שער בית העלמין הצבאי בנוה דוד
שער בית העלמין הצבאי בנוה דוד

בגלל חזירים: שער הרכבים בבית העלמין הצבאי ננעל בלילות

משפחות שכולות שעלו בימים האחרונים לקברי יקיריהם בבית העלמין הצבאי בנוה דוד נדהמו למצוא את שער הכניסה לרכבים נעול ועליו שלט: "בשל נזקי חזירי הבר, שער זה ננעל בימים ראשון-חמישי מהשעה 19:00 עד למחרת בשעה 6:30". אלי דבי, אח שכול: "אני דורש שבית העלמין יהיה פתוח, גם במחיר שייקחו את החזירים לעירייה"

פורסם בתאריך: 19.9.22 15:55

נדמה שבכל יום שעובר מגיע מפגע החזירים לשיאים חדשים. משפחות שכולות שעלו בימים האחרונים לקברי יקיריהם בבית העלמין הצבאי בנוה דוד נדהמו למצוא את שער הכניסה לרכבים נעול ועליו שלט שבו נכתב: "משפחות יקרות, בשל נזקי חזירי הבר, שער זה ננעל בימים ראשון-חמישי החל מהשעה 19:00 עד למחרת בשעה 6:30. ניתן להיכנס לחלקה מהכניסה הראשית בשער הקטן". את השלט תלה אגף משפחות ההנצחה ומורשת ביחידה להנצחת החייל במשרד הביטחון.

בין המבקרים שנתקלו בשער הנעול היה אלי דבי, אח שכול שעלה לקברו של אחיו צדוק ז"ל. "לפני חצי שעה באתי עם אמא שלי לבקר את קברו של אחי ז"ל", הוא סיפר ל"כלבו – חיפה והקריות", אמא שלי היא נכה ולא יכולה ללכת רגלית, ומצאתי את השער חסום. לצערנו נאלצנו לחזור הביתה. אני דורש שבית העלמין יהיה פתוח, גם במחיר שייקחו את החזירים לעיריית חיפה. סגירת שער המכוניות בשעות הערב זה משהו שלא היה בחיים".

מעיריית חיפה נמסר: "בעירייה לא התקבלה כל פנייה ממשרד הביטחון על בעיית כניסת חזירי הבר לבית העלמין הצבאי. ראש העיר הנחתה את הצוות המקצועי לפעול מיידית לפתרון הבעיה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר