דורון מורד. "כשאני חש שהאנרגיות הן לא כמו שאני אוהב וכמו שאני מצפה אני יוצא"
דורון מורד. "כשאני חש שהאנרגיות הן לא כמו שאני אוהב וכמו שאני מצפה אני יוצא"

"אמרתי תודה יפה לכל הנוכחים ופיניתי את הבמה"

דורון מורד עזב את השותפות במסעדת טאטאמי בקניון אוסקר שינדלר 7: "אני מחזיק מעצמי דמות מובילה ואם השם שלי הולך להיות קשור לעסק הזה אז זה צריך להיות טוטאלי ב-100 אחוז"

פורסם בתאריך: 8.2.18 15:51

ווסאבי לסופ"ש: סנובה שמחה מאוד כשהיא שמעה לראשונה על היוזמה של בעלי רשת טאטאמי ערן לוי לפתוח סניף נוסף בקניון שינדלר 7 בשכונת סביוני דניה ולצרף אליו את מנכ"ל חברת נקסט אורבן יוסי כהן ואת אושיית האופנה דורון מורד. עבור מורד זו היתה אמורה להיות ההתנסות הראשונה בתחום האוכל, אבל משהו כנראה חרק שם ולסנובה נודע שהוא יצא מהשותפות. זה לא מפריע ללוי ולכהן להמשיך בתוכניתם המקורית, והסניף נמצא בשלבי הקמה.

 

 

מורד, אינסייד אאוט?

"בגילי המופלג, ותודה לאל גם מניסיוני העשיר, אני עושה כיום עסקים בשביל כיף האישי שלי. כשאני חש שהאנרגיות הן לא כמו שאני אוהב וכמו שאני מצפה אני יוצא. אני מטבעי אדם של חברים ואדם שאוהב לארח, והמוטו המרכזי של השותפות היה לעשות משהו בכיף ושיהיה לי איפה לבלות, ליהנות ולאכול טוב. כשאני מרגיש שהאנרגיות הן לא האנרגיות שאני מחפש ושהפידבק שאני צריך לקבל מבחינת העשייה לא מגיע ושזה לא made in Doron Morad, אז אני אומר תודה יפה לכל הנוכחים ומפנה את הבמה. אני מחזיק מעצמי דמות מובילה ואם השם שלי הולך להיות קשור לעסק הזה אז זה צריך להיות טוטאלי ב-100 אחוז".

לוי, לא made in Doron Morad?

"אני לא מכריח אנשים להיכנס כשותפים בטאטאמי. זו היתה הצעה שלו, לא שלי. הוא החליט שלא וזהו. הכל בסדר והכל באהבה. דורון הוא איש יקר ואיש שאני אוהב מאוד. הוא לקוח של טאטאמי ומכיר את הרשת, והוא החליט ברגע האחרון מסיבות אישיות שלו לא להיכנס. אני לא יודע למה ואני לא מכריח אנשים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר