מדחן ישן (צילום: אסף אורן)
מדחן ישן (צילום: אסף אורן)

חיפה: דוחות חנייה יבוטלו בשל מדחנים לא תקינים

בשאילתה שהגיש חבר מועצת העיר אביהו האן הוא התייחס למצב הביניים שבו המדחנים הישנים לא עובדים והמדחנים החדשים טרם הותקנו. ראש העיר יונה יהב: “הנחיתי את היועצת המשפטית לבטל את הדוחות”

פורסם בתאריך: 9.7.17 12:44

עיריית חיפה תבטל דוחות חניה לתושבים שביקשו לשלם באמצעות מדחנים שהיו לא תקינים – כך החליטה השבוע מועצת העיר. מדובר בנהגים שלא היתה בידם אלטרנטיבת תשלום אחרת כמו אפליקציות החניה פנגו או סלופארק או כרטיס חניה אלקטרוני נטען מסוג איזי פארק. הנושא הובא לשולחנה של המועצה במסגרת שאילתה שהגיש חבר המועצה אביהו האן מסיעת הירוקים.

בשאילתה התייחס האן למצב הביניים שבו המדחנים הישנים לא עובדים והמדחנים החדשים עוד לא הותקנו. “מדוע אנו לא מבטלים את הקנסות שניתנו לתושבי העיר בתקופת ביניים זו?”, הוא שאל אך לא קיבל תשובה בכתב. כשביקש לנצל את זכות השאלה העוקבת כדי לברר את הסוגיה ענה לו יהב: “הנחיתי את היועצת המשפטית לעירייה לבטל דוחות שניתנו בעקבות בעיה במדחנים”. היועצת המשפטית עו”ד ימית קליין הבהירה: “מי שקיבל הודעה על תשלום קנס בגין העובדה שעילתה מדחן מקולקל ובלתי שמיש יפנה בבקשה מתאימה לרשות החניה והדוח יבוטל”.

האן: “השאילתה הוגשה בעקבות פניות של תושבים בטענה לאי צדק ולחוסר היכולת לשלם עבור החניה. מלכתחילה העירייה לא היתה צריכה להטיל קנסות על תושבים שאין באמצעותם יכולות דיגיטליות לשלם עבור החניה. טוב עשה ראש העיר שנענה לדרישתי לבטל את דוחות החניה לכל תושב שיפנה לעייריה בתקופה של החודשיים שבהם המדחנים לא פעלו. אני שמח שהשאילתה שהגשתי תביא לביטול דוחות החניה למאות ולאלפי תושבים שנענשו שלא בצדק”.
בינתיים החלה העירייה בהסרתם של עשרות מדחנים ישנים ובהתקנתם של מדחנים חדשים, והכוונה היא לסיים את ההתקנה של כל המדחנים תוך שבועות אחדים. בעירייה מציינים שהמדחנים החדשים שונים במראם ובצבעם מהמדחנים הישנים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

Comments are closed

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר