כמה עולה וילה למשפחה בצפון?

חופשה תמיד יכולה להעשיר את החיים, כי למרות שהיא עולה כסף, היא גם נותנת לנו את ההזדמנות לראות את הדברים אחרת

פורסם בתאריך: 12.7.18 20:27

חופשה נשמעת לכם כמו מילה גסה כי אתם כל הזמן עובדים? לא זוכרים בכלל מתי לקחת את המשפחה לכמה ימים של שקט ושלווה, הרחק מהמשימות היומיומיות שלכם? אם כך, הגיע הזמן שתעצרו לרגע את המרוץ שבו אתם חיים. חופשה תמיד יכולה להעשיר את החיים, כי למרות שהיא עולה כסף, היא גם נותנת לנו את ההזדמנות לראות את הדברים אחרת. אנחנו לא חייבים להיות כל היום מול המחשב או לקחת חלק בישיבות אינסופיות, כי בחיים האלה יש עוד כמה הנאות שמידי פעם מגיע לנו ליהנות מהן. חופשה זו גם דרך טובה להתקרב זה לזה ולראות איך הילדים גדלו, מה מעניין אותם ואיזה קשרים נוצרו ביניהם עם הגיל המשתנה. לכן לא כדאי לוותר על כך וכל מה שצריך לעשות זה לבחור את היעד המושלם. האמת היא, שחופשות במלונות בישראל עלולות להיות מאוד יקרות ולכן אנחנו מציעים לכם אלטרנטיבה שהגיע הזמן שתנסו: חופשה בוילה משפחתית בצפון! יש בימינו וילות מסוגים שונים שמציעות אינספור פינוקים לכל הנופשים, אז למה שלא תנסו זאת במקום לנסוע לחו״ל ולהתעייף בדרך?

אם אתם ספונטניים ואוהבים את הצפון של ארצנו אתם מוזמנים לחפש וילה למשפחה בצפון באתר Villas – אתר הוילות הישראלי הרשמי המאגד את וילות הנופש היפות ביותר בצפון הארץ: רמת הגולן, הכנרת, הגליל העליון, הגליל התחתון וכמובן הגליל המערבי.

וילה לחופשה משפחתית. באדיבות אתר היוקרה

וילה לחופשה משפחתית. באדיבות אתר היוקרה

מתי וילות כאלה עולות פחות?
אין אדם שחושב על השכרת וילת נופש בצפון לכל המשפחה שלו ולא חושב על המחיר, כי הרי כולנו יודעים שוילות כאלה יכולות להיות גם לא זולות. זה נשמע לכם מוכר וגם אתם, בכל פעם כשחשבתם על וילות בצפון, הורדתם את הרעיון הזה מהפרק כי זה נשמע יקר? אם כך, כדאי לדעת שלא תמיד זה המצב. אחד מהנתונים המעניינים ביותר שיכולים להשפיע על מחירי הוילות, זו השאלה האם אתם רוצים לנסוע לחופשה כזאת בקיץ או בחורף. חשוב להבין: בדרך כלל השכרת וילות נופש בצפון בחורף תהיה זולה פי כמה לעומת השכרת אותן וילות בחופשות הקיץ! זה קורה בגלל שתי סיבות עיקריות. ראשית, בחורף רוב האנשים עובדים ואין חופשות מרוכזות לכל העם, מה שמוזיל את העניין ושנית, החורף, עבור רבים מאיתנו, נחשב לפחות אטרקטיבי לחופשה. כלומר, אם גם אתם אנשים שאוהבים ים, בריכה ושמש, הרי שתעדיפו לצאת לחופשה בוילה בקיץ, מה שאומר שגם תשלמו יותר. מצד שני, אם החורף זו אפשרות טובה מבחינתכם כי אתם מחפשים שקט, שלווה ואווירה רומנטית לכל המשפחה –הרי שאז תוכלו לרוב למצוא מחירים אטרקטיביים במיוחד עבור רוב הוילות המפנקות בצפון.

אמצע השבוע או שישי שבת?
עוד דבר שכדאי לדעת בנושא של כמה עולה וילה למשפחה בצפון, זה שכמובן היום בשבוע שבו אתם נוסעים ישפיע. אם ניקח לדוגמא מקום כמו ״וילה לה קאסה״ השוכנת במושב שתולה ובה 5 חדרי שינה, אנחנו נראה שבאמצע השבוע תשלמו על לילה כאן 3700 ש״ח לעומת לילה בסופ״ש שיעלה לכם 4500 ש״ח. מצד שני, חשוב לבדוק כל מקרה לגופו כי במקום כמו ״אחוזת אמזונס״ שנמצאת בחד נס תשלמו גם באמצע השבוע וגם בסוף השבוע 5000 ש״ח ללילה. מעבר לכך שבדרך כלל באמצע השבוע המחירים של הוילות יותר נמוכים, יש לקחת בחשבון עוד כמה יתרונות שמהם תיהנו באמצע השבוע. ראשית, אם אתם כן רוצים לשלב בילויים באטרקציות השונות שבאזור הוילה, בין אם מדובר על גלריות אומנות, רכיבה על סוסים או אפילו קטיף של פירות, הרי שתפגשו הרבה פחות אנשים בכל מקום. זה אומר שבשום מקום לא תצטרכו לחכות בתור ותוכלו ליהנות משקט ושלווה גדולים יותר. מצד שני, כמובן שכדי לצאת לחופשה באמצע השבוע צריך לקחת ימי חופש מהעבודה ולא לכל אחד מאיתנו זה יכול להתאים.

יוקרת הוילה והשפעה על המחיר
אי אפשר לדבר על מחירי וילות למשפחות בצפון ולא להזכיר את שאלת יוקרת הוילה, כי אין ספק שזה נתון מאוד משמעותי. יש אפשרות, מצד שני, לשכור וילות יחסית פשוטות שהן אומנם נקיות ויפות, אך הן לא מציעות משהו מיוחד לנופשים – וכך לחסוך לא מעט כסף. מצד שני, אם אתם כבר נוסעים לחופשה משפחתית, לא כדאי שתשכרו את המקום הכי מפנק, למרות שהוא יהיה יקר יותר? וילות מיוחדות לנופשים יכולות לכלול:
• בריכת שחייה מקורה ומחוממת עם נוף מהמם שנשקף ממנה
• ג׳קוזי זרמים בגינה שמיועדת לשמונה אנשים
• מטבח מאובזר וגדול
• טכנולוגיה מאוד מתקדמת בכל פינה כולל מסכי טלוויזיה שטוחים וגדולים במיוחד
• חדרי רחצה מאובזרים היטב
• חדרי שינה מפנקים
• עיצוב יוקרתי ומודרני ועוד

לכן כדאי שתבדקו מה חשוב לכם ומה יכול להיות משמעותי עבורכם כאשר אתם שוכרים וילה בצפון כי גם היוקרתיות של המקום תשפיע על המחיר. כמו כן, מיקום הוילה משמעותי גם הוא ויש לו השפעה לא קטנה על העלות הסופית. זה טבעי שאם תשכרו וילה שנמצאת במקום נידח ורחוק המחיר שלה יהיה נמוך יותר מאשר וילה שנמצאת במרכז העניינים ויש לקחת זאת בחשבון.

לכמה לילות כדאי לכם לנסוע?
רבים מאיתנו רגילים לחשוב על השכרת וילה למשפחה בצפון רק ללילה אחד, כי זה הרי יוצא מאוד יקר אם נוסעים ליותר לילות. מצד שני, חשוב שתהיו מודעים לכך שהרבה פעמים ככל שנשכור את המקום ליותר לילות, כך נשלם פחות על כל לילה. זה נכון לא רק לגבי שישי-שבת (שימו לב שיש גם מקומות שלא ישכירו לכם את הוילה רק ללילה אחד בסופ״ש), אלא גם לגבי לילות באמצע השבוע. בנוסף, אם אתם כבר עושים את המאמץ ומוצאים את התאריכים שמתאימים לכל בני המשפחה, מדוע שלא תיסעו לכמה שיותר לילות כדי לבלות ביחד? חופשה משפחתית, אפילו אם היא לא זולה, תשאיר לכם טעם של עוד ולא כדאי שתוותרו על כך.

הכתבה נכתבה באדיבות אתר הוילות הישראלי הרשמי – וילאס – Villas.co.il

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר