די.ג’יי סער משיח. “חיפה צריכה אותי כדי להעיר את העיר”
די.ג’יי סער משיח. “חיפה צריכה אותי כדי להעיר את העיר”

הוא חוזר: די.ג’יי סער משיח פותח ליין חדש

חמש שנים לאחר שעזב את חיי הלילה חוזר די.ג'יי סער משיח למקום שבו הוא הפיק את המסיבה האחרונה שלו - פאב המוריסון - ומקים ליין חדש של מוזיקה אלקטרונית לבני 30+

פורסם בתאריך: 12.12.18 08:55

די.ג’יי סער משיח איז בק אין טאון. לפני חמש שנים עזב משיח את חיי הלילה והתמקד בבית הקפה קרוסלה בגן האם ובחיי הנישואים. עכשיו הוא חוזר למקום שבו הפיק את המסיבה האחרונה שלו – פאב המוריסון במרכז הכרמל – ומצרף אליו את טל אלקיים שנהג לסגור את הערב בליין ההוא שנקרא בנימין שמאלה.

במסגרת הליין החדש שלהם, שמיועד לגילאי 30+, יתקיימו מסיבות במוריסון אחת לשבועיים ותתנגן בהן מוזיקת אלקטרו. המסיבה הראשונה תיערך ביום חמישי לכבוד יום הולדתו של אלקיים, ויתקלטו בה אלה גוטמן, פונזי וכמובן שגם אלקיים בעצמו.

 

 

משיח, מה גרם לך לחזור?

“חיפה צריכה אותי כדי להעיר את העיר ולהפריח קצת את חיי הלילה. שומם פה, וזו הסיבה שבגללה חזרתי. המוריסון תמיד היה הבית החם שלי – היה לי שם ליין במשך שלוש שנים ברציפות – אז באופן טבעי זה המקום שבחרנו בו לליין החדש”.

בני 30+ עוד יוצאים מהבית?

“אני קורא לכל הכרמליסטים, גם לאלו שלא יצאו בשנים האחרונות, לבוא ולתת הזדמנות לליין איכותי סטייל תל אביב בחיפה, עם מוזיקה כמו זו שהיתה בליין ההיסטורי. אם הם ייתנו לזה צ’אנס אני בטוח שהם יחזרו אלינו כדרך קבע”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר