קיץ של ספורט, קייטנת גלישה, קייטנת הפקה ו-ZOO כיף. הקייטנות המובילות בחיפה והצפון [By freepik]

קייטנות בחיפה ובקריות | המקומות שאתם חייבים להכיר

הן ממשיכות את המסגרת החשובה עבור הילדים, לא רק מסגרת חינוכית אלא גם חברתית ומהנה. בפרוייקט מיוחד ריכזנו עבורכם קייטנות מומלצות בחיפה והצפון. אם אתם מחפשים לילדיכם את הקיץ המושלם, הרי שהקייטנות המובילות כאן לפניכם

פורסם בתאריך: 15.6.18 15:00

 

קייטנת גלישה – Surf Club

כל חודשי הקיץ – ילדים בגילאי 7 עד 17, בחלוקוה לפי קבוצות גיל.

הקייטנות מתקיימות בחיפה ובקריית חיים

מועדון גלישה סרף קלאב – גלישת גלים וסאפ, וחנות גלישה מובילה, יושב בחוף נירוונה בחיפה, אחד החופים הכי פופולאריים וטובים בחיפה.  המועדון יושב על קו המים וכולל מרכז גלישה יפיפה שהוקם על ידי עיריית חיפה.  המקום הוקם בשנת 2002 על ידי סער בן שמחון ומשלב פעילות ספורטיבית מרתקת מאתגרת ומהנה מצד אחד, ואימון גופני, שריפת קלוריות, חיזוק שרירים, יציבה נכונה, אימון אירובי ואנארובי, מצד שני והכל בטבע ובמים "המועדון שם לו כמטרה לקדם את הספורט הימי בכלל והגלישה בפרט. ואנו מביאים לחיפה גל חדש ומשב רוח רענן" מסביר בן שמחון שמוסיף שכל הצוות במקום הם ספורטאים פעילים שהפכו את הגלישה לדרך חיים.

במועדון פעילות רחבה של קייטנות וחוגי גלישה לילדים, פעילות של גלישת גלים וסאפ למבוגרים, קורסים והשכרת גלשנים וכן חנות גלישה מקצועית "הקייטנות שלנו מאושרות להפעלה על ידי משרד החינוך והרשות המקומית" מדגיש בן שמחון שמציין שמצד אחד הם שמים דגש משמעותי על כל הנושא המקצועי והבטיחותי ומצד שני על שירות ויחס אנוש ברמה מאוד גבוהה". "חשוב לנו שכל מי שמגיע אלינו יקבל את השרות המקצועי והאיכותי ביותר ויסיים את הפעילות עם חוויה של הצלחה, מסוגלות וכמובן הנאה מרובה. הגלישה איתנו תהיה החוייה הכי מהנה, מאתגרת ומרגשת בחופש הגדול".

הקייטנות המובילות בחיפה והצפון. קייטנת גלישה סארף קלאב

הקייטנות המובילות בחיפה והצפון. קייטנת גלישה סארף קלאב

קייטנות הקיץ מתקיימות בחיפה ובקרית חיים ומיועדת לילדים מגיל שבע ועד גיל 17 בחלוקה לפי קבוצות גיל. הקייטנה כוללות מחזור של עשרה ימים, בוקר או צהריים, חמש שעות בכל מפגש בחלוקה של מדריך על כל חמישה ילדים עד גיל תשע ומגיל תשע, מדריך לשישה חניכים " צוות ההדרכה הוא מקצועי ועבר הכשרה מסודרת בהתאם להנחיות משרד החינוך ואיגוד הגלישה." אומר בן שמחון.

במהלך הקייטנה הילדים ילמדו לגלוש גלים, להתנהל בצורה נכונה ובטוחה בסביבת החוף והים, המשתתפים ילמדו את יסודות הגלישה, ומשתתפים מנוסים יותר יצטרפו לקבוצות מתקדמים ויאומנו על ידי מאמנים  מיומנים. "אנו מקפידים על חוויה של הצלחה לכל משתתף, מעודדים הרגשת שייכות ומדגישים את הגיבוש החברתי" אומר בן שמחון שמוסיף שהם דואגים שכל משתתף יסיים את הפעילות עם אור של שמחה בעיניים.  בנוסף,  כל אחד מהנרשמים מקבל חבילת שי מפנקת בשווי 280 שקלים הכוללים חולצת לייקרה איכותית וכובע של חברת בילבונג.

המחירים להרשמה למחנה גלישה לשבועיים (10 ימים) מחזור בוקר  1786ש”ח
המחירים להרשמה למחנה גלישה לשבועיים (10 ימים) מחזור צהריים  1570”ח

אתר- https://www.surfclub.co.il/

לפרטים: 04-8550183

מיקום מועדון הגלישה סרף קלאב: רח’ דוד אלעזר, טיילת חוף דדו, חיפה.

 

הקייטנות המובילות בחיפה והצפון. קייטנת גלישה סארף קלאב

הקייטנות המובילות בחיפה והצפון. קייטנת גלישה סארף קלאב

 

קייטנת קיץ של ספורט – מתחם הגולאסו

שלושה מחזורים לאורך כל הקיץ

הגפן 5, קריית ים

לפרטים: 050-742-3020, 077-5367861

"עבדנו סביב השעון לתת מענה לבנים ובנות בגילאי גן חובה ועד כיתה ו' על מנת ליצור לילדינו חוויה בלתי נשכחת" מספר לנו עידו שטראוס, מבעלי מתחם הגולאסו ואנחנו לגמרי מאמינים.
מתחם הגולאסו דואגים לפעילות איכותית ומהנה לילדכם בחופש הגדול הקרוב. לפי עידו, מדובר "בקייטנת הדגל של הגולאסו". רק בכדי להדגיש את סדר הגודל, מתחם הגולאסו הוא מתחם הספורט הגדול בחיפה והצפון. המתחם משתרע על 4 דונם ומקנה לקייטנות מגרשי ספורט בגדלים שונים, שטחים מוצללים לפעילויות מגוונות ואולם ממוזג להפעלות, הצגות ומשחקי חברה. במהלך ימי הקייטנה יוקם במתחם הגולאסו אזור מתנפחים להנאת הילדים ובפיקוח מפעילים מוסמכים. קייטנת קיץ של ספורט בניהולו של אסף שטנגל, מנהל בית הספר לכדורגל socr ובליוויו של רן בן שמעון.

הקייטנות המובילות בחיפה והצפון. קייטנת קיץ של ספורט בגולאסו

הקייטנות המובילות בחיפה והצפון. קייטנת קיץ של ספורט בגולאסו

הקייטנה מתקיימת בכל חודשי הקיץ בשלושה סבבים ותכלול תכנים מושקעים לבנים ולבנות. אחת הפעילויות המהנות שיתקיימו בסבבי הקייטנה היא פעילות המירוץ למיליון, הפקת ענק מרהיבה ובלתי נשכחת. "נכניס את הילדים לאווירה כאילו הם עצמם מתמודדים בתוכנית הסוחפת "המירוץ למיליון". הילדים מחולקים לקבוצות ויוצאים למסע מהנה ומלמד במדינות השונות ברחבי העולם, בדיוק כמו בתוכנית הפופולרית. בנוסף, בכל שבוע יצאו ילדי הקייטנה ליום בריכה מהנה ומפנק והכל בכדי להפוך כל יום לחווייתי ובלתי נשכח. הקייטנה תכלול ביקורי שחקני ליגת העל בכדורגל שיבואו לספר לילדים על עולם ממקור ראשון, להעביר חינוך ספורטיבי על חשיבות ההתמדה, העלאת הביטחון העצמי וכמובן להצטלם ולחלק חתימות לכל המבקשים. במהלך הקייטנה יהנו הילדים מ-4 ארוחות ביום הכוללות ארוחות בוקר, ארוחות צהריים ושתי ארוחות נוספות במהלך היום. קייטנות הקיץ והחגים נערכות בשלושה סבבים, חצי יום ויום מלא ואפשרות למחנה כדורגל לאחר שעות הקייטנה.

הקייטנה מועברת על ידי מדריכים מוסמכים ובקבוצות קטנות והילדים יהנו מסדנאות ופעילויות על טהרת הספורט והבריאות, סדנאות אילוף כלבים מרתקות, סדנאות חברות ופרגון, ימי סרט, סדנאות איפור וציור גוף, סדנאות שוקולד, סדנאות צחוק ועוד. מתחם הגולאסו עושה הכל בכדי שלילדים יהיה חגים וקיץ מושלם ללא דאגות להורים.

קייטנת קיץ של ספורט תפעל בחודשי יולי אוגוסט בשלושה מחזורים: 01.07 – 19.07, 22.07 – 09.08, 12.08 – 30.08. בכל מחזור יש אפשרות לבחירה בשני מסלולים: מסלול סטנדרטי מהשעה 08:00 ועד 13:45, ומסלול מלא שיסתיים בשעה 16:30.

המחיר למסלול הסטנדרטי הוא 1480 ₪ ולמסלול המלא 1890 ₪.

תינתן הנחה של 5% בהרשמה של שני ילדים ויותר מאותה משפחה.

לפרטים נוספים והרשמה בקרו באתר: http://www.goalsso.co.il/goalsso/

או חייגו: 077-5367861

הקייטנות המובילות בחיפה והצפון. קייטנת קיץ של ספורט בגולאסו

רן בן שמעון, עדן בן בסט ועידו שטראוס. קייטנת קיץ של ספורט בגולאסו

 

קייטנת הפקה בתיאטרון הסטודיו

שני סבבים – סבב אחד לכיתות ד'-ו', סבב שני לתלמידי חטיבות ביניים ותיכון.

שד' הנשיא 142, בית הכט, רחבת האודיטוריום

לפרטים נוספים: 04-8100104

תיאטרון הסטודיו גאה לפתוח קייטנה ייחודית לשחקנים צעירים. "אם כל העולם במה, המקום של ילדיכם כאן" מספרים לנו בתיאטרון הסטודיו בחיפה. במסגרת הקייטנה ייפגשו המשתתפים עם במאי מקצועי, יקבלו תפקיד, ייכנסו לחדר החזרות ויעלו הצגה תוך שבועיים. הקייטנה מפגישה את הילדים והנוער הצעיר עם עולם התיאטרון מאחורי הקלעים ועל הבמה. אם ילדיכם תמיד רצו לדעת איך נראה חדר חזרות אמיתי? מה עושים שם? איך בונים תפקיד יחד עם במאי?כיצד עובדים בקבוצה על הצגה? על שאלות אלו ועוד מידע מרתק על עולם התיאטרון וההפקה יקבלו הילדים בקייטנת קיץ חוויתית ומרתקת.

כדי להכיר, קצת על יונתן שוורץ מקים ומנהל המרכז: יונתן שוורץ הוא שחקן ובמאי, בוגר ניסן נתיב ת"א, שיחק בקאמרי, בית לסין, תיאטרון חיפה, תמונע, הסימטה ועוד. בין היתר השתתף בפרוייקטים מיוחדים בפסטיבל ישראל, פסטיבל עכו, במה ועוד. יונתן ביים מספר מופעים והצגות, ביניהם: "DUZ.PUA" –  מופע מחווה לשירי האירוויזיון הישראליים שרץ במשך 3 שנים בסוזן דלל וברחבי הארץ. לפני 13 שנים הקים את תיאטרון הסטודיו ומאז נחשב למרכז הפרינג' של חיפה. ניהל אמנותית את פסטיבל ACT2 להצגות פרינג' בחיפה. וכיום מנגיש את הידע הרב בעזרת מדריכים מוסמכים לילדי חיפה.

הקייטנות המובילות בחיפה והצפון. קייטנת הפקה בתיאטרון הסטודיו

הקייטנות המובילות בחיפה והצפון. קייטנת הפקה בתיאטרון הסטודיו

הקייטנה מיועדת לבני 10-14 בעלי זיקה ונסיון בתחום.

משך הקייטנה: כשבועיים בימים א’-ה’

מחזור בוקר – מיועד לגילאי ד’-ו’

01-12/07/2018

בשעות : 09:00-13:00

מחזור צהרים – מיועד לחטיבת ביניים ותיכון

01-12/07/2018

בשעות : 14:00-17:30 בתאריכים 9.7 ו 11.7 הקייטנה תסתיים ב19:00.

ההפקה יחד עם ההורים, משפחה וחברים תתקיים ביום שישי ה  13.07.18 בתיאטרון הסטודיו

מחיר: 1,500 ₪

מספר המקומות מוגבל! הקדימו להירשם בתיאטרון הסטודיו – 04-8100104

http://www.hastudio-tr.co.il/

הקייטנות המובילות בחיפה והצפון. קייטנת הפקה בתיאטרון הסטודיו

הקייטנות המובילות בחיפה והצפון. קייטנת הפקה בתיאטרון הסטודיו

 

ZOO כיף

10 ימים של כיף, חוויות וטבע – ארבעה מחזורים

גן החיות חיפה – רח' התשבי 124

לפרטים נוספים: *9300

הקייטנה תעסוק בחמשת היסודות המרכיבים את היקום ומרכיבים את האדם ואת עולם החי. כל אלמנט מייצג מערכת יחסים מופלאה של יחסיות עם אלמנטים אחרים: כל אלמנט מייצג זמן, מקום, צבעים, תכונות אופי ורגשות. הקייטנה כוללת מפגשים מרתקים עם בעלי חיים, יצירה, משחקים ופעילויות מחקר וידע בנושא עולם החי ושמירת טבע.

הקייטנות המובילות בחיפה והצפון. קייטנת ZOO כיף

הקייטנות המובילות בחיפה והצפון. קייטנת ZOO כיף בגן החיות חיפה (ראובן כהן)

הקייטנה תפעל כל יום מ-7:30-15:30 (לא כולל שישי שבת) ובקבוצות קטנות לפני גיל עם הדרכה מקצועית. ילדי הקייטנה יהנו מארוחות בוקר וצהריים וכל ילד יקבל חולצה וכובע. הקייטנה כוללת סיור בנחל לוטם, בישול שדה, סרט, יום בריכה, טיול מחוץ לגן החיות ועוד מגוון רחב של פעילויות מעשירות.

אחת הפעילויות המרתקות היא ביומימיקרי (BIOMIMICRY=חיקוי החיים). תחום דעת ישן-חדש, הרואה בטבע מאגר של רעיונות, מבנים, חומרים ותהליכים סביבתיים בני-קיימא.
אנו שואפים לסגל תפיסת עולם שאינה שואלת "כיצד אנחנו יכולים להשתמש בטבע?" אלא "מה אנו יכולים ללמוד מהטבע?" במהלך חופשת הקיץ נעסוק בנושא זה בהדרכתו של הצוות המנוסה של גן החיות. פעילות חוויתית נוספת היא פעילות ה-ZOO בריחה. ברחבי גן החיות ובחדרי הלילה של בעלי החיים מסתתרות חידות ונחבאים מטמונים
ורמזים. נשחק משחקי בריחה ובאמצעות חשיבה מחוץ לקופסה, תוך שיתוף פעולה
בין כל המשתתפים, נמצא את הדרך החוצה. 

ארבעה מחזורים מגוונים ושונים

מחיר הקייטנה 1950 ₪ למחזור הכולל דמי הרשמה. הנחה של 150 ₪ תינתן לנרשמים 2 ילדיום ויותר מאותה משפחה. 

http://haifa-zoo.co.il/

הקייטנות המובילות בחיפה והצפון. קייטנת ZOO כיף

הקייטנות המובילות בחיפה והצפון. קייטנת ZOO כיף בגן החיות חיפה (ראובן כהן)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר