מירוץ הלוחמים
מירוץ הלוחמים

הצפון נרתם להעלאת המודעות להלומי הקרב

מירוץ הלוחמים להעלאת המודעות להלומי הקרב ונפגעי פוסט טראומה בישראל יתקיים זו השנה הראשונה בגליל העליון. במירוץ, שייערך ביום חמישי בכפר בלום ויכלול שלושה מקצים - קילומטר אחד, ארבעה קילומטרים ותשעה קילומטרים - צפויים להשתתף אלפים, והכוונה היא להפוך אותו למסורת

פורסם בתאריך: 18.4.23 11:32

מירוץ הלוחמים – מרוץ להעלאת המודעות להלומי הקרב ונפגעי פוסט טראומה בישראל – יתקיים זו השנה הראשונה בגליל העליון. המירוץ, שיתקיים ביום חמישי ויתחיל בכפר בלום, אורגן על ידי חניכי מכינת גליל עליון וחברי עמותת לא מפקירים פצועים בשטח, והוא נועד להגביר את המודעות ל"פצועים השקטים" – פצועי פוסט טראומה והלם קרב שאלפים מהם חווים סבל רב למרות שפציעתם אינה נראית לעין.

למירוץ מסייעות המועצות האזוריות גליל עליון ומבואות חרמון ויחידה 769 של צה"ל הפועלת בצפון. במירוץ, שיכלול שלושה מקצים – קילומטר אחד, ארבעה קילומטרים ותשעה קילומטרים – צפויים להשתתף אלפים, והכוונה היא להפוך אותו למסורת ולהגביר את המודעות ואת גיוס הכספים למען הלומי הקרב והפוסט טראומטיים.

 

 

בישראל חיים אלפי פגועי הלם קרב ועוד אלפים שאינם מאובחנים. הם מתמודדים עם מצוקות נפשיות כתוצאה מחשיפה לאירועים קשים במסגרת תפקידם הצבאי. אמנים ומפורסמים רבים חשפו בשנה האחרונה את ההשפעה של חוויותיהם הצבאיות על חוסנם הנפשי. למירוץ תרמו גופים רבים, ובהם אלקטרה ושטראוס, ואישים כמו ח"כ חילי טרופר, בעברו מפקד יחידת דובדבן.

המירוץ ייצא לדרך ביום חמישי בשעה 7:00. נקודת המפגש: חניון קייקי כפר בלום. להרשמה ללא עלות לחצו כאן.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר