סיון אבישג לוי
סיון אבישג לוי

קוראים לי סיון אבישג לוי

ואני בת 35, עובדת עם נוער בסיכוי ומובילה פעילות חברתית ביחד עם חברי לחסד תחת השם “ה’ הפקות - הכל מאיתו יתברך”

פורסם בתאריך: 4.11.17 19:17

במה מתמקדת העשייה החברתית שלך?

“מתוך החיבור שלנו לאוכלוסיות בסיכוי אנו מפעילים פרויקטים של תרומה למען הקהילה שמטרתם העיקרית היא לחזק את מי שנמצא בנקודת שבר בחייו ולהדליק בו את אש התקווה. לשם כך אנו יוזמים פעילויות של העצמה בבתי ספר ובפנימיות, סיוע וליווי קשישים על ידי בעלי מקצוע, יום מייקאובר וימי כיף לנשים ולילדים שיצאו ממעגל האלימות, ביקור בבתי חולים וסיוע לחיילים בודדים ולחיילים ממשפחות קשות יום. אנו גם מפיקים אירועי יום הולדת, בני ובנות מצווה, שבתות חתן ועוד לילדים ולמבוגרים שמתקשים לחגוג”.

מי שותף איתך לעשייה?

“לפרויקטים מתגייסים אנשי מקצוע מדהימים שפועלים בהתנדבות כדי שהילד ירגיש שווה בין שווים. את התמונות מאחורי הקלעים של הפעילות מקבלים התורמים השותפים, ולאחר כמה ימים אנו מודים להם ברשת החברתית, כאשר הפרטים של המשפחות נשארים חסויים. התגובות והחוויות שכולנו חווים מאחורי הקלעים הם כל כך חזקים, כך שכמעט כל מי שלקח חלק כבר מכין את עצמו לפרויקט הבא. ביחד איתי יש צוות מדהים, וכולנו מתכננים להמשיך להרחיב את האור ואת הטוב, והלוואי שנזכה לראות פירות של הצלחה. באופק שלנו יש חלום – להפוך את העשייה לארגון ממוסד שבו נוכל להגיע למשאבים רבים יותר ולהאיר לבבות נוספים”.

אלו פרויקטים פועלים כעת?

“בכל שבוע אנו מוציאים סלי מזון, ובחגים אנו מחלקים תלושי קנייה למשפחות שאותן אנחנו מלווים כדי שהן יוכלו לחגוג חג כהלכתו ולפי מנהגיהן. בקרוב נצא עם פרויקט ‘אורות’ שבו נחבר אנשים שהפכו קושי בחייהם להצלחה והם מעוררי מוטיבציה והשראה לאלה שפחות רואים את האופק”.

 

מה דחף אותך לעשייה?

“מאז ומתמיד אני חיה חסד, זה חלק מה־DNA המשפחתי שלי. לפני שלוש שנים יזמתי ביחד עם בוגרי השכבה שלי פרויקט חידוש בית כנסת וזכינו להכנסת ספר תורה. נחשפנו לעוצמות הנתינה דרך הרשת החברתית והבנו עד כמה כל אחד מאיתנו יכול לעשות טוב בדרכו שלו. דווקא מתוך ההיכרות שלנו עם אוכלוסיות מוחלשות אנו רואים שהפרויקטים שלנו מסייעים לאדם להפוך משורד למשפיע על ידי כך שהוא הופך שותף לחסד בפרויקטים אחרים. הקב”ה שולח לנו אנשים מדהימים שמלווים את העשייה, תומכים, מלווים, מגייסים ועוזרים. דווקא הפרויקטים הגדולים עלו מתוך רעיונות של התורמים השותפים וחבריהם, ודרך כך אנחנו זוכים להרחיב את מעגל הנתינה והעשייה”.

כיצד ניתן להצטרף אליכם?

“כל אחד יכול לקחת חלק ונשמח לשותפים לדרך. כל אחד יכול להיות שליח של טוב – אנשי מקצוע, בעלי עסקים, משנעים ועוד. ניתן למצוא אותנו בדף הפייסבוק ‘ה’ הפקות’ או תחת הפרופיל שלי – Sivan avishag levi”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר