דרור סטולרו
דרור סטולרו

קוראים לי דרור סטולרו

ואני אלוף ישראל לשעבר בגלישת גלים, המנכ’’ל והבעלים של מועדון הגלישה והחתירה קהונה ביץ’ שמעניק שיעורי גלישה חינם לנוער בסיכון ולאוכלוסיות מוחלשות

פורסם בתאריך: 19.5.17 23:36

איך הגעת להיות פעיל חברתי?

“כילד סבלתי מבעיות קשב וריכוז ומהיפראקטיביות קשה. אז לא ידעו איך לטפל בי ולהתייחס אלי, ומהר מאוד זרקו אותי מכל המסגרות. לכן אחד מהיעדים שלי הוא לעזור לאותם בני נוער וילדים שנמצאים באותו מצב של קושי מול המסגרות כמו שאני הייתי בזמנו. ביחד איתם ובשילוב של מאמצים אנחנו מסמנים לנו מטרה להביא אותם להצלחה ולמצוינות אישית”.

באיזו דרך אתה עושה את זה?

“כבר בשלב ההתחלתי של קליטת הילדים והנערים אני הופך אותם לשווים בין שווים באמצעות הגלישה. אני שומר על פרטיותם כך שאף לא אחד יודע על הרקע שלהם. זהו סוג של יישור קו שלא מייצר פריבילגיות או הנחות, אלא דף חדש ששם את כולם על אותה נקודת התחלה”.

אלו ילדים מגיעים אליך?

“מגיעים אלי ילדים ונערים שפרעו כל חוק או כאלה שנפלטו ממסגרות כי לא ידעו איך להתמודד איתם. מדי קיץ אני מאמץ לחיקי קבוצת נערים וילדים ולוקח עליהם חסות. בזכות הגלישה, המסגרת, האמונה, העבודה הצמודה והנתינה האין סופית אנחנו מצליחים להביא אותם מרמה של ציונים שליליים למצוינות בלימודים, בהתנהגות ובתרומה לחברה”.

איזה רגע זכור לך במיוחד?

“נקודת ציון שחרותה בזיכרוני ויצרה אצלי תחושה של ניצחון היתה כאשר כמה ילדים הציגו בפני בגאווה את גיליון הציונים שלהם. ההתנהגות שלהם ודרכם הצנועה, שאט אט תפסה כיוון חיובי, היוו דוגמה ומופת בקרב חבריהם והסובבים אותם”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר