חיסון קורונה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
חיסון קורונה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

מתחם חיסונים ייעודי לגילאי 18-12 יפעל היום בקרית מוצקין

מגן דוד אדום יפתח היום מתחם חיסונים לבני נוער בגילאי 18-12 בשיתוף עיריית קריית מוצקין. המתחם יפתח באולם "גושן" שברחוב דקר והוא יפעל מהשעה 16:00 ועד 22:00. החיסונים יינתנו לחברי כל קופות החולים, לא יהיה צורך בקביעת תור מראש ומחוסנים שיגיעו ללא ליווי הורה ידרשו להציג אישור חתום בכתב מאחד ההורים

פורסם בתאריך: 25.7.21 08:38

מגן דוד אדום יפעיל היום מתחמי חיסונים לילדים ונוער בגילאי 18-12 בשיתוף הרשויות המקומיות. אחד מכלל המתחמים שיפתחו ברחבי הארץ יפתח בקרית מוצקין – באולם גושן שברחוב דקר 4. שעות פעילות המתחם הן נשעה 16:00 בצהריים ועד 22:00 בלילה. החיסונים ניתנים לחברי כל קופות החולים.

בני נוער בגילאים אלו שיבקשו להתחסן יכולים לעשות זאת ללא קביעת תור מראש בליווי ההורים, וזאת במטרה להגדיל את היקף בני הנוער המתחסנים. במידה והורה לא יתלווה למתחסן, הוא נדרש להצטייד באישור חתום על ידי אחד ההורים אשר אותו ניתן להוריד מראש באתר של מגן דוד אדום ובו ההורים חותמים, בין היתר, על סעיפים שאומרים כי "אני מאשר/ת כי לבני/בתי מלאו 12 שנים, וטרם מלאו לו/לה 18 שנים; אני מאשר/ת לתת לבני/בתי חיסון כנגד נגיף הקורונה", וכיוצ"ב.

 

מתחם החיסונים לגילאים אלו הוא חלק ממבצע "נותנים כתף", מבצע חיסון האוכלוסייה עליו הוכרז בחודש דצמבר אשתקד. במגן דוד אדום מבהירים כי החיסונים ניתנים על פי הנחיות משרד הבריאות בלבד, לאלו שטרם התחסנו חיסון ראשון, כולל מחלימים שעברו 3 חודשים מההחלמה ואלו שנדרשים לחיסון שני, כאשר החיסון הראשון בוצע במד"א לפני 21 יום.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר