פרופ' אמיר חצרוני. סיפור מסריח (צילום: ניר קידר)
פרופ' אמיר חצרוני. סיפור מסריח (צילום: ניר קידר)

מה חיפש פרופ' אמיר חצרוני בתוך פח אשפה בדניה?

הפרופסור חביב הקהל נפגש בארקפה עם קבלן, ובתום הפגישה, אחרי שכבר עזב את המקום, הוא גילה ששכח שם קלסר. כששב למחרת כדי למצוא את האבידה הוא נאלץ לנבור בפח. ומי לדעתכם עזר לו?

פורסם בתאריך: 28.6.17 14:55

ושוב הגיע לו חביב הקהל פרופ' אמיר חצרוני לחיפה והתיישב בסניף ארקפה במתחם החדש בדניה לפגישה עם קבלן שבונים לו בית בתל אביב. לאחר שעזב את המקום גילה חצרוני שהוא שכח את הקלסר עם התוכניות של הבית העתידי, ולמחרת שב לבית הקפה כדי לקחת אותו. לטענתו, כל אחד מהעובדים אמר לו שהקלסר הונח במקום אחר, אבל זה לא נמצא. יצא הפרופסור מהמקום, ניגש לפח הזבל הסמוך ומצא בתחתיתו את האבידה. ללא היסוס הוא קפץ פנימה כדי ללקט את הדפים, ולעזרתו חש יעקב פינגולד, הבעלים של המתחם.

חצרוני, החיים בזבל?

"הגעתי לשם בבוקר ואז הבעלים אמר לי 'שמתי את הקלסר בדלפק של הבר' ואחרי זה מנהלת בית הקפה אמרה לי 'וואלה, זה שעבד פה בלילה שם את הקלסר על המדרגות ליד הפח. היה לו שיקול דעת מוטעה'. מצאתי את הפח ובתוכו ראיתי את הניירות של פרויקט הבנייה שלי. נכנסתי פנימה, שחיתי בתוך ים המדמנה ומצאתי את הניירות, אבל לא את כולם".

פינגולד, נחלצת לעזרה?

"זה היה שיקול מוטעה של אחד מהמלצרים ששם את זה בחוץ, כדי שאם מי ששכח את הקלסר יבוא בלילה כשהמקום סגור הוא ימצא אותו. הוא לא ידע שאחר כך יבוא מישהו אחר ויזרוק את זה. אז עזרנו לחצרוני בחיפושים. הייתי מאוד נחמד אליו, אבל אחר כך הוא השמיץ בפייסבוק. לא ידעתי מי זה בכלל, עזרתי לו כמו שאנחנו עוזרים לכל לקוח. אם הייתי יודע מי הוא, הייתי שם אותו בממ"ד וסוגר אותו. הוא היה צועק עד היום בבוקר".

ומהיח"צ של ארקפה נמסר: "אנחנו לא נגיב".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר