חזיר בר (צילום: RnDmS/depositphotos.com)
חזיר בר (צילום: RnDmS/depositphotos.com)

מורה משחזרת: "החזיר התחיל לרוץ לעברי. זרקתי את השקית עם חומרי הלימוד וברחתי"

עדי לסרי, מורה בבית הספר הרצל, חוותה מפגש מפחיד עם חזיר בר, שככל הנראה סבר שבשקית שאחזה בידה יש אוכל. אירוע מפחיד לא פחות חוותה אתמול גם תושבת העיר, עדנה אנגל, כשנתקלה בעדת חזירים, ושניים מהם חשקו בשקית שהכילה תותים. היא חולצה בעזרתם של פקחי העירייה

פורסם בתאריך: 8.3.22 14:45

עדי לסרי, מורה בבית הספר הרצל בכרמליה, לא האמינה שכשתגיע לבית הספר בבוקר יקבל את פניה מישהו אחר מלבד התלמידים. "הגעתי לבית הספר בבוקר, עם שקית ובה כמה דברים… חומרי לימוד וכאלה", מספרת לסרי, "דווקא לא היה בה אוכל. לפתע, אני רואה מולי חזיר בר, והוא התחיל לרוץ לעברי. זרקתי את השקית וברחתי, כדי שהוא לא יתקוף אותי. ידעתי שהוא רוצה את השקית. הוא נשך את השקית, והשומר גירש אותו. היו מסביבי מלא ילדים, מאחר שזה היה תחילת היום, וכולם התחילו להגיע לבית הספר".

"זה היה מפחיד", משחזרת לסרי, "ברור שנבהלתי. ניסיתי להיות יחסית רגועה, כי היו תלמידים לידי והייתי צריכה להיות המבוגר האחראי, אז אמרתי להם 'בואו נלך לשם'. רציתי לתת להם יד לעבור את הכביש, אבל כולם נבהלו והתחילו לרוץ לכל הכיוונים. זה לא היה בטיחותי במיוחד, בוא נגיד ככה… מזל שהשומר הציל אותי והצליח להפחיד ולהבריח את החזיר, אחרת באמת היינו בבעיה, כי אני לא יודעת מה הוא היה עושה לנו. הוא התחיל להתרוצץ שם".

אין זו הפעם הראשונה שחזירים מגיעים סמוך לבית הספר הרצל. "מה יש לי להגיד", אומרת לסרי, "זה בכל מקום. בגינה שלי בבית יש לי שתי נקבות עם 10 גורים. אנחנו רק עולים לכיוון האוטו, וכבר  אנחנו מוקפים בחבורה שלהם. זה בכל חיפה. מפחיד, באמת מפחיד".

 

 

עדנה אנגל, המתגוררת סמוך לגן שמואל, עברה אתמול (שני) אירוע לא פחות מפחיד. אלא שבמקרה שלה היא לא הצליחה להימלט מהחזירים. אנגל משחזרת: "באתי הביתה, על הדשא היו 15 חזירים, ביניהם אימא וגורים. רציתי להוציא טלפון לצלם, כי אני אוהבת טבע והם קטנים וחמודים. אמרתי לעצמי שאכנס הביתה והם יילכו. בדיוק חזרתי מבית הטבע עם דברים יקרים כמו תותים, לחם. כנראה יש להם חוש ריח משהו לא נורמלי. עמדתי שם, האימא ראתה אותי, הזעיפה פנים והתחילה לנהום. הסתובבתי ללכת לכיוון היינה".

לדברי אנגל, איך שפנתה ללכת, האימא התחילה לרוץ לכיוונה עם עוד חזיר ענק. "פתאום אני מרגישה הדף מאחורה", היא משחזרת, "ואני מבינה שהחזיר חטף ממני את השקית עם התותים. הם התחילו להתגודד סביבי, כי הם רצו גם את השקית השנייה. אני לבדי ברחוב, התותים התפזרו על הארץ. התחלתי לצרוח ומישהי שישבה בקפה היינה קלטה את המחזה ובאה לקראתי לעזור לי ולקחה אותי ביד. הם לא כל כך מהר הרפו. הם רצו גם את השקית השנייה. גם אחרי שהיא באה להציל אותי, החזירה לא ויתרה. הא המשיכה לרדוף אחרי עד קפה היינה, כאילו היה לה חשבון איתי. ישבתי בבית הקפה רועדת. התקשרתי למשטרה שאמרה שזו לא בעיה שלהם. בסוף התקשרו מבית הקפה לעירייה ובאו שני גברתנים חמודים שלקחו אותי הביתה. המצב הזוי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אבל בעירייה טוענים שאין יותר בעיית חזירים???

  2. לודוויג אפללו

    ואם תלמיד היה אומר למורה שחזור אכל לו את שיעורי הבית?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר