עינת קליש רותם, יונה יהב, דוד עציוני, ישראל סביון, אביהו האן ומנדי זלצמן (צילומים: שלומי כהן, פיוטר פליטר, מיכה בריקמן, דורון גולן, מירב שדה)
עינת קליש רותם, יונה יהב, דוד עציוני, ישראל סביון, אביהו האן ומנדי זלצמן (צילומים: שלומי כהן, פיוטר פליטר, מיכה בריקמן, דורון גולן, מירב שדה)

יום הבוחר

ביום שלישי זה יקרה, וכוכבי המדור מספרים במי הם יבחרו לראשות העיר ולמי הם יצביעו למועצת העיר

פורסם בתאריך: 26.10.18 11:04

סמדי גוטמן: “אני חושבת שאצביע ליונה יהב כי אני חושבת שהוא עשה כמה דברים טובים בחיפה. עדיין יש לו מה לשפר כמובן, אבל בכל זאת הוא ראש עיר עם ניסיון ועשה לנו דברים יפים כמו העיר התחתית. השבוע הייתי שם ונהניתי מאוד. אני מאמינה בו. הייתי רוצה שדוד עציוני יחבור ליהב, זה יהיה שילוב מנצח. למועצת העיר אני בוחרת בליכוד ובשמשון עידו. כי אני מאמינה בו שהוא יכול להזיז דברים ולעשות דברים יפים”.

מיקי שסטוביץ’: “לראשות העיר אצביע ליונה יהב. אין לי מושג למה, אבל נראה לי שהוא בסדר. אני באמת לא מבין בפוליטיקה הפנימית בחיפה, אבל סופי נקש מהרשימה שלו היא חברה טובה. למועצת העיר פחות חשוב לי להצביע. מה שיגידו לי אני אצביע. ראש העיר עוד מדבר אלי, אבן אני מבין פחות בענייני המועצה. האמת, זו תהיה הפעם הראשונה שבה אני אצביע כי הכתובת שלי היתה בתל אביב. כשעברתי למוריה הייתי צריך לשנות את הכתובת לחיפה בגלל התו חניה”.

טל כוכבא: “אבחר בדוד עציוני לראשות העיר. אני מכיר אותו אישית ואני מאוד מאוד מעריך אותו כבן אדם. אני חושב שהגיע הזמן לשינוי, ואם כבר שינוי אז ככל שיותר צעיר יותר טוב. למועצת העיר אבחר ברשימת כולנו של אלעד אטיאס. הוא חבר טוב ואיש של עשייה”.

זאזא כהן: “עדיין לא החלטתי במי לבחור לראשות העיר. אני מתלבטת בין מנדי זלצמן ליונה יהב ולא סגורה על זה. למועצת העיר זה ברור – רשימת לחיים של אלכס אברומוב ויורם שטרית. אני חושבת שהם האנשים הכי נכונים. בפוליטיקה יש אנשים שרצים מטעמים אישיים, אבל את יורם מכירה באופן אישי ויודעת שהבן אדם הזה רץ מהסיבות הכי נכונות. הוא הוכיח את עצמו והוא היחיד שיכול לעשות את השינוי למען שכונות החוף”.

דורי גלפז: “או עינת קליש רותם או דוד עציוני כי הגיע הזמן לשינוי. אני מתלבט בין שניהם כי איזה עוד מועמדים יש ובאים בחשבון? שמעתי את המצע שלהם, אני מרגיש שצריך שינוי, ונראה לי שהם בסדר ומביאים משב רוח מרענן. למועצת העיר אין לי מושג בכלל. מה יש שם?”.

דרור סטולרו: “אני הולך עם חדוה אלמוג, וזה אומר שאבחר ביונה יהב. חדוה היא אשה של עשייה, ומגיע לה ח”ח וכל הכבוד. אני רוצה בשלטון מי שעושה ולא מי שמדבר, והיא מהעושים. למועצת העיר אבחר גם במי שראיתי שעשה עד עכשיו וזה יורם מטיטה שטרית מרשימת לחיים. תראה איזה יופי – הוא רץ, עושה רעש, מזיז דברים. אבל האמת, לי זה פחות משנה. אני בכלל רוצה לעזוב את הארץ אז זה לא מעניין אותי”.

 

מימין, עם כיוון השעון: סמדי גוטמן, מיקי שסטוביץ', טל כוכבא, זאזא כהן, דורי גילפז ודרור סטולרו (צילומים: מתוך "חתונה ממבט ראשון", סנדי אהרון, חגית הורנשטיין)

 

 

שרון פרי: “אני לא בוחרת. אמנם הכתובת שלי בחיפה אבל אני לא מכירה את המועמדים. אני כבר הרבה שנים לא גרה בעיר, אבל אני מקווה שמי שייבחר יעשה את העבודה. אין לי יותר מה להגיד. זה לא מעניין אותי בכלל”.

ז’אק בן ישי: “אבחר בזאתי… האשה, כי איפה שיש דתיים אני אבחר. היא עשתה הסכם עם הדתיים שהיא תיתן להם כל מה שצריך כמו שמגיע להם, אז אני הולך איתם אף על פי שאני ליכודניק. למועצת העיר אצביע לליכוד. צריך את הליכוד בשביל לנקות הרבה אורוות. אל תשכח שאני חבר ליכוד ושכל המשפחה שלי זה ליכוד”.

עמי אילון: “אבחר בעינת קליש רותם. צריך לתת הזדמנות למטאטא חדש. לא קראתי את המצע שלה אבל אין לי בעיה לתת הזדמנות למטאטא חדש. אבל אני חושב שיונה יהב ייקח בהליכה. יש לו מערכת בנויה ומוכנה. למועצה אבחר בליכוד ובשמשון עידו כי אני ליכודניק בדם. אין מתמודד מטעם הליכוד על ראשות העיר, אחרת זו גם היתה בחירה שלי. אני גם הולך לעבוד בהתנדבות אצל שמשון ביום הבחירות – לאסוף אנשים עם הרכב הפרטי שלי ולהביא אותם לבחור. יש לי רשימה של איזה 30 אנשים שאני אמור לאסוף”.

דורון מורד: “אצביע לדוד עציוני כי צריך קצת שינוי. עציוני הוא בחור צעיר ואנרגטי, ואנחנו הצעירים רוצים שינוי. יש דברים טובים שיונה יהב עשה ויש גם צלקות שנשארות. חלק מהצלקות האלה זה השיפוץ ברחוב הרצל שארך ארבע וחצי שנים וגרם לי נזק כלכלי בלתי הפיך. מכרנו שתי דירות בתקופת השיפוצים כדי לשרוד ברחוב הרצל. הדר היתה פנינה והיא עדיין פנינה, אבל יהב הפך אותה לחצר האחורית של חיפה. למועצת העיר אבחר ברשימת לחיים בגלל יורם מטיטה שטרית. מגיע לו צ’אנס. אין אצלנו סטיגמות, אנחנו מחפשים את הפוטנציאל. אם אתה לא רואה את הפוטנציאל אז הוא לא קיים. כמי שרץ על הטיילת בבת גלים, מגיע לו שאפו על הלחץ שהוא הפעיל על העירייה”.

דודו אלהרר: “אבחר בעינת קליש רותם כי היא הכי מעניינת מכל המועמדים. פגשתי אותה, ישבתי בחוג בית שהיא ערכה ושמעתי אותה. שאלנו שאלות והיא ענתה תשובות ראויות. הגיע הזמן שאשה תעמוד בראשות העיר. היא אשה נעימה מאוד, אינטליגנטית מאוד, חדה, חריפה, נחושה ומעניינת. למועצת העיר אבחר ברשימה שלה חיים בחיפה”.

גל גבריאלי: “אצביע ליונה יהב כי את הטוב והישן לא מחליפים. פתחתי את העסק שלי בשנת 2003 – השנה שבה יהב נבחר לראשונה לראשות העיר – ואז עוד לא היתה לי זכות הצבעה. 15 שנה אחרי אני מודה שאמנם לא יצאתי יותר מדי מהקונדיטוריה, אבל כשאני יוצא אני רואה את השינויים בעיר. אני חושב שטוב מראה עיניים מסטטוסים בפייסבוק. למועצת העיר אבחר ברשימת חיפה בשבילנו של שרית גולן שטיינברג. אני אוהב אותה ומאמין בה, היא דור העתיד בפוליטיקה המקומית. קראתי את המצע שלה ויש לה אג’נדות שאני מתחבר אליהן”.

 

מימין, עם כיוון השעון: שרון פרי, ז'אק בן ישי, עמי אילון, דורון מורד, דודו אלהרר וגל גבריאלי(צילומים: קובי פאר, חן גלילי, אבנר אדרי)

 

טלי ברקוביץ’: “לראשות העיר אצביע ליונה יהב. אני חושבת שהעיר התקדמה יפה תחת שלטונו, אמנם קצת באיטיות ויש מקום לשיפור, אבל בעזרת אנשים צעירים שהוא יקיף סביבו אני מקווה שהצעירים לא יברחו לנו מהעיר. למועצת העיר אבחר ברשימת אוהבי חיפה של ישראל סביון כי יש לו עבר מפואר בנתינה”.

אמיר עודה: “אצביע לעינת קליש רותם. היא נראית לי יותר דמוקרטית, יותר סוציאלית ופחות מגזרית. לדוד עציוני יש מבחינתי נגיעות אובר ימניות. למועצת העיר אין לי מושג במי לבחור. לא ירדתי למיקרו בעניין הזה. אני עסוק כרגע בדברים אחרים”.

אלון אולמן: “האמת, לא יודע, אין לי מושג במי לבחור. לא נעים לי להגיד, אבל אני לא כל כך עסוק בפוליטיקה המקומית. אני לא חושב שזה ממש משנה. אני לא בטוח שאלך להצביע בכלל, אבל ללכת ולשים פתק לבן זה נראה לי לא חכם. אני אוהב להשפיע, אז אני מניח שעד 30 בחודש נעשה קצת מחקר ונבחר במי שהכי רוצה לקדם את העיר. גם בקטע של מועצת העיר אני לא איש בשורות כי גם במקרה הזה אני לא יודע. אני רק מאחל למי שזה לא יהיה שלא ישברו אותו ושיהיו לו מספיק אנרגיה והשפעה בשביל לעשות את הדברים הטובים. אנחנו צריכים שייבחרו אנשים עם יכולות גבוהות כי נדרשת הרבה אנרגיה כדי לעשות שינוי”.

גלית מקל: “אצביע לעינת קליש רותם כי אני חושבת שהעיר צריכה שינוי, ושינוי בדמותה של אשה נראה לי מצוין. קראתי עליה והיא נראית לי סבבה לגמרי. אחלה גבר. למועצת העיר אצביע לשדולת הגמלאים כי אני חושבת שחשוב שהם יהיו במועצה. צריך יותר זכויות למבוגרים”.

איל מגד וצרויה שלו: “אנחנו נצביע בעד יונה יהב. הוא ראש עיר טוב ששינה את חיפה לטובה באופן בולט, ועוד ידו נטויה. לדעתי הקדנציה הבאה שלו תהיה הכי מוצלחת. כמה מפעלים גדולים שהוא יזם, כמו למשל חזית הים העירונית, כבר קורמים עור וגידים, וצריך לתת לו להשלים אותם. חוץ מזה, אני לא מכיר את המועמדים האחרים. לגבי מועצת העיר, נברר מי חושב גם על בעלי החיים בעיר ואז נחליט”.

 

מימין, עם כיוון השעון: טלי ברקוביץ', אמיר עודה, אלון אולמן, גלית מקל, איל מגד וצרויה שלו (אוהב קב, עננים תקשורת, אמיל סלמן, דודו בכר)

 

נכנסו מאחורי הפרגוד ושמרו על הצבעה חשאית: אפי נצר, קרן צור, ניצן מרציאנו, עודד שטראוס, מאי ספדיה, דניאל לוי, ניקולא קדוש, יהודית זוסמנוביץ’ ואורי קלאוזנר

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בעל חנייה

    מעניין, שאלו שלא יכולים לצאת מהרכב בדניה בביטחון מצביעים ליהב! קליש היא האלטרנטיבה הבריאה לחיפה, גם עבור אלה שיש להם בעיה עם החנייה .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר