לכולם מגיע - סוויטות לדתיים ושומרי מסורת
לכולם מגיע - סוויטות לדתיים ושומרי מסורת

לכולם מגיע: סוויטות לדתיים ושומרי מסורת בחיפה והצפון

כל משפחה שיוצאת לחופשה מחפשת התאמה מושלמת לצרכים שלה. גם משפחות דתיות אוהבות לצאת לחופשה, אך כמובן לאור אורח החיים והאמונה, יש להיות בררנים מאוד בנוגע למקום

פורסם בתאריך: 12.6.18 14:02

כל אחד מאתנו זקוק לחופשה מדי פעם. העבודה היום יומית והשגרה היא מתישה ובדרך כלל, לפחות אחת לשנה, אנחנו לוקחים הפסקה מהחיים ויוצאים לעשות קצת כיף. ההגדרה של כיף משתנה מאחד לאחד כאשר יש אנשים שאוהבים טיולי אקסטרים, אחרים אוהבים לסייר ברחבי אירופה ויש כאלו שיוצאים לטרקים מבודדים או לטיול רוחני בהודו. עם זאת, מה שמשותף לכולם, הוא שבמוקדם או במאוחר, כולנו נצטרך קצת חופשה של בטן גב.

כל משפחה שיוצאת לחופשה מחפשת התאמה מושלמת לצרכים שלה. משפחה שרוצה לאכול טוב מסמנת מסלול עם מסעדות טובות, אחרות מחפשות מסלולים להייקינג ויש כאלו שפשוט רוצות להתבודד. זה מאוד אינדיבידואלי, אך הצורך הוא קולקטיבי, אפילו, תאמינו או לא, למשפחות דתיות וחרדיות. גם משפחות דתיות אוהבות לצאת לחופשה, אך כמובן, לאור אורח החיים והאמונה, יש להיות בררנים מאוד בנוגע למקום.

בפני המשפחה הדתית הממוצעת עומדות שלוש אפשרויות מרכזיות בארץ – בית מלון, צימר וסוויטות נופש. בבתי מלון קצת קשה לשמור על צניעות בכל אזור הבריכה ולא רק, כאשר גם בצימרים אין כל כך פרטיות, ו/או בית כנסת בקרבת מקום. לכן, כאשר זה נוגע לנופש המושלם – סוויטות לדתיים זוהי האופציה המועדפת. רוצים קצת שקט ופרטיות? חפשו סוויטות לדתיים באתר הנופש  Resort ותהנו ממבחר אדיר של סוויטות פאר יוקרתיות לציבור הדתיים, החרדים, ושומרי המסורת.

אורח החיים ממשיך

הסוויטות הייעודיות לדתיים מעניקות מקום מושלם למשפחה שרוצה לשמור על אורח חייה הרגיל במקביל להנאה מחופשה במקום פסטורלי. בכל סוויטה ייעודית אפשר להזמין ולקבל פלטה ומייחם לשבת וכך לא לחשוש מחילול השבת בארוחת הערב של שישי או בארוחת הבוקר של השבת. ליד מרבית הסוויטות הייעודיות, שלא נמצאות במקומות מרוחקים כמו צימרים, יש בתי כנסת בהם אפשר להתפלל לאורך כל סוף השבוע.

הדבר החשוב ביותר בכל סוויטה למשפחה דתית הוא הפרטיות והצניעות בבריכה. בריכות ציבוריות, כידוע, הן בעיתיות מאוד לאנשים דתיים, מכיוון שאין כל שליטה על הלבוש וההתנהגות של אנשים אחרים. כאשר יש בריכה פרטית, בדומה לחוף פרטי, אפשר לשמור על צניעות ועדיין ליהנות מיום כיף במים הצוננים. הסוויטות גם מציעות מטבח כשר מתוך הבנה שהן פונות לקהל דתי גדול. המטבח מוכשר לחלוטין, כולל הפרדה בין כלים בשריים לחלביים, מה שנותן פשוט את הפתרון המושלם לאותן משפחות.

אלמנט חשוב נוסף עבור משפחות דתיות הוא כמובן המחיר. משפחות רבות הן מרובות ילדים ומעוטות יכולת וצריכות חופשות זולות באופן יחסי. הסוויטות מציעות אלטרנטיבה זולה מאוד לעומת בתי המלון, וכמובן הצימרים, ובמקרה הזה, כל משפחה יכולה להרשות לעצמה לנסוע לפחות ללילה אחד ועדיין ליהנות מאוד.

 

לכולם מגיע - סוויטות לדתיים ושומרי מסורת

לכולם מגיע – סוויטות לדתיים ושומרי מסורת

מחיר, צניעות ואוכל

הצרכים של הציבור הדתי חרדי בארץ הם מיוחדים מאוד, והם דורשים התחשבות מיוחדת מבעלי עסקים מכל הסוגים. יש צורך בביצוע התאמות שונות, כולל התגמשות בנושא אוכל וכשרות, שמירת שבת, צניעות ועוד. עם זאת, מדובר בפלח עצום באוכלוסייה וכל איש עסקים טוב יודע שכמות כל כך גדולה של אנשים היא כוח צרכני, גם אם מדובר באנשים שחיים לרוב בצניעות. גם למשפחות הדתיות יש צרכים, יש ילדים ויש צורך בפעילויות משפחתיות.

עסקים רבים מבינים את הצרכים הללו ויודעים להפנות את כוחות הפרסום והשיווק אל עבר המגזר הזה, למרות הקושי שבפנייה. גם המסר השיווקי צריך להיות מאוד מדויק, מכבד וכזה שיודע מה הקהל הדתי מחפש. היכולת לצאת לחופשה במדינת ישראל, וכזו שמותאמת להם בצורה כל כך ספציפית, זה משהו שמושך המון משפחות דתיות, שאין ביכולתן או ברצונן לצאת מהארץ לחופשות מעבר לים.

אדם דתי שיודע שהוא יוצא לחופשה בה הוא יוכל לאכול כמו שצריך, לשמור על אורח חייו הצנוע, להתפלל, ועדיין ליהנות עם המשפחה, יודע שהוא נהנה מכל העולמות, ולכן יבחן את הדבר ברצינות. בנוסף, משפחות דתיות לא יוצאות לחופשות רק בקיץ, ולרוב, עושות זאת גם בעונות אחרות, כך שפוטנציאל הרווח עבור בעלי הסוויטות הוא גדול יותר.

למשפחות דתיות מגיע לנפוש כמו כולם, ולמרות החששות, הסוויטות הייעודיות לדתיים נותנות את המענה המושלם מא' ועד ת'. המשפחה הדתית מקבלת את כל מה שהיא צריכה – החל ממקום להתפלל, דרך פרטיות בבריכה ובחדרים ועד כלים ואוכל מתאים על פלטות ומייחם. והמחיר? זה היתרון הגדול של הסוויטות על פני בתי המלון והצימרים השונים, שכן בסוויטות אפשר לאכסן את כל המשפחה מבלי לקרוע את הכיס.

הפתרון הנכון עבורכם

מעוניינים לצאת לחופשה עם המשפחה בקרוב ומתלבטים היכן לשהות? באתר ריזורט תמצאו מגוון של סוויטות לדתיים, המציעות את כל מה שצריך לנופש עם המשפחה ועם הילדים. באתר תוכלו למצוא פירוט על המתקנים שבסוויטות וכן עלויות, תוך התייחסות לעונה: מחיר לעונה רגילה ומחיר לעונת שיא. באופן זה תוכלו להשוות מחירים, לבדוק את מידת התאמתה של כל אחת מהסוויטות המוצעות ולאתר במדויק את מה שאתם רוצים וגם צריכים.

מעוניינים במידע נוסף? לחצו כאן

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר