אמיר קלי
אמיר קלי

קוראים לי אמיר קלי

ואני בן 41, נשוי למיטל, אב למשי (14) ולעילאי (10), פועל למען חיילים בודדים בחיפה ופעיל חברתי בעמותות הפועלות בעיר

פורסם בתאריך: 12.1.18 13:11

איך הפכת לפעיל חברתי?

“לפני שנתיים וחצי, אחרי שנים בתחום הרכב והליסינג, פתחתי את אצה סושי בר בחיפה ביחד עם שותפי וחברי הטוב יוסי אלאלוף, ומאז אנחנו לומדים, מתפתחים ומחפשים איך לעשות יותר טוב ואיך לעשות טוב לאנשים. במשך כל השנים הקפדתי להתנדב ולתרום, ואני מאמין שכל אדם צריך להיות חלק מהקהילה שלו ולתת כל עוד הוא יכול. מאז שהקמנו את העסק אנחנו משתדלים לתרום ולתת כמה שיותר, במיוחד בנושאים הקרובים ללבי כמו חיילי צה”ל וילדים עם צרכים מיוחדים. המשפחה שלי היא המנוע האמיתי שלי, וכשאני תורם אני גם מחנך את הילדים שלי לנתינה ולעזרה הדדית. מבחינתי זהו ערך מוסף חשוב מאוד”.

איך באה לידי ביטוי הפעילות החברתית שלך בנושא החיילים?

“חיילים נותנים לכל עם ישראל את החיים שלהם ללא היסוס ופחד, ואני מרגיש שהמעט שאני יכול לעזור הוא לתרום להם בחזרה. יצרתי קשר עם אהוד אדמתי, אלעד אטיאס ויובל קאופמן מסניף חיפה של יחד למען החייל, ותרמנו לימי כיף במועדון ההולמספלייס חיפה. בחנוכה דאגנו לחלוקת סופגניות בבסיסי צה”ל באזור, ואנחנו מתכננים עוד המון פעילויות בשנה הקרובה”.

 

ומה באשר לילדים?

“אני עובד גם עם עמותת שמחה לילד שעוזרת לילדים חולים להשתלב בחברה ונותנת להם כלים כדי להפוך אותם לשווים ולמעורבים בקהילה שלהם. אלו הם ערכים שאני מאמין בהם מאוד, ולכן אני משתדל לעשות כמה שיותר למען הילדים. במחלקת אונקולוגיה ילדים בבית חולים רמב”ם עשינו סדנאות של הכנת סושי לילדים, לצוות הרפואי ולצוות הרפואי. כל האנשים שלנו הגיעו למחלקה ביחד עם השף הראשי של הרשת, ובמשך יום שלם שימחנו את הילדים ואת משפחותיהם עם סושי טעים ועם פעילות שאני מקווה שעזרה להם לשכוח לרגע את מצבם”.

מהו המסר שלך לציבור החיפאי?

“אני נוהג לתרום ולתת בקביעות, ולכן אני אומר שכל עוד אנחנו יכולים לתת אנחנו רוצים לתת. אף פעם לא סירבנו לבקשות לתרומה, ואני מקווה שתמיד נוכל להמשיך ולהיענות לבקשות שמגיעות אלינו גם מאנשים פרטיים וגם מעמותות. אני רואה שהצורך הזה קיים תמיד, ועל כן אני פונה לחיפאים, שידועים כאנשים טובים באופן מיוחד, לבוא ולתרום מכל מה שיש להם. ככל שיהיו יותר תורמים ויותר תרומות כל יהיה לנו יותר כוח כחברה וכקהילה. כל דבר שאתה רוצה לתת, יש מי שירצה לקחת. כשאתה תורם אתה בעצם נתרם מכיוון שזה נותן הרגשת סיפוק נהדרת ויוצר בך רצון להמשיך לעזור”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר