שלומית עג'מי בסלפי עם צוות מחלקת קורונה 1 במרכז הרפואי כרמל (צילום: שלומית עג'מי)
שלומית עג'מי בסלפי עם צוות מחלקת קורונה 1 במרכז הרפואי כרמל (צילום: שלומית עג'מי)

"המלאכים בלבן עזרו לי לחזור הביתה בשלום"

שלומית עג'מי, בת 63 מטירת כרמל, השתחררה בסוף השבוע לביתה אחרי שבועיים של אשפוז בבידוד במחלקת הקורונה של המרכז הרפואי כרמל. "כבר כתבתי לילדים שלי שכנראה לא אצא מכאן", היא מספרת, "כשהודיעו לי שהחלמתי מקורונה קפצתי לשמים והייתי הכי מאושרת בעולם"

פורסם בתאריך: 5.4.20 13:04

"אין לי מילים להודות לצוות הנהדר של מחלקת הקורונה במרכז הרפואי כרמל. הם המלאכים בלבן שעזרו לי לחזור הביתה בשלום, ועל כך אברך אותם כל חיי" – כך הודתה שלומית עג'מי, בת 63 מטירת כרמל, שהשתחררה בסוף השבוע לביתה אחרי שבועיים של אשפוז בבידוד.

"נדבקתי מאחת מחברותי במסיבת יום הולדת שבה היינו יחד עוד לפני ההסגר, ולא ידעתי", סיפרה עג'מי, "שכבתי במיטה בבית, לא הרגשתי טוב, והטיפול שקיבלתי מרופא המשפחה לא עזר לי". היא התקשרה לכרמל, שם יצרו קשר עם מד"א, וצוות שבדק אותה גילה כי היא חיובית לקורונה.

במהלך האשפוז הידרדר מצבה של עג'מי, והיא נזקקה לחמצן תרופות והשגחה צמודה. "המחנק וההרגשה שקשה לנשום הם קשים ומפחידים", היא אמרה לאחר שחרורה, "היו ימים שבהם פחדתי שלא אצא בחיים מהמחלה הזאת. כבר כתבתי לילדים שלי שכנראה לא אצא מכאן, אבל בתוכי האמנתי בצוות של כרמל שיעזור לי לצאת מזה".

לאחר טיפול אינטנסיבי השתפר מצבה, ולאחר כמה ימים של שיפור היא נבדקה שוב, והתוצאות הראו שהיא החלימה לחלוטין. "כשהודיעו לי שהחלמתי מקורונה קפצתי לשמים והייתי הכי מאושרת בעולם", היא סיפרה, "למרות שחלק מהטיפול היה מרחוק ועם אמצעים טכנולוגיים הרגשתי שהצוות היה איתי תמיד".

 

 

המנהל הרפואי של מחלקת קורונה 1 בכרמל ד"ר אורי סגול: "עג'מי הגיעה אלינו במצב בינוני וקיבלה את הטיפול שהותווה לפי הפרוטוקול לחולי קורונה שהכין צוות יחידת הזיהומים שלנו. היא אשה אופטימית ושמחה מאוד, וזה חלק חשוב מהצלחת הריפוי שלה".

לפני פרידתה מהמחלקה השאירה עג'מי ברכת תודה ממוסגרת שבה נכתב: "אני מבקשת לומר לכל אחד ואחת מכם – אתם מלאכים. תודה על הטיפול המסור, על העידוד, על החיוך שהיה על פניכם תמיד ועל ההיענות לכל בקשה של כל חולה. זה ממש לא מובן מאליו. אני מעריכה, מוקירה ומודה לכם על מי שהייתם עבורי ועבור כל החולים במחלקה. בזכותכם חזרתי לעמוד על הרגליים, חזרתי להיות אני. אני בטוחה שכל החולים במחלקה הזאת יחזרו לעמוד על הרגליים ויחלימו בזכות הטיפול המסור שלכם".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר