פעילות ספורטיבית לכל המשפחה בקאנטרי ספייס נשר (צילום: יפעת פלד)
פעילות ספורטיבית לכל המשפחה בקאנטרי ספייס נשר (צילום: יפעת פלד)

קאנטרי ספייס נשר: בקיץ הזה יוצאים מהשגרה

מעגל מתופפים, קסמים, טיפולים אלטרנטיביים, מרתון זומבה, פעילויות מים ואירועים סגורים לציבור הדתי. זה מה שמחכה לכם הקיץ בספייס בנשר - הקאנטרי הכי גדול בסביבה

פורסם בתאריך: 28.6.18 16:29

לקראת הקיץ הכינו בקאנטרי ספייס נשר תוכנית מיוחדת למנויים שמורכבת מפעילויות תרבות ופנאי, וזאת נוסף על הפעילויות השוטפות שמציע המקום אשר מיועדות לכל הגילאים ומקיפות תחומי עניין שונים. כך למשל בכל שבת בחודשים יולי ואוגוסט בשעות 15:00-11:00 יתקיימו פעילויות קיץ להורים ולילדים בספייס, כאשר בכל פעם תיערך פעילות שונה, צבעונית ועליזה: הרקדות זומבה, מעגל מתופפים, ג’ימבורי, קסמים, מסיבות בריכה ועוד.

ב־7 ביולי יתקיים בקאנטרי יום שבת רוחני-אלטרנטיבי לכל המשפחה שיכלול טיפולים אלטרנטיביים קצרים בחינם לשם היכרות עם מטפלי הבית של הספא במקום. לצד אלה יתקיימו סדנת מוזיקת עולם ומעגל מתופפים ויוצבו דוכני יריד שאנטי.
ב־21 ביולי ייערך יום יצירה בבריכה שיכלול סדנאות יצירה שונות לילדים כמו הכנת שלטים לחדר, הדבקת חול צבעוני ופעילות צביעה והדבקה לקטנטנים, ונוסף על כך תעמוד לרשות המבקרים עמדת איפור וקעקועי חינה בחינם.

שבוע אחר כך, ב־28 ביולי בשעה 13:30, ייערך יום קסמים ואילוזיות – מופע מרהיב עם הקוסם ויטוריו – ותועבר סדנה להכנת קסם ייחודי המיועדת להורים ולילדים.

כמו כן, במהלך חודש יולי יתקיימו בספייס נשר אירועי ימים פתוחים לחברות שיכללו שימוש במגלשות המים, בבריכות השחייה, בספא ובמתחם הספלאש. האירועים מיועדים לעובדי אלביט, נמל חיפה, אגד, תרו ועוד.

 

 

אירועי אוגוסט ייפתחו ב־14 בחודש עם מרתון זומבה על שפת הבריכה בליווי של צוות מדריכי המקום, וב־25 באוגוסט ייערכו מופע טלפתיה וקסמים וסדנת הכנת קסמים עם הקוסם ויטלי. נוסף על כך, ב־29 ביולי וב־5 באוגוסט יתקיימו אירועים סגורים לקהל הדתי-חרדי עם הפרדה מגדרית.

לצד אירועי הקיץ ימשיך קאנטרי ספייס נשר להפעיל את המתקנים ואת השירותים השוטפים שלו שכוללים בריכת שחייה עם מתחמי ג’קוזי, עם בריכת פעוטות ועם מזרקות SPLASH לילדים במתחם נפרד ומגודר, מגלשות פארק מים, פינות מוצלות ומרחבי דשא נרחבים, מתחם ספא הכולל סאונה יבשה, בריכת ג’קוזי, חמאם תורכי וטיפולי ספא. כמו כן מציע המקום חדר כושר דו קומתי שמאובזר בציוד משוכלל וחוגי ספורט וכושר בכל הרמות.

 

מיקי מאוס מחכה לכם בקאנטרי ספייס נשר (צילום: יפעת פלד)

מיקי מאוס מחכה לכם בקאנטרי ספייס נשר (צילום: יפעת פלד)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר