נועה קירל מבצעת את "יוניקורן" (צילום: Corinne Cumming - EBU)
נועה קירל מבצעת את "יוניקורן" (צילום: Corinne Cumming - EBU)

פנומנלית: שיאי הטיקטוק של נועה קירל

אחרי ההופעה הפנומנלית של נועה קירל באירוויזיון, חשבון הטיקטוק שלה חצה את רף מיליון העוקבים, וכעת הוא עומד על 1.1 מיליון עוקבים. הסאונדים של השיר "יוניקורן" הובילו ל-76,000 יצירות (סרטונים) בפלטפורמה הסינית עם עשרות מיליוני צפיות. וגם: כמה צפיות גרף השיר בחשבון הטיקטוק של האירוויזיון?

פורסם בתאריך: 18.5.23 12:42

מניתוח נתוני הטיקטוק שנעשו אחרי ההופעה הפנומנלית של נועה קירל באירוויזיון בליברפול עולה כי החשבון שלה חצה את רף מיליון העוקבים, וכעת הוא עומד על 1.1 מיליון עוקבים – עלייה של כ-150,000 עוקבים מתחילת אפריל ושל 55,000 עוקבים מחצי הגמר הראשון.

עוד עולה מהנתונים כי הסאונדים של השיר "יוניקורן" בטיקטוק הובילו ל-76,000 יצירות (סרטונים) בפלטפורמה הסינית עם עשרות מיליוני צפיות. הסאונד של השיר "יוניקורן" זכה אפילו ליותר שימושים מאשר השיר הזוכה של שוודיה "טאטו" (39,000 יצירות) והשיר של פינלנד "צ'ה צ'ה צ'ה" שזכה במקום השני (28,000 יצירות). על "יוניקורן" גובר רק השיר של איטליה "דואה ויטה" (110,000 יצירות).

נתון מחמיא נוסף לקירל מגיע מחשבון הטיקטוק של האירוויזיון, שבו הסרטון בעל מספר הצפיות הגבוה ביותר הוא של "יוניקורן" עם יותר מ-11 מיליון צפיות.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר