עמדת טעינה לרכב חשמלי (צילום: shutterstock)
עמדת טעינה לרכב חשמלי (צילום: shutterstock)

נבחרה החברה שתתקין עמדות טעינה לכלי רכב חשמליים. אלה המקומות הראשונים להצבתן

על פי המכרז, שבו זכתה חברת מילגם EV Edge, ההסכם בין הצדדים הוא לחמש שנים, כאשר יפה נוף רשאית בסופן להאריך מדי שנה את ההסכם. עמדות הטעינה מתוכננות לקום בחניונים ציבוריים שבבעלות העירייה או בבעלות החברה או בחזקתן, בשלבים ועל פי דרישה

פורסם בתאריך: 10.11.21 13:45

חברת מילגם EV Edge היא הזוכה במכרז של יפה נוף לפרישת עמדות טעינה לכלי רכב חשמליים ברחבי חיפה.

באוגוסט פרסם התאגיד העירוני יפה נוף מכרז לקבלת הצעות לאספקה, התקנה והפעלה של עמדות טעינה לכלי רכב חשמליים ברחבי העיר, כשהמטרה, כפי שעולה מתוך המכרז, היא "קידום תנועת רכבים חשמליים בעיר".

עוד עולה מהמכרז כי הקבלן שייבחר יבצע עבודות תחזוקה, אספקה, התקנה, הפעלה וניהול של עמדות טעינה ציבוריות ופרטיות לרכבים חשמליים מסוג AC ומסוג DC בחניות ציבוריות ופרטיות ברחבי חיפה. עמדות הטעינה מתוכננות לקום בחניונים ציבוריים שבבעלות העירייה או בבעלות החברה או בחזקתן, בשלבים ועל פי דרישה, או בחניות ציבוריות אשר יוקצו לטובת פרויקט זה או בחניות פרטיות בהתאם להנחיית העירייה.

נקודות הפרישה הראשונות של עמדות הטעינה בעיר

נקודות הפרישה הראשונות של עמדות הטעינה בעיר

ההסכם בין הצדדים הוא לחמש שנים, כאשר יפה נוף רשאית בסופן להאריך מדי שנה את ההסכם לשנה נוספת, והוא מקנה לקבלן הזוכה בלעדיות להקמתן של עד 1000 עמדות טעינה כפולות במיקומים שיפה נוף תקבע.

על פי מפת הפרישה הראשונית המתוכננת, אתרי ההתקנה הראשוניים המתוכננים הם ברחוב ברל כצנלסון 92, יוחאי בן נון 1, הנשיא 49, אח"י אילת 13, העצמאות 67, ד'יזראלי 2, ביאליק 3, מחניים 4, חניתה 64-52, אורן 40, אבא חושי 24 והרב רפאל אנקווה 3. אולם במכרז מסייגת החברה, כי "הנתונים המופיעים בנספח זה מהווים מיפוי ראשוני מתוכנן ואינם מחייבים את החברה", וכן כי "מובהר כי בהתאם להוראות הסכם ההתקשרות, המיקומים המדויקים ייקבעו בתיאום הגורמים הרלוונטיים בחברה והרשויות המוסמכות לעניין זה".

 

מיפה נוף נמסר: "כחלק מהתפיסה של יפה נוף לפיתוח עירוני ששומר על איכות הסביבה, יפה נוף ממשיכה לקדם את פרויקט עמדות הטעינה ברחבי העיר. מטרת המיזם – לעודד את תושבי חיפה ומבקריה לזנוח את דלקי המאובנים ולעבור לאנרגיה ירוקה ונקייה. כעת, כשנבחרה הזוכה במכרז, ייפרשו בחודשים הקרובים עשרות נקודות טעינה ברחבי חיפה. חברת יפה נוף חרטה על דגלה לקדם את שמירת הסביבה, כחלק מתפיסת הקיימות ומתוך צורך בהפחתת פליטות גזי חממה. בין הפרויקטים שמובילה יפה נוף, ניתן למנות הקמת מערכות סולאריות על מבני ציבור, מיזם אוויר נקי המונע כניסת כלי רכב מזהמים לעיר, וכעת גם פרישה של עמדות טעינה ציבוריות לרכבים חשמליים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יוסי

    האם יהיו עמדות טעינה מהירות או רגילות (כמו ביתיות)?
    מה תהיה עלות הטעינה ?

  2. אזרח מיואש

    בחיפה יצטרכו לשים שומר על כל תחנת טעינה..יש מי שדואג להשחית כל דבר חדש…עיר אוכלת יושביה…פעם היה כיף לחיות פה..היו זמנים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר