עיצוב שיער (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
עיצוב שיער (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

מעצבי שיער בחיפה ובקריות שאתם חייבים להכיר

מעצבי שיער הם אנשים יצירתיים, וממש כמו אצל אמנים, הטאץ' האישי שלהם עושה את ההבדל. לא פשוט למצוא את מעצב השיער האולטימטיבי, וכאן אנחנו נכנסים לתמונה. קבלו את חמשת המופלאים

פורסם בתאריך: 3.1.18 09:46

עדכון אחרון: 29.6.20 16:14

השיער הוא אחד מכרטיסי הביקור של כל אדם – גברים ונשים כאחד. מחלפות הראש הן אולי הדבר הראשון שמבחינים בו כאשר מסתכלים על אדם כלשהו, לבטח בפעם הראשונה. ולכן רובנו נוהגים להפקיד את עצמינו בידיו של מעצב שיער שעליו אנחנו סומכים בעיניים עצומות. מעצבי שיער הם אנשים יצירתיים, וממש כמו אצל אמנים, הטאץ' האישי שלהם עושה את ההבדל. לא פשוט למצוא את מעצב השיער האולטימטיבי, וכאן אנחנו נכנסים לתמונה. קבלו את חמשת מעצבי השיער שחייבים להכיר בחיפה ובקריות

רפי איס: מהפך בשיער וגוונים שעוד לא הכרתם

צביה ויצחק 1 חיפה ( ספורטן חיפה )
טלפון: 04-8550096

מעצב השיער רפי איס, 35, התחיל את דרכו בתחום עיצוב השיער כבר בגיל שש-עשרה. לאחר שצבר לקוחות, בגיל 17 עבר לתל אביב כדי להתמקצע במספרות הטובות בתחום, ולאורך השנים עבד כשכיר במספר מספרות בארץ ובחו"ל. בגיל עשרים וארבע כבר פתח מספרה משלו. המספרה של רפי איס קיימת כבר שתיים עשרה שנה, וממוקמת בספורטן בחיפה. המספרה מתמחה בעיצוב שיער לנשים, גברים וילדים.

מלבד קו התספורות המאפיין את רפי והייחודיות שבו, רפי איס מתמחה בהחלקות שיער ומהפכי גוונים. האופנה האחרונה אחרי החלקות השיער, היא מהפכי השיער, שבכל מהפך כזה, השיער עובר שינוי קיצוני באמצעות יצירת גוונים בשיער. שתי השיטות הנפוצות כיום בעולם הן שיטת הבאליאז' ושיטת האומברה. שתי השיטות הן חידוש מסעיר לשיטת הגוונים שהיתה נהוגה עד לפני שנתיים-שלוש. אלו הן שיטות פורצות דרך שמביאות לתוצאות מדהימות, אצל כל אישה לפי רצונה, או יותר נכון – חלומה.

רפי איס בפעולה: לפני אחרי. צילום עצמי

רפי איס בפעולה: לפני אחרי. צילום עצמי

שיטת הבאליאז' היא למעשה טכניקת צביעה של השיער, הגורמת לגוונים הנבחרים להיראות טבעיים יותר מאשר בשיטה המסורתית של צביעת גוונים עם נייר כסף על השיער. בשיטה זו הגוונים נטמעים בשיער בצורה טבעית ועדינה.

שיטת ה"אומברה" מיועדת לנשים שרוצות קצת יותר נוכחות, כך מסביר לנו רפי: "בשיטת האומברה, מעברי הגוונים בולטים יותר. הגוון הכהה מתחיל בשורש השיער ומסתיים לרוב בגוון בלונד בקצוות של השיער".

המחירים של אומברה ובליאז' נקבעים לפי סוג השיער ובהתאם לדרישות הלקוחה. כיוון שכל מהפך כזה הוא שונה, גם זמן השהייה במספרה והמחיר משתנים מאחת לאחת.

בליאז' על פי רפי איס. צילום עצמי

בליאז' על פי רפי איס. צילום עצמי

כיצד נדע לבחור מעצב שיער כדי לבצע מהפך?
"בשתי השיטות דרושה יד מיומנת כדי לבצע מהפך בשיער, ולכן בדרך כלל גם לקוחות שמגיעות אליי ראו תוצאות אצל חברות או נשים שהן מכירות. לאחר מכן מומלץ להיכנס לאתר או לפייסבוק/ אינסטגרם של אותה מספרה ולהתרשם מעבודות קודמות שהמעצב ביצע אצל נשים אחרות".

לסיום, רפי איס מזמין כל אחת ואחת לקבלת ייעוץ ללא עלות, עוד בטרם תחליט על המהפך שתרצה לעשות: "כל ספר שמכבד את עצמו חייב לראות את טובת הלקוחה, ולכן ייעוץ ללא עלות הוא דבר שאני נוהג לעשות. יותר מקצועי לפגוש את הלקוחה, להתרשם מסוג השיער שלה ולהבין ממנה מה היא רוצה בדיוק".

קישור לעמוד האינסטגרם

קישור לעמוד הפייסבוק

קישור לאתר

לפני ואחרי אומברה על פי רפי איס. צילום עצמי

לפני ואחרי אומברה על פי רפי איס. צילום עצמי


מעצב השיער דניאל רוזן – יצירתיות, מקצועיות והקשבה

דרך צרפת 63, חיפה
טלפון: 050-4700490

המספרה של מעצב השיער דניאל רוזן היא הדבר הבא בעולם עיצוב השיער. המקום שהוקם לפני כשבע שנים על ידי רוזן, שופץ לפני כשנה ומציע מגוון שירותים בתחום עיצוב השיער כאשר הקו המנחה הוא היצירתיות של רוזן, ההקשבה והיכולת לדמיין את התמונה המושלמת לכל לקוח ולהפוך אותה לכדי מציאות.

רוזן הגיע לתחום עיצוב השיער כבר בצעירותו: "לא הלכתי להסתפר במקומות מקצועיים ובשלב מסוים החלטתי לקחת את העניין לידיים ולספר את עצמי", נזכר רוזן בחיוך, "החברים התלהבו וביקשו שאספר גם אותם. תמיד הרגשתי צורך להביא לידי ביטוי את היצירתיות שירשתי מההורים. אמא שלי שרטטת ואבא שלי אדריכל. הצלחתי להגשים את החלום באמצעות תחום הספרות".

דניאל רוזן מעצב שיער. צילום עצמי

דניאל רוזן מעצב שיער. צילום עצמי

תחום הספרות לא רק הביא לפריצתו של רוזן, אלא גם גרם לו להבין שהוא מאוד אוהב לעבוד עם אנשים: "הייתי ביישן ומופנם והספרות הצליחה לפתוח אותי בצורה טבעית לחלוטין. תמיד עושה לי טוב לראות לקוח או לקוחה לאחר תספורת, עם חיוך מסופק על הפנים ותחושת הגשמה. הבנתי שאני יכול לגרום לאנשים להרגיש טוב באמצעות הספרות, וזה מה שתמיד מעניק לי את המוטיבציה להמשיך ולגלות עולמות חדשים בתחום העיצוב ולחדש ללקוחות שלי בכל פעם מחדש".

את האהבה שלו לאנשים לקח רוזן צעד אחד קדימה והתמחה בתחום ה-NLP באמצעות קורסים מגוונים: "ככל שאני מעשיר את עצמי, כך אני מעשיר גם אחרים. אני אוהב את השיחות עם הלקוחות, לכל אחד יש משהו שהוא יכול להעביר למישהו אחר וכשאנחנו פועלים לפי הגישה הזו, אנחנו זוכים ללמוד בכל פעם מחדש", מסביר רוזן ששם דגש על יחס אישי, חם ומקצועי.

רוזן מתמחה בתחומים רבים בעולם עיצוב השיער: החלקות, צביעת שיער, ייעוץ והתאמת צבע, שינוי צבע קיים, הבהרות, פסים וגוונים, תספורות תלתלים ותספורות בסגנון קלאסי לגברים, לנשים ולילדים כאחד ואם תרצו הוא גם יצבע את שיערכם בצבעים כמו כחול או סגול כדי לתבל את התדמית. בזכות חוש היצירתיות שלו הוא מצליח ליצור סגנונות חדשים תוך כדי העבודה ולגרום לתוצאה הסופית להיראות כמו יצירת אומנות: "אני לוקח השראה ממעצבי שיער בינלאומיים, מתאים את צבע השיער לפי סוג עור הלקוח, צבע העיניים ותווי הפנים ובודק מה המראה שיתאים לו ביותר גם לפי האופי", מסביר רוזן, "אני הולך אחרי הדמיון ושמח בכל פעם מחדש כשהלקוחות שלי סומכים עליי ונותנים לי חופש. אחרי הכל הם באים אליי כדי לקבל הרגשה טובה, לשפר את המראה ולחזק את הביטחון העצמי ולפעמים גם כדי לשנות תדמית. פעמים רבות אני יכול לתת להם תמונה אחרת ממה שהם ציפו לה כשבאו אליי וזה מדהים לראות את המבטים המרוצים שלהם בסוף התהליך", מספר רוזן בהתרגשות.

יצירתיות ודיוק. צילום עצמי

יצירתיות ודיוק. צילום עצמי

בתקופה האחרונה נכנס טרנד חדש לעולם עיצוב השיער ורוזן כמובן מככב בו – החלקות לגברים. בנוסף לתחומי ההתמחות שלו, רוזן מתמחה בגזירה מהירה, טקטית ומדויקת: "במהלך עבודתי פיתחתי שיטת גזירה באמצעות דילול שמאפשרת לשיער גלי ומתולתל להתנהג כמו שיער חלק. בשילוב התכשירים המתאימים השיער מקבל תחושה ומראה חלק ונעים למגע. אצל לקוחות בעלי שיער ארוך האפקט יבוא לידי ביטוי בהפחתת הנפח", מסביר רוזן.

שיטת הגזירה שפיתח רוזן למראה חלק. צילום עצמי

שיטת הגזירה שפיתח רוזן למראה חלק. צילום עצמי

אם גם אתם מחפשים מעצב שיער באזור הצפון, אתם מוזמנים לקבוע פגישה אצל דניאל ולהתחיל את השינוי כבר עכשיו.

דניאל רוזן עיצוב שיער

קישור לעמוד הפייסבוק
שעות פעילות:
ימי ראשון – חמישי בין השעות 10:00-19:00
ימי שישי בין השעות 08:30-14:00

רצוי לתאם מראש


וויליאם עיצוב שיער

שדרות הנשיא 14, מרכז הכרמל
04-8110669

וויליאם נחלה הוא בעל ניסיון עשיר בתחומי היופי ועיצוב השיער כבר קרוב ל־20 שנה. נקלה גדל בשכונת עבאס כאשר הדר היתה המרכז של חיפה גם בגזרת המספריים והפן. "נהגתי לבלות הרבה בהדר ונמשכתי מאוד לעולם היופי והעיצוב", הוא מספר, "אני זוכר את עצמי כילד מול חלונות הראווה, מציץ פנימה וחוזר הביתה לעצב לאמי ואחותי את שיערן לפני כל יציאה או אירוע משפחתי".

דרכו המקצועית החלה בלימודי עיצוב שיער במכללת ויצו. "לאחר הלימודים עבדתי במספרת מני בכרמל", הוא מספר, "ולאחר תקופה קצרה נסעתי להגשים את עצמי באיטליה ובשווייץ – שתי מדינות שמשפיעות עלי ועל צורת העבודה שלי עד ימינו אלה. במשך השנים עברתי המון השתלמויות באיטליה, בצרפת, באנגליה ובספרד אצל גדולי מעצבי השיער באירופה והשתתפתי בפסטיבלים בין לאומיים. כשחזרתי לארץ הצטרפתי למעצב השיער המיתולוגי עידן חן, שהאמין בי מאוד וראה בי את יד ימינו עד שהיגר לאמריקה".

בשנת 2008 פתח נקלה לראשונה מספרה משלו בשדרות מוריה, ואחרי שבע שנים הוא העתיק אותה לשדרות הנשיא. "העיצוב במספרה הוא חם ומזמין", אומר נקלה, "כחלק מההשפעות שספגתי באירופה, תמיד יקבלו את פני הלקוחות מוזיקה איטלקית וכוס אספרסו שאני מזמין מאיטליה. כל האווירה במספרה גורמת ללקוחה לעבור חוויה ייחודית. אני עובד עם מוצרי טיפוח ועיצוב אורגניים מבית פיליפ מרטין. מאז ומתמיד אני מקפיד להשתמש בחומרים איכותיים ללא פשרות. מדובר בצבעים, בהבהרות ובמוצרי טיפוח ועיצוב ללא מלחים, שיכולים לפתור כל בעיית שיער וקרקפת".

המספרה של נקלה מציעה מגוון שירותים – מתספורת ופן ועד החלקות ותסרוקות ערב וכלה. שנים של ניסיון מיצבו אותו כמומחה בהתאמת תספורת לכל אשה תוך מיומנות בטיפול בשיער מרדני מתולתל או מקורזל: "הכי חשוב לי לדאוג ששיערה של הלקוחה יהיה בריא ומלא חיוניות. אני לא מוכן להגיע לסיטואציה שבה הלקוחה תהיה מסופקת בטווח הקצר אך ייגרם לשיערה נזק בלתי הפיך שדורש שיקום".

רוב לקוחותיו של נקלה הגיעו אליו בעקבות המלצות והפכו ללקוחות קבועות: "אני מקפיד לסכם מראש עם הלקוחה מה אנחנו הולכים לעשות ומשתדל לתת לה הסבר מקיף על כל שלב, כי אני מאמין שלקוחה שיוצאת מרוצה מהתוצאה ומבינה את התהליך שהיא עברה תהפוך ללקוחה נאמנה. השנים הארוכות במקצוע מוכיחות שהדרך הזאת היא הדרך הנכונה".

 

וויליאם נקלה (צילום: יח"צ)

וויליאם נקלה (צילום: אוסמה גזאלין)

 

 

מארק אורייב – BARBER SHOP

הערבה 33, קרית ים
050-2229983

 

מארק אורייב, אוטוטו בן 30 מקרית ים, הוא דמות מוכרת מאוד בקריות, בוודאי בכל מה שקשור לעיצוב שיער, והוא מייצג את הטרנד העולמי ברבר שופ. "מספרה יכולה להיות מקום מביך לגברים", הוא אומר, "לשבת סביב נשים ששיערן מלא בניירות כסף ולעיין בגיליון ישן של 'לאשה' זה לא המקום הטבעי לגבר".

כנער למד אורייב ספרות בבית ספר מקצועי, ועד מהרה הבין שזהו התחום בשבילו. בגיל 17 הוא החל לספר את חבריו מבית הספר. "כילד שמעתי רק על עיצוב שיער לנשים",  אבל אני התחברתי דווקא לתחום של הברבר שופ, כלומר תספורות מיוחדות לגברים ועיצוב זקנים".

עם שחרורו מהצבא, שם שימש כמובן כספר, יצא אורייב לדרך עצמאית. לדבריו, שילוב של עבודה קשה והרבה פרגון מחברים מיצב אותו כספר הברבר שופ המוביל בקריות. "ברבר שופ זה מספרה שמיועדת אך ורק לגברים", הוא מסביר, "תחום הברבר שופס בחו"ל הוא מפותח מאוד, ובדומה למספרות לנשים גם בברבר שופ יש אווירה מותאמת עם ברזי בירה ועם סוני פלייסטיישן לזמן ההמתנה. כיום הגברים מודעים יותר לעצמם ומחפשים ספר שיודע לטפל בהם באופן מקצועי ואופנתי".

אורייב מעיד על עצמו שאחד מהדברים החשובים לו ביותר הוא היצירתיות: "אני נחשף להמון תספורות מחו"ל ושואב מהן השראה, אבל מביא בעצמי דברים חדשים". שיטוט קצר בחשבון האינסטגרם שלו עוזר להבין את התופעה – זמרים, כוכבי רשת והמון כדורגלנים מככבים אצלו. "מאז שהפכתי לעצמאי הגיעו אלי שחקנים מהסביבה", הוא מספר, "הם תמיד היו חלק גדול מהלקוחות שלי. אופיר מזרחי, שנולד בקרית מוצקין, הוא חבר קרוב ומסתפר אצלי מאז שהוא היה ילד. לשמחתי הוא חזר העונה לישראל ומשחק במכבי חיפה, וזה עזר לכך שהשחקנים הפכו ללקוחות קבועים. הם מגיעים אליי לפני משחקים ואני בעצם האחראי הישיר על הלוק שלהם".

אבל אורייב לא מקדש אבק של כוכבים. "לא משנה לי אם מדובר בכדורגלן, בזמר מפורסם או בילד בן 16 – אני עושה הכל כדי שכל לקוח ייצא מרוצה. לפני התספורת אני שואל אותו כמה שאלות כדי להבין מהו הכיוון שהוא אוהב, ומביא לעבודה את היצירתיות ואת הניסיון שלי. בגלל הגישה הזאת יש לי הרבה לקוחות חוזרים, ובסוף כולנו הופכים לחברים".

 

מארק אורייב עם רמי גרשון ונטע אלחמיסטר

מארק אורייב עם רמי גרשון ונטע אלחמיסטר

 

שלומי כהן עיצוב שיער

שלום עליכם 12, מרכז זיו
0543696653

שלומי כהן הוא מעצב שיער לא קונבנציונלי שעובד עם המון רגש. הוא מסוג האנשים שאוהבים את החופש ליצור, והוא זוכר את עצמו במקצוע כבר מגיל צעיר. "בגיל 13 הייתי הולך למספרות ועומד ליד הספרים כדי לראות מה הם עושים. אחרי שהם קלטו שאני מגיע בכל יום הם נתנו לי לעזור להם ולהתלמד. כשהייתי בן 16 נכנסתי לבית לספרות, ושם החלה הדרך המקצועית שלי. במקביל ללימודי הספרות עבדתי אצל מעצבי שיער מובילים בחיפה ולמדתי מהם המון. אני אוהב ללמוד מאנשים גדולים".

אט אט צבר כהן ניסיון, וכבר בגיל 24 הוא הגשים את חלומו הגדול לפתוח מספרה משלו. "תמיד היה לי כישרון לעצב שיער ולתת לו מראה ייחודי", הוא נזכר, "הייתי צופה מהופנט בעבודתם של מעצבים מחו"ל וידעתי שזה מה שאני רוצה לעשות. ההתחלה היתה לא פשוטה כי מדובר בעסק של אדם אחד שעושה את הכל – את השיווק, את התיאומים וכמובן שאת התספורות. אבל למרות העומס הרגשתי שאני מקבל יד משלי ומעצב השקפת עולם על הדרכים לטיפול בשיער".

המוטו של כהן הוא לטפל בשיער באהבה, והתגובות הן בהתאם. "אנשים פשוט אהבו את מה שאני עושה", הוא מספר, "אני מתייחס ללקוחות שלי בחום ובאהבה כי אני רואה את המקצוע הזה לא רק כטיפול בשיער אלא כחוויה וכבילוי. למרות כל הציוד המתקדם, במספרה שלי הדבר הכי יקר הוא הלקוחות".

כהן מטפלים בנשים, בגברים ובילדים, וההתמחות העיקרית שלו היא החלקות אורגניות. לצדו במספרה עובדת מיטל בן דיין שמפעילה פינת יופי ומתמחה בלק ג'ל, באיפור קבוע ועוד.

"המספרה שלנו תמיד מלאה באנרגיות ובאווירה טובה, תמיד נקייה ומסודרת, וכל אדם שמעוניין לקבל שירות מקצועי ומסור מוזמן להגיע אלינו ולהבין איך נראה שיער שמטפלים בו באהבה", הוא מסכם.

 

שלומי כהן

שלומי כהן

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. נטלי

    ומעל כולם "דניאל לוי"מקרית ים -עם דיפלומות מצרפת וגרמניה-לא ניסית?לא תדע ולא תבין-הזמנת תור בטלפון ורצוי מספיק ימים קודם

  2. נאור

    ותיק-כאשר מדובר על ספר "דניאל לוי" הוא הכתובת-המספרה בקרית ים-נסיון של שנים עם השתלמ ויות בלונדון ופריז-ברור שיש להזמין מקום מראש בדרך כלל

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר