פיני וגמן (צילום: לפי סעיף 27א' לזכויות יוצרים)
פיני וגמן (צילום: לפי סעיף 27א' לזכויות יוצרים)

פיני וגמן יהיה מספר 2 ברשימת שדולת הגמלאים לבחירות

פיני וגמן שימש במשך 20 שנה מנהל אגף הרווחה בעיריית חיפה, ובשנים 2016-2013 עמד ראש מינהל החת"ר. וגמן: "מכיוון שבתפקידיי רכשתי ניסיון וידע רב בתחום, ובשל הקשרים הרבים שפיתחתי עם גורמי הממשלה ובעירייה, יש ביכולתי לבצע את המטרות שהצבנו לעצמנו"

פורסם בתאריך: 31.5.23 13:29

פיני וגמן יוצב במקום השני ברשימת שדולת הגמלאים לבחירות הקרובות למועצת העיר. את הרשימה יוביל ישראל סביון כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות".

וגמן, 74, הוצב בבחירות הקודמות במקום השלישי ברשימת הגמלאים שקיבלה מנדט אחד. הוא שימש במשך 20 שנה מנהל אגף הרווחה של עיריית חיפה, ובשנים 2016-2013 היה ראש מינהל חינוך, תרבות ורווחה (חת"ר). כשיצא לגמלאות היתה זו אילנה טרוק שהחליפה אותו.

במסגרת תפקידיו בעיריית חיפה עסק וגמן רבות בפיתוח שירותים לאוכלוסיות נזקקות ושם דגש לקידום רווחת אוכלוסייה המבוגרים.

 

 

וגמן: "שדולת הגמלאים שמה לה למטרה להרחיב את מכלול השירותים לאוכלוסייה המבוגרת כדי למצות את זכויותיהם לחיים טובים המאפשרים להם לחיות בכבוד, להשתלב בחברה ולתרום את חלקם באופן פעיל לשגשוגה של העיר. המטרות שלנו הם בתחומים של הגדלת ההנחות בארנונה, שיפור הנגישות של המדרכות והתחבורה הציבורית, חניה בחינם לאוכלוסייה המבוגרת, נסיעה בחינם במנהרות הכרמל, פיתוח תוכנית אב לאוכלוסיית המבוגרים ל-20 השנים הבאות והקמת רשות עירונית לגמלאים. מכיוון שבתפקידיי רכשתי ניסיון וידע רב בתחום ובשל הקשרים הרבים שפיתחתי עם גורמי הממשלה ובעירייה, יש ביכולתי לבצע את המטרות שהצבנו לעצמנו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר