לילך עמנואל ולהקת האייטיז. "המיקרופון לא עבד, נשמענו כמו הזין שלי" (צילום: אורנה קליין)
לילך עמנואל ולהקת האייטיז. "המיקרופון לא עבד, נשמענו כמו הזין שלי" (צילום: אורנה קליין)

קאמבק: להקת האייטיז ולילך עמנואל מתאחדים

אחרי הפיצוץ בשנה שעברה שנגרם לאחר שעמנואל עזבה הופעה באמצע בגלל שהסאונד לא תפקד, חוזרת הלהקה להופיע. זה יקרה ביום שישי בוונדרבר של שלומי מנגר, ועמנואל מזהירה: "אם הם לא רוצים ממני מכות אז כדאי שלא יהיו בעיות"

פורסם בתאריך: 6.9.17 14:41

להקת האייטיז היתה להקה שביצעה להיטים משנות ה-80, עד שבשנה שעברה, בליין של מועדון ה-vibe, ההגברה לא תפקדה כמו שצריך. הסולנית לילך עמנואל – סוג של דיווה שאין לה מתחרות בביצוע שירי טינה טרנר – נטשה את ההופעה, והצעד הזה גרם להתפרצות יצרים ולסכסוך מתמשך בין חברי הלהקה. עכשיו, לאחר שכל הצדדים הסכימו למחול על כבודם, עושה הלהקה קאמבק ביוזמתו של שלומי מנגר, הבעלים של מועדון הוונדרבר, וביום שישי הם יעלו להופעה בליין הוותיקים שלו.

חבר האייטיז רן סופר, שולם שולם לעולם?

"היה לנו קטע לא נעים בפעם האחרונה שבה הופענו, ואז התפרק כל הסיפור. זה קרה דווקא ביום שהמועדון היה מפוצץ באנשים. הפסקנו באמצע, עצבים, לא דיברנו כמה חודשים. שלומי רצה לחזק את ליין הוותיקים, אז התאחדנו".

עמנואל, ברוגז ברוגז אף פעם?

"מה זה רבנו! בפעם האחרונה הם יצאו עם סימנים כחולים, פצועים קשה, עד היום לא יודעים מה קרה להם. אם הם לא רוצים ממני מכות עוד פעם אז כדאי שלא יהיו בעיות, אחרת זה הסוף שלהם. סמכתי עליהם בתור דיווה שעולה לבמה ויודעת שיש מאחוריה גב. המיקרופון לא עבד, נשמענו כמו הזין שלי. אמרתי 'מה קורה פה? אני דיווה, לא?'. עד שבא אלי מישהו ואמר לי 'אם את אוהבת את עצמך תרדי מהבמה'. אז ירדתי. וואלק, זה לא מקצועי לרדת באמצע הופעה? אני זמרת, באה להופעה, אתם אמורים כגברים לגבות אותי. עכשיו מהפחד יהיה סאונד טוב, אחרת הם יחזרו הביתה עם עיניים כחולות ושיער בלונדיני".

רק שלא תריבו שוב.

"עכשיו אף אחד כבר לא יכול להתעסק עם הסאונד, יש סאונדמן".

 

עמנואל והאייטיז. "עכשיו מהפחד יהיה סאונד טוב" (צילום: אורנה קליין)

עמנואל והאייטיז. "עכשיו מהפחד יהיה סאונד טוב" (צילום: אורנה קליין)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר