שדולת הגימלאים בצעדה להשבת החטופים
שדולת הגימלאים בצעדה להשבת החטופים

שדולת הגימלאים ערכה צעדה להשבת החטופים

בצעדה, שהתקיימה בשיתוף מטה החטופים, נשאו המשתתפים שלטים, תמונות של החטופים, דגלי ישראל ובלונים צהובים שהופרחו בסיומה לאוויר. יו״ר שדולת הגמלאים, אלי לנדאו, שהוביל את הצעדה: ״מזג האויר הסוער לא הרתיע אותנו כיוון שאנחנו מודאגים יותר מהעובדה שהחטופים עדיין מוחזקים בשבי חמאס. הגענו להצטרף לקריאת המשפחות להחזיר את כל החטופים הביתה עכשיו"

פורסם בתאריך: 30.1.24 12:01

שדולת הגמלאים וניצולי השואה קיימו צעדה להחזרת החטופים שעדיין נמצאים בשבי החמאס. הצעדה התקיימה בשיתוף מטה החטופים ולוותה בשלטים, תמונות החטופים, בלונים צהובים ודגלי ישראל ובסיומה נערך מיצג הפרחת בלונים צהובים, נאומים ושירת התקווה.

את הצעדה הוביל יו״ר שדולת הגמלאים בחיפה וחבר מועצת העיר המבוגר ביותר בארץ, אלי לנדאו בן ה-92, שקרא להחזיר את כל החטופים הביתה עכשיו.

לנדאו: ״מזג האויר הסוער לא הרתיע אותנו כיוון שאנחנו מודאגים יותר מהעובדה שהחטופים עדיין מוחזקים בשבי חמאס. הגענו לצעדה כדי לתמוך במאבק משפחות החטופים ולהצטרף לקריאתם להחזיר את כל החטופים הביתה עכשיו. באמצעות הצעדה הייתה לנו, האוכלוסיה המבוגרת, הזדמנות צנועה להביע את דאגתנו לגורל החטופים ואת תמיכתנו במשפחות החטופים ולהבהיר כי הנושא לא ירד מסדר היום עד להחזרת כל החטופים הביתה״.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר