פעילות יצירה לילדים בביג צ'ק פוסט
פעילות יצירה לילדים בביג צ'ק פוסט

בביג צ’ק פוסט חוגגים את הקיץ בגדול

שלושה פסטיבלים (מים, וויפאוט ודינוזאורים), כוכבי ילדים (כמו דוד חיים וקופיקו), שעות סיפור (בשיתוף עם סטימצקי) וסדנאות שף מתחלפות (איטלקי, אסייתי - יו ניים איט). דוד שילן, המנכ”ל החדש של המרכז, מספר איך הוא עשה שיעורי בית לפני בוא החופש הגדול

פורסם בתאריך: 28.6.18 16:29

הקיץ הזה עומד בסימן של הפקות ענק במרכז ביג צ’ק פוסט. בתכנון: שלושה פסטיבלים גדולים שיתקיימו במתחם, מופעים של כוכבי ילדים וגם שעות סיפור וסדנאות שף שהחלו מוקדם יותר השנה מבשנים עברו.

המופעים לילדים יתקיימו כולם בחודש יולי ויחלו בשעה 18:00. הראשון שיתחיל את הסבב הוא דוד חיים שיערוך הופעה במתחם ביום ראשון, 1 ביולי. אחריו יופיעו מולי וצוקי (שלישי, 3 ביולי), שי ורועי (ראשון, 8 ביולי), קוגומלו (שלישי, 10 ביולי), קופיקו (ראשון, 29 ביולי) ומירי תשירי (שלישי, 31 ביולי).

את הפסטיבלים שייערכו בביג צ’ק פוסט בחודש אוגוסט יפתח פסטיבל מים שיפעל בימים ראשון ושני, 5 ו־6 באוגוסט, בשעות 19:00-11:00, ויציע עשרה מתקני מים שיהיו פזורים במרכז לילדים בגילאים 12-3.

שבוע אחריו, בימים ראשון ושני, 12 ו־13 באוגוסט, בשעות 19:00-11:00, יתקיים במקום פסטיבל וויפאוט. “זהו הפסטיבל הכי גדול של הקיץ הזה”, מספר מנכ”ל מרכז ביג צ’ק פוסט דוד שילן, “יהיו בו מתקנים אתגריים ענקיים שמיועדים לילדים ולבני נוער, והם יוכלו לעבור ממתקן למתקן דרך מסלול מכשולים”.

לקראת סוף החופש, בימים ראשון ושני, 19 ו־20 באוגוסט, בשעות 19:00-11:00, יארח המרכז את פסטיבל ממלכת הדינוזאורים. “נביא לפה דמויות דינוזאורים ומתנפחי דינוזאורים כדי להסביר קצת על העולם הזה”, מספר שילן, “לצד אלה יהיו גם צילומים עם הדינוזאורים ועמדות מגנטים”.

 

 

בקבוצת ביג יש 20 מרכזים מקרית שמונה בצפון עד אילת בדרום. בביג צ’ק פוסט פועלים 34 עסקים, ובהם רשתות אופנה כמו קסטרו, פוקס וגולברי, חנויות חשמל, סניף של רשת אייס וומסעדות ובתי קפה כגון ג’פניקה, קפה לנדוור, גרג ומקדונלד'ס. שילן, שמונה למנכ”ל המרכז רק לפני חצי שנה, מספר ש”המרכז הזה הוא חדש וקיים רק שלוש שנים. אנחנו נמצאים תחת ריבוי של קניונים מסביבנו, ואני לא חושב ששום מרכז לא שם את הכסף, את המשאבים ואת החשיבה על שיווק ועל קשר עם הלקוחות כמונו. לצורך העניין, הכנו פלאייר עם רשימת האירועים שיחולק כבר מסוף יוני ב־20,000 בתי אב בחיפה והסביבה כדי ליצור תקשורת רציפה וישירה מול הלקוחות שלנו”.

לדבריו, “המטרה שלנו היא פעילות שאנחנו מקיימים בעיקר ביולי-אוגוסט, אבל חשוב לדעת שזו פעילות שהתחלנו אותה כבר בחודש פברואר. אנחנו רוצים מאוד את המשפחות ואת האמהות והילדים אצלנו. מחודש מאי למשל אנחנו עורכים שעת סיפור במרכז בשיתוף עם הסניף של סטימצקי, סדנאות שף איטלקיות עם השף משה גלפרין וסדנאות בישול אסייתיות עם מסעדת ג’פניקה. אנחנו רוצים שתושבי חיפה, נשר והסביבה יהיו לקוחות קבועים ונאמנים שלנו במרכז, ואנחנו מייצרים כל מיני פעילויות כדי לחזק את הקשר בינינו”.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר