ישראל סביון (צילום: דורון גולן)
ישראל סביון (צילום: דורון גולן)

רשמית: סביון יעמוד בראש רשימת הגמלאים למועצה

לאחר שיו"ר שדולת הגמלאים אלי לנדאו הודיע כי יפרוש ממועצת העיר בתום הקדנציה, הנהלת הסיעה בחרה בישראל סביון לעמוד בראש הרשימה שתרוץ למועצה בבחירות הקרובות. סביון: "הפוטנציאל של שדולת הגמלאים הוא ענק. בחיפה יש יותר מ-60,000 גמלאים מכל רבדי האוכלוסייה, ויש בעיות למכביר"

פורסם בתאריך: 23.8.22 07:57

הנהלת שדולת הגמלאים בחרה באופן רשמי בישראל סביון לעמוד בראש הרשימה שתרוץ למועצת העיר בבחירות הקרובות שיתקיימו באוקטובר 2023. הבחירה בסביון מגיעה לאחר שיו"ר הסיעה אלי לנדאו הצהיר ב"כלבו – חיפה והקריות" כי לאחר חמש קדנציות במועצת העיר הוא יפרוש ממנה אך ימשיך לכהן כיו"ר השדולה. ביום חמישי ייפגשו חברי הנהלת השדולה עם סביון ויחלו לדון בקמפיין העתידי של הרשימה.

לסביון רזומה ארוך ועשיר: הוא שימש בתפקידים ציבוריים רבים, ובהם ראש לשכתו של ראש העיר אריה גוראל, מנכ"ל עיריית חיפה, יו"ר דירקטוריון תיאטרון חיפה, מזכיר מחוז חיפה של מפלגת העבודה (תפקיד שאותו הוא יסיים בקרוב), חבר מועצת עיר במשך 15 שנה ומנכ"ל הגרנד קניון. כזכור, סביון התמודד בבחירות המוניציפליות האחרונות בתמיכת מפלגת העבודה, שחילקה את תמיכתה בינו לבין עינת קליש רותם, אך לא נכנס למועצה לאחר שלא עבר את אחוז החסימה.

סביון אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "אני שמח וגאה על כך שהשדולה בחרה בי. אמנם מוקדם מדי לדבר על הבחירות, אבל אין לי ספק שהציבור יתחיל לדבר על הבחירות רק לאחר שהשמים יתבהרו עם הבחירות הקרובות לכנסת. עדיין מוקדם להיכנס לרזולוציות".

אבל אתה מאמין שתצליחו להיכנס גם למועצה הבאה?

"הפוטנציאל של שדולת הגמלאים הוא ענק. בחיפה יש יותר מ-60,000 גמלאים מכל רבדי האוכלוסייה, ויש בעיות למכביר – צריך להקים מינהלת מיוחדת לגמלאים, צריך לחזק את מיל"ב, צריך להקים מסגרות התנדבותיות לגמלאים, צריך להעשיר את פעילות הפנאי שלהם וצריך לחשוב על הנחות נוספות לגמלאים מעבר לחניה. יש לגמלאים גם בעיות לא מעטות עם קופות החולים ועם שירותי הבריאות, ויש עריריים רבים שצריך לדאוג להם. המלאכה מרובה, ואני מקווה מאוד שהציבור ייתן את המנדט לגמלאים".

 

 

מנדט או מנדטים? אני מניח שאתה מכוון ליותר ממנדט אחד שיש לכם כעת במועצה.

"לנדאו הביא 5,000 קולות, אבל בגלל הסכם עודפים עבר המנדט השני לסיעה אחרת. לשדולה יש לה פוטנציאל של שלושה מנדטים לפחות,  ולשם אני מכוון – שהגמלאים יקבלו כמה שיותר מנדטים כדי שהמעורבות שלהם בחיי העיר תהיה רבה. בל נשכח שהגמלאים לא דואגים רק לגמלאים, אלא גם מה יעלה בגורל הדורות הבאים – מה יהיה עם הילדים והנכדים, אנחנו לא רוצים שהם יגורו בגוש דן. צריך לבלום את ההגירה השלילית מהעיר, ולכן הגמלאים יכולים לשמש המבוגר האחראי במועצת העיר. אני חייב לציין את העבודה הגדולה והאינטנסיבית ואת ההישגים שהביאה השדולה בראשותו של לנדאו לגמלאים ולרווחתם, כולל הקמת רשת של 18 מועדוני מיל"ב שמשרתים אלפי גמלאים מדי יום".

מוקדם לשאול אותך אם תתמוך בנמסיס שלך קליש רותם לראשות העיר?

"התשובה בגוף השאלה".

לנדאו מסר ל"כלבו – חיפה והקריות": "ביום חמישי ניפגש כמה חברי הנהלה עם סביון כדי לחשוב איך לתכנן את הקמפיין שלנו. אני שמח שאישרנו את בחירתו של סביון, זאת היתה המלצה שלי ותמכתי בזה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר