אביהו האן וח"כ חילי טרופר (צילום: הירוקים - כחול לבן)
אביהו האן וח"כ חילי טרופר (צילום: הירוקים - כחול לבן)

"האן והירוקים יעלו את חיפה על המגרש הלאומי"

כשבועיים לאחר שיו"ר כחול לבן בני גנץ את תמיכתו באביהו האן ובירוקים, ח"כ חילי טרופר הגיע לחיפה ונפגש עם האן. טרופר: "החיבור בין כחול לבן לירוקים הוא חיבור של שנים ארוכות ולא נוצר רק לצרכי הבחירות. הבשורה שאנחנו מביאים היא של חיבורים, שותפויות, בריתות בין מתונים, וליברליות כתפישת עולם"

פורסם בתאריך: 11.9.23 15:45

ח"כ חילי טרופר הגיע היום (שני) לחיפה כדי להביע תמיכה ביו"ר סיעת הירוקים אביהו האן במירוץ לראשות העיר. האן וטרופר נפגשו עם עשרות פעילים ותושבים במטה הירוקים – כחול לבן. כזכור, לפני כשבועיים הביע יו"ר כחול לבן בני גנץ את תמיכתו בהאן וקרא להצביע לו.

"חיפה צריכה את האן ואת הירוקים בהנהגה ובהובלה שלה", אמר טרופר, "בשנים האחרונות חיפה לא נמצאת על המגרש הלאומי ולא על שולחן מקבלי ההחלטות – את זה חייבים לשנות, ואני בטוח שהאן והירוקים יעלו את חיפה על המגרש הזה. אין לחיפה הנהגה עירונית שעובדת מול השלטון המרכזי ויוזמת, ולכן צריכה להיבחר פה הנהגה אמיתית. אני מקווה שהאן יוביל את העיר הזאת עם הירוקים – כחול לבן, ובהמשך, עם בחירתו של גנץ לראשות הממשלה, ניתן יהיה ליצור שיתופי פעולה משמעותיים לטובת כל תושבי חיפה".

 

 

טרופר הוסיף כי "חשוב לומר שהחיבור בין כחול לבן לירוקים הוא חיבור עמוק ומשמעותי של שנים ארוכות ולא נוצר רק לצרכי הבחירות הקרבות. הבשורה שכחול לבן מנסה להביא ברמה הלאומית והירוקים פה בחיפה היא של חיבורים, שותפויות, בריתות בין מתונים וליברליות כתפישת עולם. שיתוף הפעולה ארוך הטווח הזה ומימושו יהיו לטובתם של כל תושבי חיפה".

האן אמר לטרופר: "לטובת חיפה, אני מקווה שתחזרו מהר לשולחן הממשלה. התחברנו לגנץ לפני שנים רבות ולא רק לפני הבחירות, ואנחנו רואים בו מנהיג לאומי. זהו חיבור ערכי – אנחנו חולקים ערכים זהים של דמוקרטיה וליברליות וערכים שחשובים לישראל ולחיפה. אני רואה ערך חשוב לחיפה בקשר שלנו עם כחול לבן, וכשגנץ יהיה ראש ממשלת ישראל נוכל לרתום את כחול לבן ואת המחנה הממלכתי לטובת חיפה ולהביא לפה תקציבים ופרויקטים כדי להפוך את חיפה לעיר משגשגת וטובה לתושביה. להבדיל מראש העיר הנוכחית עינת קליש רותם, שלא הביאה לחיפה תקציבים מהממשלה בחמש השנים האחרונות, אני והירוקים – כחול לבן נשנה זאת ונהפוך את חיפה לעיר שממשלת ישראל משקיעה בה משאבים רבים לטובת כל תושביה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חיבור גרוע

    אף אחד לא יודע מי זה האן הזה ומה הנסיון שלו
    הספיקה לנו קליש אלמונית אחת. האן מחובר לאופוזיציה וזה אומר שחיפה לא תקבל תקציבים בשנים הקרובות שזה רע מאד

  2. חיבור מופרך

    חיבור לאג'נדה ימנית ברמה הלאומית הוא כבר טעות ברמה המוניציפלית; ובמיוחד כאשר מדובר במפלגה אשר ממש לא הציבה נושאי סביבה והמאבק בהתחממות הגלובלית, ולא הציגה אותם כנושאים בעדיפות ראשונה. כחול לבן הייתה רשימה של רק-לא-ביבי, ואז בגדה בתומכיה והפכה לרשימת אולי-כן-ביבי. עכשיו התיישבה על משבצת הימין-ממלכתי-גנרי-ומהוה יחד עם תקווה חדשה של גדעון סער.

    מה לזה ולמאבק הסביבתי בחיפה?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר