שרון אדם, טלי ינאי ואביבה שמר. "דיברנו ואז הוא שר לי" (צילום: ברכה בריל)
שרון אדם, טלי ינאי ואביבה שמר. "דיברנו ואז הוא שר לי" (צילום: ברכה בריל)

מה שר עומר אדם לדודתו טלי ינאי?

דודתו של הזמר חגגה יום הולדת, ועל החלק האמנותי הופקדה אמו שרון אדם. בלילה, אחרי שנטע ברזילי זכתה באירוויזיון, הוא התקשר לאחל מזל טוב וקינח ב"היום יום הולדת"

פורסם בתאריך: 13.5.18 16:56

עכשיו, כשהאבק שהשאירו המדוושים במירוץ האופניים ג'ירו ד'איטליה התפוגג, התפנתה מדריכת הספורט טלי ינאי, שהיתה אחת משופטי המירוץ בזמן שזה עבר בארץ, לחגוג את יום הולדתה. אתמול (שבת), בביתה במושב גבע כרמל, התייצב קאסט של חברות לחגוג איתה את המאורע בראשותה של שרון אדם, שהיא גם אמו של הזמר עומר אדם, גם אחותה של ינאי וגם רקדנית מחוננת ומאמנת לדיבור ולהקשבה מהלב. וככזאת היא ערכה לנוכחות הפעלות כמו מעגל ריקודי בטן ומעגל ברכות לכלת השמחה. התייצבו לנוע במעגלים: אמה של כלת השמחה אביבה שמר, ברכה בריל, עדנה צור, אתי נחשון, סיגל נחשון, מירי קרמר, נעמי הרשקוביץ וכו'.

 

 

ינאי, סיום מתוק לשבוע אינטנסיבי?

"ברור. היינו עם המארגנים ועם הרוכבים במשך עשרה ימים. אנחנו שופטים בין לאומיים והיינו צריכים הכנה מוקדמת. חמישה ימים לפני ההזנקה בירושלים הביאו אותנו לקיבוץ דליה ועברנו הדרכה אינטנסיבית, ובמרוץ עצמו ישבנו במכוניות שליוו את הרוכבים. היה כיף גדול".

והאחיין התקשר לשיר לך "היום יום הולדת"?

"הוא התקשר בלילה אחרי שנטע ברזילי זכתה באירוויזיון. זה היה נורא יפה כי זה התחבר לניצחון שלה. דיברנו ואז הוא שר לי. דורון מדלי שכתב את השיר לנטע כותב גם לעומר. אז הוא ומדלי התקשרו ביחד בשיחת ועידה. זה היה אושר גדול".

מדלי התקשר אלייך אחרי האירוויזיון?

"ברור. הוא החבר הכי טוב שלנו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר