אילנית לוי ואסי עזר. תפקיד נחשק (צילומים: תמר קרוון, רועי ברקוביץ')
אילנית לוי ואסי עזר. תפקיד נחשק (צילומים: תמר קרוון, רועי ברקוביץ')

האם אילנית לוי או אסי עזר ינחו את אירועי מצעד הגאווה?

הליין אפ הסופי לאירוע המרכזי שיתקיים בגן האם כולל שמות כמו נטע ברזילי, מרגלית צנעני ועילי בוטנר וילדי החוץ, אבל באשר להנחיה הכל עדיין פתוח. מחזיק תיק הגאווה בעיריית חיפה יוסי שלום פנה למלכת היופי במיל' אילנית לוי ולטאלנט אסי עזר, וכעת הוא ממתין לתשובות

פורסם בתאריך: 3.6.18 17:21

עוד פחות משלושה שבועות נותרו עד להזנקתו של מצעד הגאווה החיפאי שיוזנק ביום שישי, 22 ביוני, אך עדיין לא נמצא מנחה לאירוע. ההפקה כבר גיבשה את הליין אפ הסופי לאירוע המרכזי שיתקיים בגן האם, והוא כולל שמות כמו נטע ברזילי (שסנובה היתה זו שחשפה את השתתפותה בו), מרגלית צנעני, עילי בוטנר וילדי החוץ וכמובן מלכות דראג, אבל באשר להנחיה הכל עדיין פתוח. חבר מועצת העיר יוסי שלום, שהוא גם מחזיק תיק הגאווה בעיריית חיפה, שוקד במרץ על חיפוש מועמד מתאים, ולסנובה נודע שבין השמות שעלו נמצאים מלכת היופי במיל' אילנית לוי, שהביאה גאווה אבל מסוג אחר לעיר כשזכתה בכתר בשנת 2001, ואסי עזר. שלום פנה כבר לשניים, וכעת הוא ממתין לתשובותיהם.

 

 

שלום, כוסס ציפורניים במתח?

"ההנחיה הוא משהו חשוב מאוד שאמור להעביר מסר. אני מקווה שבימים הקרובים ייסגר התפקיד הנחשק. עזר הוא אחד מהדמויות המרכזיות בפריים טיים והוא מייצג את הקהילה, ולוי היא יקירת הקהילה שמורגלת בהנחיה. אין מתאימים מהם להנחות את האירוע".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר