רן בן שמעון ועידו שטראוס (צילום: ניקיטה לב)
רן בן שמעון ועידו שטראוס (צילום: ניקיטה לב)

רן בן שמעון: הקהל קבע שהגולאסו הוא מתחם הספורט המוביל בצפון

הכירו את מתחם גולאסו, כשאהבה לכדורגל ולאנשים מתחברים במקום אחד

פורסם בתאריך: 30.7.18 20:50

לפני קצת פחות משנה נפתח בקול תרועה מתחם הגולאסו בקריית ים על ידי עידו שטראוס ורן בן שמעון. הגולאסו משתרע על שטח של 6 דונם ומציע חווית ספורט שונה מכל מה שהיה קיים עד היום בישראל – מגרשי כדורגל, אולם כנסים, קפיטריה, מלתחות, שירותים, חדר הלבשה וחנייה נוחה רחבת ידיים. במתחם נהנים המבקרים מאבזור מקצועי ומתקדם ומצוות מיומן ומנוסה בעל סטנדרטים ללא פשרות. הגולאסו הוא מתחם לכל המשפחה בו אפשר לערוך ערבי כיף וימי גיבוש, ימו הולדת, כנסים ואירועים מקצועיים של עד 2,500 איש כאשר כל הציוד וההפקה בניהול הגולאסו.

גולאסו

גולאסו

כנראה שאף אחד לא יתפלא אם ישמע שמאחורי הגולאסו עומדים שני שותפים אשר הגיעו שניהם מרקע של כדורגל ואפילו ניהול מגרשים. במתחם של שטראוס ורב"ש ירגישו המבקרים כי הם מקבלים את החוויה האופטימלית מתוך ניסיון אמיתי, אהבה גדולה לתחום, ירידה לפרטים הקטנים וידע נטול תחליף. עידו שטראוס מספר: "הדברים הטובים ביותר בחיים מגיעים מתוך מחסור ואין ספק שכך היה הדבר במקרה שלנו. בתור אנשים שכדורגל זה כל החיים שלהם ומגיעים מתוך אהבה ותשוקה אמיתית, הופתענו לגלות כי קיים מחסור אמיתי במגרשי כדורגל ראויים, כאלה שכיף לשחק בהם, ושאינם תלויים בעונות השנה או במזג האוויר. בעבודה קשה ובעיקר בזכות המשפחות שלנו הקמנו את מתחם הגולאסו וגילינו שהשמיים הם הגבול. מהר מאוד הבנו שלא נפתח רק מגרש כדורגל אלא מרכז ספורט חוויתי שנותן מענה לכל המינים ולכל שכבות האוכלוסיה."

ואכן, כל בוקר מתחם הגולאסו מגשים את חזון הבעלים. בשעות הבוקר נערכים אימונים אישיים על ידי בכירי מאמני ישראל לשחקני כדורגל ולשוערים. בשעות הצהריים נערך במקום חוג כדורגל לילדים ובתקופה הקרובה החוג עתיד להפתח ולהפוך לבית ספר לכדורגל לילדים ונוער. החל מהשעה 17:00 מבקרים מאות שחקנים במגרשים ונהנים מהסטדנרט החדש של הכדורגל השכונתי. אם תרצו להזמין מקום תצטרכו להערך לפני כי הביקוש רק עולה.

מעבר לפעילות היומיומית, בקיץ הנוכחי נערכת קייטנת "קיץ של ספורט" בגולאסו בשלושה מחזורים ולפי ההורים, מדובר בהצלחה מסחררת. לצד פעילות ספורטיבית, הילדים נהנים מפעילויות העשרה חוויתיות ומעצימות ונראה כי מדובר באחד מהפרויקטים המוצלחים של הגולאסו. עם סיום הקייטנה ובמקביל לפתיחת שנת הלימודים יפתח בגולאסו צהרון "חינוך וספורט". הצהרון כולל הסעות ויביא את הילדים מבית הספר ובמהלך שעות הצהרון צוות מורים מוסמך יעזור בביצוע שיעורי הבית, הילדים יהנו מארוחת צהריים חמה וכמובן מאימון ספורט במגרשים או באולם. במהלך הצהרון יגיעו לבקר ולהפגש עם הילדים בכירי שחקני ליגת העל וההרשמה לצהרון כבר בעיצומה.

מתחם גולאסו (צילום: ניקיטה לב)

מתחם גולאסו (צילום: ניקיטה לב)

בשנה האחרונה נערכו במתחם הגולאסו מספר אירועים גדולים ומתוקשרים כמו חגיגות הזכייה הרשמיות של הפועל חיפה בגביע המדינה, טורניר הכדורגל לזכרו של שון כרמלי בהשתתפות שחקני ואוהדי מכבי חיפה, החשמליאדה – טורניר הכדורגל הרשמי של חברת חשמל והליגה למקומות עבודה שלראשונה עברה מכדורגל אולמות ופתחה ליגה רשמית לשנים הקרובות במגרשי הגולאסו. בנוסף, נערכים בגולאסו עשרות טורנירים של קבוצות אוהדים, ארגונים וטורניר עסקים המרכז את העסקים המובילים בחיפה והקריות במתחם אחד.

אבל אם חשבתם שבגולאסו נחים על זרי הדפנה כדאי שתחשבו שוב. "אנחנו כרגע מגשימים 60% מהפוטנציאל שלנו", אומר שטראוס. בחודש הקרוב נפתח סטודיו לאימונים אישיים, אימונים פונקציונלים ואימונים קבוצתיים כדי להשלים את החוויה של המתחם. סטודיו SWITCH בגולאסו יתן מענה של כושר ותזונה לכל תושבי הסביבה ובתור אחד שחי את השטח, הביקוש עצום. אני כבר מדמיין את האבא משחק כדורגל במגרשים, את הילד חוגג יום הולדת באולם ממוזג ואת האמא באימון אישי בסטודיו. בנוסף, בחודש הקרוב תתחיל לראשונה בהיסטוריה ליגת העסקים של הצפון. זה פרויקט שלקחתי על עצמי בעקבות ההצלחה חסרת התקדים של הטורנירים לעסקים. הליגה תמשך בין שמונה לשתים עשרה שבועות ובכל שבוע יערך מחזור שבועי. עוד לפני שהתחלנו לפרסם, 70% מהמקומות מלאים כי אנשים מכירים את הרמה והמקצועיות שאנחנו מכניסים בכל דבר שאנחנו עושים. העסקים המשתתפים יקבלו מדים ממותגים מלאים, כל המשחקים מנוהלים על ידי שופטים מוסמכים ויש המון פרסים לזוכים כמו מלך השערים, שחקן מצטיין, שוער מצטיין, קבוצה הוגנת ועוד. המטרה שלי היא לייצר ארבעה סבבים של ליגת עסקים ובקיץ הבא תערך ליגת אלוף האלופים של הצפון."

ומה מתוכנן לחגיגות שנה? "השנה החלטנו לחגוג ולהחזיר מאיתנו לכל אלפי הלקוחות הקבועים של הגולאסו. בקרוב נפרסם את תאריך החגיגות ואני אישית ארים טלפון להזמין את הלקוחות לשחק על חשבוננו באותו יום. כמובן שנדאג לאווירה חגיגית מסביב, למוסיקה טובה, מתנות ועוד הפתעות. אני לא רוצה לספר הכל עכשיו אבל אני מבטיח שכמו כל דבר שעשינו עד כה, גם את חגיגות יום ההולדת נעשה בהשקעה ועם נתינה רבה."
לסיכום, מעבר לפעילות העסקית במתחם הגולאסו ניתן לראות כי מדובר גם בשליחות. המרכז כיום נותן פתרון היקפי לכל המשפחה על טהרת הספורט, עושה אירועים למען הקהילה ומסדיר את כל הספורט החובבני באזור. לא פלא שלמתחם הגולאסו מגיעים מכל אזור הצפון.

מתחם הגולאסו
רחוב הגפן 5, קריית ים
077-5367861
קישור לאתר

ניר דוידוביץ' ודודו אוואט במתחם הגולאסו (צילום: ניקיטה לב)

ניר דוידוביץ' ודודו אוואט במתחם הגולאסו (צילום: ניקיטה לב)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר