טירת כרמל תוקיר את חללי צהל ושורדי השואה במרוץ "רצים לכבודם"

במסגרת אירועי שבוע הלאום יקיימו מועצת הנוער העירונית ועיריית טירת כרמל את המרוץ להוקיר ולהצדיע לחללי מערכות ישראל, נפגעי פעולות האיבה ושורדי השואה בנות ובני העיר. ראש העיר אריה טל: "תפקידנו ההיסטורי כאזרחי המדינה הוא להנציח את זכרם של הנופלים, בנות ובני העיר, בכל דרך אפשרית ולמען הדורות הבאים"

פורסם בתאריך: 3.4.23 15:13

מועצת הנוער העירונית ועיריית טירת כרמל יקיימו מרוץ הצדעה לחללי מערכות ישראל, לנפגעי פעולות האיבה ולשורדי השואה במסגרת אירועי שבוע הלאום של מדינת ישראל. מטרות המרוץ, שייערך ביום חמישי, 20.4.2023, היא לחלוק כבוד לחללי מערכות ישראל, לנפגעי פעולות האיבה, ולשורדי השואה, בנות ובני העיר טירת כרמל. מסלול המרוץ יתפרש לאורך 1.5 קילומטר והוא יסתיים במרכז הנוער.

בשעה 15:00 תיערך התכנסות לקראת המרוץ ברחבת בניין אגף שפ"ע (רח' מוצקין 15), בשעה 15:15 יוזנק המרוץ כשבנקודת הסיום יתקיים טקס ברחבת מרכז הנוער (רח' כרמלים 6) במעמד ראש העיר אריה טל.

 

 

ראש העיר טירת כרמל, אריה טל: "אני מברך על היוזמה החשובה של בני הנוער בעיר, ומזמין את תושבות ותושבי העיר לקחת חלק במרוץ. תפקידנו ההיסטורי כאזרחי המדינה הוא להנציח את זכרם של הנופלים, בנות ובני העיר, בכל דרך אפשרית ולמען הדורות הבאים".

מנהלת מרכז הנוער, חני קוז'וקרו: "המרוץ הוא יוזמה של חברו וחברי מועצת הנוער העירונית, בהשראת מרוץ 'רצים לזכרם' המתקיים מדי שנה ברחבי הארץ. הרעיון היה לקיים ריצה המשלבת בין יום הזיכרון לשואה ולגבורה ליום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, במטרה להנציח את זכרם ולחשוף את בני הנוער לסיפורי הנופלים בני העיר. המרוץ הוא חלק מתוכנית רחבה של מרכז הנוער, שנועדה להעלות את הרצון בקרב בני הנוער לגיוס משמעותי לצה"ל, וייקחו בו חלק בתי הספר בעיר, תנועות וארגוני הנוער והמשפחות השכולות".

 

אריה טל (צילום: דוברות עיריית טירת כרמל)

אריה טל (צילום: דוברות עיריית טירת כרמל)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר