אבי לוי. "אני הולך לעשות דברים שלא קיימים היום במדינת ישראל"
אבי לוי. "אני הולך לעשות דברים שלא קיימים היום במדינת ישראל"

חוזר ובגדול: אבי לוי מקים תחנת רדיו

המפיק והעורך המיתולוגי של רדיו חיפה, שוקד על הקמת תחנה אינטרנטית שתיקרא רדיו קול נשר, שתתבסס על מוזיקה ים תיכונית. וסנובה כאן כדי לחשוף לכם את רשימת השדרנים. לוי: "זה הולך להיות רדיו ליגה"

פורסם בתאריך: 20.2.18 09:05

אבי לוי, המפיק והעורך המיתולוגי של רדיו חיפה, עזב את התחנה לפני כשנתיים כדי לפנות לדרך חדשה. והנה – הפתעה. בחודשים האחרונים עובד לוי מתחת לפני השטח על הקמתה של תחנת רדיו אינטרנטית שתיקרא רדיו קול נשר, ובימים אלו הוא מגבש את התכנים של רצועות השידור – שיתבססו, כמה לא מפתיע, על מוזיקה ים תיכונית – ואת רשימת השדרנים, וזה המקום לחשוף אותם: דודו בניטה שזכה לפני שנים אחדות במקום השלישי בתחרות נולד לרדיו, הזמר יניב הראל שישדר מוזיקה ים תיכונית, משה אמויאל שיקבל תוכנית של מוזיקה יוונית, מאור צימבלר וכמובן לוי בעצמו.

 

 

לוי, כפיים?

"אני יכול להבטיח לך שזה הולך להיות רדיו ליגה. נקודה. הקו יהיה ים תיכוני, עם שירים של פעם שגדלנו עליהם, עם שירים חדשים ועם זמרים טובים. אני הולך לעשות דברים שלא קיימים היום במדינת ישראל".

איך לדעתך זה יתקבל אצל חבריך ברדיו חיפה?

"אני אוהב מאוד את רדיו חיפה ולמדתי שם המון, אבל הגעתי לממצב שבו לא היה לי לאן להתקדם. האנשים שם יקרים לי, אבל היום אני במקום אחר. שיהיה ברור – אנחנו לא פונים רק לנשר, אלא לכל חיפה, הקריות והצפון".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תוהה

    קצת מוזר לפתוח תחנה אינטרנטית ולהכריז עליה כקול נשר, בניגוד לתחנות האזוריות שטווח התדרים שלהן מוגבל לאינטרנט עצמו אין הגבלה, לא ברורה המחשבה לשייך אותה דווקא רק עם נשר. אולי יש משהו שפספסתי

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר