הפיל או סוף. 40 שקל להרצאה (צילום: שי פרנקו)
הפיל או סוף. 40 שקל להרצאה (צילום: שי פרנקו)

הפיל או סוף מציג: הרצאות על הבר

פאב הפיל או סוף מציע חודש שלם של הרצאות על הבר. היום יתארח פרופ' יוני מזרחי עם ההרצאה "מציורי המערות ועד לטלפון החכם" אשר עוסקת במהפכת המידע ובהשלכותיה על האנושות

פורסם בתאריך: 3.7.17 09:00

פאב הפיל או סוף במפרץ חיפה מציע חודש שלם של הרצאות על הבר למי שמתחשק לו לצרוך קצת תוכן לצד הבירה. היום (שני, 20:30) יתארח שם פרופ' יוני מזרחי עם ההרצאה "מציורי המערות ועד לטלפון החכם" אשר עוסקת במהפכת המידע ובהשלכות על האנושות בתחומי התקשורת, הטכנולוגיה והמציאות המדומה. ברביעי (20:00) תרצה נעמה קטן על שיטת המיינדפולנס ותספר כיצד התפתחה השיטה למובילה בעולם בנושאי הפחתת לחצים, הגברת אושר ושיפור איכות החיים. בשבת (20:30) תתארח אפרת הראל-היימן עם ההרצאה "פסיכותרפיה: מבט פסיכולוגי על הצד האפל של האנושות", שתנסה לענות על השאלות מה עומד מאחורי הרוע האנושי ואלו תכונות מרכיבות אותו. בשני הבא (10 ביולי, 20:30) תתארח יעל מן שחר עם ההרצאה "אמנות הריגוש – הדרך הפסיכולוגית להלהיב ולהרשים", שתעסוק בדרכים ליצירת ריגוש לצורך הפניית תשומת לב והתרשמות. כעבור שבוע (שני, 17 ביולי, 20:30) ירצה אלכס אור, לשעבר ראש זרוע החשיפה במח"ש, על "סודות מתוך חדרי החקירות של מח"ש".

הסדרה תסתיים ביום רביעי (26 ביולי, 20:00) עם הרצאתו של ד"ר שאול אריאלי "הסכסוך הישראלי-פלסטיני: על מה אנחנו רבים בכלל?", שתציג את מאחורי הקלעים של המשאים ומתנים בין ישראל לפלסטינים לאורך ההיסטוריה.

מחיר הכניסה להרצאות יהיה 40 שקל.

 

הפיל או סוף. מיינדפולנס, פסיכותרפיה, הסודות של מח"ש והסכסוך הישראלי פלסטיני (צילום: עידן שיסטר)

הפיל או סוף. מיינדפולנס, פסיכותרפיה, הסודות של מח"ש והסכסוך הישראלי פלסטיני (צילום: עידן שיסטר)

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר