דיקור סיני בקריות: קליניקת הרפואה הסינית שתעשה לכם רק טוב, צילום: מאגר התמונות ingimage
דיקור סיני בקריות: קליניקת הרפואה הסינית שתעשה לכם רק טוב, צילום: מאגר התמונות ingimage

דיקור סיני בקריות: קליניקת הרפואה הסינית שתעשה לכם רק טוב

ניגשתם לרופא המשפחה עם תלונה כלשהי, ולא הצלחתם לקבל מענה או טיפול שיסייע לכם? אתם לא לבד. על אף שהרפואה הקונבנציונלית היא הרפואה הרווחת בעולם, לעיתים היא לא מצליחה לספק פתרונות איכותיים לבעיות שאינן נחשבות למסכנות חיים. יש פתרון- "אשרם רפואה משלימה", מביאים עימם את חכמת הרפואה הסינית  

פורסם בתאריך: 8.9.20 11:03

כולנו נאלצים להתמודד עם בעיות רפואיות כאלה או אחרות במהלך חיינו- דלקות או במחלות כרוניות, ברגישויות כלשהן, בכאבי שרירים ושלד ועוד. לעיתים קרובות, הרפואה המערבית ה"רגילה" מותירה את המטופלים ללא פתרונות משמעותיים שיוכלו להקל עליהם. בשונה מהרפואה הקונבנציונלית, אשר נוטה להתייחס יותר לסימפטומים ולא בהכרח לאדם כמכלול, הרפואה הסינית – אשר מושתתת על טכניקות, שיטות ופילוסופיה אחרת – מצליחה לסייע לאנשים דווקא במקום בו הרפואה הרגילה אינה מצליחה לעשות זאת.

בקליניקה שלו, "אשרם רפואה משלימה", מתמקד צביקה נעמני בטיפול במגוון סוגי כאבים, מחלות פנימיות ואף שינויים הורמונליים, במטרה לשפר את איכות החיים של המטופלים שלו ולספק להם את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר למצבם.

טיפול כדרך חיים

עוד מגיל 8, ידע צביקה שמה שהוא רוצה לעשות בחיים זה לטפל באנשים. כילד, קרא מגוון של ספרים על רפואה, על רופאים ועל בתי חולים. רק בגיל 40, מצא דרך בה יוכל לעסוק במקצוע רפואי ולסייע לאנשים, והתחיל ללמוד את רזי הרפואה הסינית במכללת "מדיסין" הנחשבת, בה מלמדים טובי הרופאים בארץ.

את דרכו המקצועית בתחום החל כמטפל בשיאצו, מתוך הבנה וידיעה שלטיפול במגע יכולות מרפאות. "כשלילד כואב, החיבוק והמגע הם הרפואה הראשונית הטובה ביותר", הוא מסביר.

לאחר כמה שנים בטיפול בשיאצו, החליט לטפל בעיקר בדיקור סיני עם מחטים– כיום דיקור סיני הוא הטיפול המרכזי שהוא מציע למטופלים בקליניקה שלו. "התחלנו לעבוד עם מחטים ונסחפתי לשם", הוא מספר, "זה היה כמו צונאמי שהגיע ואמר לי– 'זה מי שאתה, זה מה שאתה צריך לעשות'. אז אמנם המשכתי עם השיאצו, אבל מיקדתי את עצמי יותר במחטים – וזה מה שאני עושה היום בעיקר".

התהליך הטיפולי

צביקה הוא מסוג האנשים שאינם מתמקדים רק בטיפול עצמו, אלא גם בפן האנושי הנלווה אליו. עם הגעת המטופל לקליניקה, משתדל צביקה לקבל את פניו עוד בכניסה, ואז דואג לבצע שיחת היכרות מעמיקה– בה הוא מברר פרטים על אורח החיים של המטופל, הרגלי התזונה והשינה שלו, הרגישויות והמחלות שמהן הוא סובל, הטיפול התרופתי שבו הוא נעזר וכו.

נמעני מצליח להגיע לשורש הבעיה ולהבין כיצד ניתן לסייע למטופלים שלו באופן הנכון והמקיף ביותר. "דרך הקשבה והתבוננות, אני מצליח לזהות הרבה מאוד דפוסי מחלה שאנשים לא מזהים – כי הם כבר התרגלו אליהם. המטרה שלי היא לזהות מה יצא מאיזון, ולהחזיר את הגוף למצב תקין ומאוזן", הוא מסביר. "למחלה מסובכת אני משתדל להתאים טיפול פשוט. גם זה סוג של איזון".

על אף שהוא מקפיד על התאמת הטיפול הנכון ביותר לכל מטופל, צביקה מבהיר כי הוא לא קוסם– וגם דואג לשקף זאת ללקוחותיו. "חלק מהעניין זה להבין שאני לא יכול להעלים הכל לגמרי", הוא אומר בכנות, "אבל יש מקרים שבהם אני בכל זאת מצליח לעזור לאנשים להפחית בכמות התרופות שלהם למשל– וזה, בעיני, דבר חשוב לכשעצמו, כי זה עוזר לצאת מתלות מסוימת".

שקט ושלווה בקליניקה. צילום: צביקה נמעני

שקט ושלווה בקליניקה. צילום: צביקה נמעני

הגוף, הנפש ומה שביניהם

בעוד שהרפואה הקונבנציונלית מתמקדת בעיקר בפן הפיזי והסימפטומטי ממנו סובל המטופל, צביקה מבין כי לנפש השפעה עצומה על הגוף הפיזי שלנו. "יש לי שני כלי עבודה: דיבור ודיקור", הוא מעיד. כמטפל שמבין שהנפש היא אלמנט שיש לתת עליו את הדעת בתהליך הטיפולי, מתמקד צביקה גם בשיפור התחושה האנרגטית, מצב הרוח ורמות הסטרס של מטופליו. באופן זה, הוא מסייע בהתמודדות הפיזית שלהם וגם בהתמודדות הנפשית – אשר משפיעה על הגוף ועל הבריאות בדרך משמעותית.

"יש אנשים שבאים ואומרים לי: לא אכפת לי כמה מחטים יהיו בטיפול, העיקר שיהיה לי זמן לדבר איתך", הוא מעיד. "ביום-יום אין לנו זמן לעצמנו, והתחושה הזו שמישהו נותן לך את כל כולו בשעה הזו של הטיפול – יכולה להיות יקרה מפז".

 

צביקה נעמני– אשרם רפואה משלימה

טלפון: 052-4264874

כתובת: אשרם דיקור סיני, קיבוץ אפק

מייל: [email protected]


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר