עינת קליש רותם (צילום: ראובן כהן)
עינת קליש רותם (צילום: ראובן כהן)

עיר בהתדרדרות: ראש העירייה ורוב חברי המועצה נעדרו מישיבת המועצה. הישיבה בוטלה

לישיבה שלא מן המניין שתוכננה להערב (שלישי) ביוזמת ראש העירייה, לא הגיעו קליש רותם, ממלאי מקומה, צוק ואלפר, וחברי מועצה נוספים. רק אתמול פרסמה קליש רותם בדף הפייסבוק שלה את הנושאים החשובים שאמורים היו לעלות היום לדיון

פורסם בתאריך: 17.8.21 19:30

ישיבת מועצת העיר, אותה יזמה ראש העירייה עינת קליש רותם, לא התקיימה הערב (שלישי), לאחר שקליש רותם וממלאי מקומה, נחשון צוק ומיכי אלפר וחברי מועצה נוספים, לא הגיעו לאולם המליאה.

יעקב פיינגולד ממועצת השינוי שכן הגיע אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "רק אנחנו באנו. ב-18:33 ראינו שהם לא באו אז יצאנו. הגענו לתחתית הביוב בהתנהלותה של ראש עיריית חיפה".

יו"ר סיעת הירוקים אביהו האן: "רוב חברי קואליציית השינוי הגיעו, אבל צריך להבין את הסיטואציה, שזו ישיבה מיוחדת שלא מן המניין. שני נושאים חשובים שראש העירייה רוצה לקדם היו אמורים לעלות לדיון: הנושא של האנרגיה המתחדשת והקמת גגות סולריים בבתי ספר, והנושא השני הוא הקמת חניונים בעיר. חיכינו חצי שעה לראש העירייה, חיכינו אולי יגיע ממלא מקומה צוק, חיכינו אולי יגיע ממלא המקום השני מיכי אלפר. כאשר ראינו ששלושת האנשים המובילים את העיר ורוצים לקדם את הפרויקטים החשובים האלה לא הגיעו, הבנו שאין מקום לקיים את הישיבה. הרבה מאוד שאלות רצינו להפנות לשלושת הבכירים, אבל לא היה מי שיענה עליהן אז עזבנו את אולם המועצה".

 

 

רק אתמול (שני) כתבה קליש רותם בדף הפייסבוק שלה: "מחר תידרש מועצת העיר להכריע על קידומם של שני פרויקטים חשובים לחיפה, באמצעות חברת יפה נוף: ייסודה של חברת חנייה חיפאית שתקים מתקני חנייה ברחבי העיר וכן, הצבת מתקני איסוף אנרגיה סולרית מעל מבני ציבור. שני צעדים גדולים בתחום התחבורה והסביבה. במועצה תוצג תוכנית מסודרת ומתוקצבת להקמת חניונים מתקדמים בנקודות מפתח בעיר. בשנים האחרונות, כמות הרכבים בחיפה גדלה מדי שנה בזמן שמשאב החנייה נשאר מוגבל. חיפוש החנייה המתמיד מייצר נזקים שעולים לכולנו ביוקר: בזבוז זמן, עומסים, זיהום ועוד".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מתי

    אם העינינים מתנהלים בצורה זו אני סבור שהם מזיקים לעיר ואזרחיה תואיל הדר קליש לעזוב שיתמנה אחר במקומה. או שמא עכשו הקרב שלה על משכורת? ועל כך ראשת העיר צריכה לתת תשובות לאזרחי העיר.

  2. חיפאית כרמל

    כתב. מאוזנת בניגוד לאחרים שגם מציינת שרוב חברי המועצה לא הגיעו ולא מפילה אשמה רק על קליש. כל הכבוד כלבו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר