ניר חמו. "הם עשו סלקציה ברמה גבוהה מאוד ובחרו את המאמנים בפינצטה" (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של ניר חמו)
ניר חמו. "הם עשו סלקציה ברמה גבוהה מאוד ובחרו את המאמנים בפינצטה" (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של ניר חמו)

כך הפך ניר חמו לפרזנטור

פורסם בתאריך: 24.3.19 09:35

חברת שטראוס יצאה בפרויקט פרסומי לדנונה שמשתתפים בו 70 מאמני כושר מכל הארץ, ובהם ארבעה חיפאים – ניר חמו, קטיה בקר, טל זגורי ואיגור פרלרויזין.

חמו, פרזנטור חדש?

“הם עזרו לנו ואנחנו עזרנו להם בתמורה. בסופו של דבר זו השקעה דו כיוונית – הם העלו את המודעות אלי כמאמן ואני העליתי את המודעות למוצר שלהם”.

למה דווקא אתה נבחרת? יש קשר לכך שיש לך חשבון אינסטגרם עם יותר מ־15,000 עוקבים?

“אני מאמין שהם חיפשו איכות, ויכול להיות שגם מספר העוקבים השפיע על הבחירה. אני לא יודע בדיוק מה הם חיפשו, אבל בסופו של דבר הם עשו סלקציה ברמה גבוהה מאוד ובחרו את המאמנים בפינצטה. צפויה לנו בקרוב פגישה נוספת”.

קיבלת תשלום?

“אם היתה תמורה כספית לא הייתי הולך על זה. בעבר כבר היו הרבה גופים שפנו אלי בהצעות לכסף תמורת פרסום, אבל אני סירבתי”.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר