SASH מגיע ללופט. דיוויד גואטה של שנות ה-2000
SASH מגיע ללופט. דיוויד גואטה של שנות ה-2000

רטרו על הרחבה: די.ג'יי SASH מגיע ללופט

סאשה לפרסן (די.ג'יי SASH בשבילכם), שקרע בסוף שנות ה-90 ובתחילת שנות ה-2000 את רחבות המועדונים ברחבי העולם עם להיטים כמו "Mysterious Times" ,"La Primavera" וכמובן "Encore Une Fois", מגיע ללופט ב-14 בספטמבר

פורסם בתאריך: 28.8.18 08:15

הקלאברים של שנות ה-90 ושל תחילת שנות ה-2000 בוודאי ישמחו לשמוע כי מותג הדאנס SASH מגיע למועדון הלופט בחיפה. ההרכב הגרמני שהוקם על ידי סאשה לפרסן, ראלף קפמאייר ותומאס לודקה קרע את רחבות המועדונים ברחבי העולם עם להיטים כמו "Mysterious Times" ,"La Primavera" וכמובן "Encore Une Fois" (בצרפתית "עוד פעם") שבו שולבו גניחות סקסיות. ההרכב שהוקם בשנת 1995 הוציא שישה אלבומי אולפן ומכר לא פחות מ-22 מיליון עותקים ברחבי העולם.

יוני לם, מבעלי הלופט, הבטיח בחודש מרץ האחרון, עם הגעתו של הרכב הדאנס Lasgo להופעה במועדון, להחזיר את הקהל לתחילת המילניום, והוא גם מקיים. אז ביום שישי, 14 בספטמבר, בין ראש השנה ליום כיפור, יגיע די.ג'יי SASH בכבודו ובעצמו לתת בראש, ועם זה לא מספיק יחכו לכם בלופט גם שלושה די.ג'ייז חיפאים מובילים בדמותם של אסף עמוס, רועי ימין ועומרי סילבר.

 

 

לם, מקיים הבטחות?

"כחלק ממאמצנו לשמור על קהל קלאברי בוגר ואיכותי אנחנו מקפידים הפקות קונספט מיוחדות של 'BACK TO THE 00`S', והפעם אנחנו מביאים את SASH מכיוון שהוא מייצג עבורנו את גדול הדי.ג'ייז של התקופה. לא הייתי מפריז אם הייתי אומר שהוא דיוויד גואטה של שנות ה-2000. אנחנו נהנים מאוד מאווירת הנוסטלגיה, ולאחר ההצלחה המסחררת והטירוף במסיבה של Lasgo שמחנו לגלות שהקהל מעריך מאוד את המאמץ וההשקעה. זה דרבן אותנו, אז שברנו את קופת החיסכון והלכנו על זה. אני ממליץ לרכוש כרטיסים מראש".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר