טקס חנוכת פנימית ח' המחודשת בקריה הרפואית רמב"ם (צילום: פיוטר פליטר)
טקס חנוכת פנימית ח' המחודשת בקריה הרפואית רמב"ם (צילום: פיוטר פליטר)

נחנכה מחלקת פנימית ח' המחודשת ברמב"ם

פורסם בתאריך: 5.11.19 11:21

מחלקת פנימית ח' בקריה הרפואית רמב"ם עברה אל משכנה החדש בבניין נוף המפרץ, במקום שבו שכן בעבר המכון האונקולוגי של בית החולים. המחלקה, שהוקמה בפברואר 2012, שכנה מאז בקומת המרתף של בית החולים בזמן שקומת המחלקה שופצה וחודשה על מנת להתאים אותה לתנאי אשפוז בסטנדרטים מתקדמים.

מחלקת פנימית ח' היא המחלקה השישית הפועלת באגף הפנימי של רמב"ם. המחלקה מטפלת בחולים שסובלים ממחלות כרוניות שונות המצריכות הערכה והמשך טיפול. במחלקה יש 36 מיטות אשפוז, חדריה מותאמים לצורכיהם של המטופלים, ונבנתה בה יחידה של שש מיטות אשפוז המיועדת לחולים המטולוגים הזקוקים לבידוד.

 

 

טקס החנוכה של המחלקה המחודשת התקיים בנוכחותם של מנהל רמב"ם ד"ר מיקי הלברטל, נציגי הנהלת בית החולים, בכירי המחלקה וידידיה.

מנהל המחלקה ד"ר איל בראון: "איננו יכולים לפתור את מצוקת האשפוז אך אנחנו עושים ככל יכולתנו על מנת לשפר את תנאי האשפוז והטיפול במטופלים שלנו. קיים מחסור במיטות במחלקות הפנימיות מאז שנות ה-90, ועל רקע המחסור הזה אנו עדים לעומס הן במחלקות הפנימיות, הן בחדר המיון והן במחלקה לטיפול נמרץ. בשנים האחרונות העומס הזה הופך מאירוע עונתי לעניין שנתי, וכל החולים, עצמאיים וסיעודיים, סובלים מכך. רמב"ם ובתי חולים אחרים עדיין זקוקים למיטות אשפוז נוספות על מנת להתמודד עם העומסים הקבועים, אך אלו שיגיעו אלינו יזכו לשיפור משמעותי בתנאי האשפוז".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר