הילקוט הקרוע של הילה מורג (צילום: אפרת מורג)
הילקוט הקרוע של הילה מורג (צילום: אפרת מורג)

"הילקוט של הילדה נפל בגלל הבהלה, החזיר אכל את התיק על תכולתו"

מקרה שני בתוך 24 שעות של תקיפת תלמידה מבית הספר על ידי חזיר. היום הייתה הזו הילה מורג, בת 11, שישבה עם חברות על ספסל בגן ציבורי. אימה משחזרת: "היא בכתה בהיסטריה. החזיר אכל הכל – את הכסף, את משלוח המנות, את הבגדים שהיו שם, את מברשת השיניים"

פורסם בתאריך: 16.3.22 13:45

הילה מורג, בת 11, תלמידה בבית הספר הרצל, חוותה אירוע לא נעים עם חזיר בר. היא התיישבה עם חברותיה לכיתה בגן החבלים בכרמליה, כשלפתע חזיר החל לרוץ לכיוונן. הילדות החלו לרוץ בבהלה בניסיון לברוח ממנו, כשבמהלך ההתחמקות נפל הילקוט של מורג. החזיר הפסיק את ריצתו והחל לאכול את התיק על תכולתו.

אמא של הילה, אפרת מורג, מספרת: "זה היה בגן החבלים בכרמליה, מקום ירוק ופסטורלי שילדים אוהבים. הבנות שיחקו שם, פתאום החזיר הגיע לאט, ואז הוא התחיל לרוץ אליהן. יש גם סרטון. הם רצו, ברחו. כנראה מבהלה נפל להילה התיק, והוא אכל לה את התיק. אכל הכל – את הכסף, את משלוח המנות, את הבגדים שהיו שם, את מברשת השיניים. זה בהחלט היה אירוע טראומתי עבורה. הייתי איתה על הקו, היא הייתה בהיסטריה ובכתה. לקחתי את כל שלוש הבנות הביתה. התיק קרוע לגזרים. אני באתי לשם לאחר מכן וצילמתי את מה שנשאר מהתיק".

עוד מוסיפה מורג: "כל אוהבי החזירים אומרים שחזירים לא עושים כלום, שהחזירים חמודים… אני הייתי איתה בטלפון ואמרתי לה שיתרחקו, ושיאכל את הכל. אבל תקשיב, זה לא הגיוני מה שקורה פה. אחת הילדות החמודות התקשרה לעירייה ופתחה תלונה, אבל עד שהפקחים הגיעו החזיר היה כבר שבע והלך".

 

 

מוסיפה האם: "תשמע, אלו ילדות בנות 11, הן אמורות להסתובב בשכונת כרמליה לבדן. אתמול חזיר תקף ילדה מהשכונה. אני לא רוצה שזה יהיה עבורה אירוע טראומתי. יש לה צופים, וחוג תיאטרון… זה לא אמור להיות מצב שימנע ממנה פעילות. טוב שהיא זרקה את התיק, כי כנראה הוא הריח את האוכל בתיק והתחיל לרוץ".

זה מקרה שני ב-24 שעות שחזיר תוקף תלמידה מבית הספר הרצל. מקרה קודם אירע אתמול (שלישי), כאשר תלמידת כיתה ד' ישבה על ספסל בגינה ציבורית בקרבת בית הספר, כשלפתע התקרב אליה חזיר בר גדול, חטף את תיקה, הוציא ממנו את קופסת האוכל ושבר אותה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר