אופניים ישנים
אופניים ישנים

מי יגלגל את האופניים הלאה?

בימים אלה נרקם בחיפה מיזם בשם "מגלגלים", שבמסגרתו חברו חמישה יזמים חברתיים לאינטל ולחברה הכלכלית, וביחד הם יאספו אופניים ישנים, יתקנו ויחדשו אותם - ויגלגלו אותם הלאה לטובת המפונים מאזורי קו העימות שמתגעגעים לרכיבה

פורסם בתאריך: 22.1.24 09:28

מיזם מיחזור חדש בשם "מגלגלים", שכולו לטובת המפונים מאזורי קו העימות אשר מתגעגעים לרכיבה על אופניים, נרקם ממש בימים אלו בחיפה. צוות של חמישה אנשים – גיא אבו, עובד אינטל; עינת נמירובסקי והגר השילוני, אחראיות על פעולות רווחה במת"ם; גל וייס, אחראי לוגיסטיקה של חברה לייבוא אופניים מקצועיים ונמצא כרגע בחל"ת; ובועז ברשי שהוא יזם חברתי – חברו יחדיו, ובשיתוף פעולה עם אינטל ועם החברה הכלכלית לחיפה יאספו אופניים ישנים או כאלו שאין בהם צורך, יתקנו ויחדשו אותם, ויגלגלו אותם הלאה.

"אני חלק מהצוות שמוביל את המיזם", אומר ברשי, "החברה הכלכלית שמפעילה את מת"ם נתנה לנו שטח קטן בחניון לטובת איסוף האופניים, ואינטל דרום הם אלו שיעזרו בשינוע שלהם למפונים ולמי שצריך ורוצה. אנחנו מבקשים מכל מי שיש לו בבית אופניים שאינם בשימוש, כאלו שהוא לא צריך, שיעביר לנו אותם. אנחנו נתקן ונגלגל אותם הלאה למי שהתפנה מביתו ומתגעגע לרכוב על אופניים".

 

 

אז מי שיש לו אופניים לתרום צריך להביא אותם לאינטל?

"כן. היום (שני) יהיה יום הפיילוט הראשון, וזה גם יום האיסוף הראשון שיתקיים בשעות 12:00-9:00. בהמשך מתנדבים במת"ם יתקנו את כל זוגות האופניים הזקוקים לתיקון".

להרשמה למיזם "מגלגלים" לחצו כאן.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר