 58-54 שקלים, ארוחה 69-65 שקלים).

קניון שער הצפון, קומה 2, שעות פתיחה: א'-ה' 11:00-22:00, שישי עד 11:00-14:30, מצאת השבת עד 23:00. טלפון: 04-6601235

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מזליג שומן עפעפיים

    הוי צ'יזבסקי המסכן אפילו צ'יזבורגר הוא לא יכול להכין כי זה טרף…אז הוא מתנחם ב"כשר אבל מושחת" (היינו כבר בסרט הזה). תחליטו אתם מה עדיף… אני כבר החלטתי.

  2. שרה

    איך בדיוק כשר ואני רואה בתמונה את הגבינה נוזלת מהכריך:)

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר