מצעד הגאווה 2023
מצעד הגאווה 2023

שבעה חודשים לפני: נקבע המועד של מצעד הגאווה

מצעד הגאווה 2023 ייערך ב-1 ביוני, ויתקיים לראשונה לפני המצעד בתל אביב. שינוי נוסף הוא יום המצעד - חמישי, ככל הנראה בערב - בניגוד לשנים עברו שבו הוא התקיים ביום שישי בצהריים. גורמים בקהילה טוענים כי לשנת הבחירות שבפתח היה משקל רב בהיערכות המוקדמת

פורסם בתאריך: 27.10.22 16:06

עיריית חיפה הודיעה כי מצעד הגאווה 2023 ייערך ב-1 ביוני. המצעד החיפאי יתקיים לראשונה לפני המצעד בתל אביב שנקבע ל-9 ביוני. שינוי נוסף הוא יום המצעד – חמישי, ככל הנראה בערב – בניגוד לשנים עברו שבו הוא התקיים ביום שישי בצהריים.

גורמים בקהילה הגאה מציינים כי בניגוד לשנים האחרונות מתקיים שיתוף פעולה נרחב בין הקהילה לבית הקהילות כחלק מהליך הסקנת המסקנות מהמצעדים הקודמים.

בעבר נתקלה הפקת המצעד בצמצום תקציבים ובעיכוב בבחירת האמנים, ובקהילה הגאה עדיין לא שוכחים את פרשת הצבת דגלון הגאווה על ידי עובדת העירייה בספרייה העירונית בנוה שאנן ואת עמדתה של ראש העיר עינת קליש רותם בנושא. גם כעת טוענים גורמים בקהילה כי לשנת הבחירות שבפתח היה משקל רב בהיערכות המוקדמת.

"המצעד יתקיים בשיתוף פעולה של העירייה והקהילה", אומר תדהר טויכר, מראשי הקהילה, "אבל יש סיפור נחמד של הפקת לקחים כתהליך קהילתי – זו השנה הראשונה שבה יש תהליך חשוב כזה. הקהילה ביקשה כמה שינויים, בין השאר להעביר את המצעד ליום חמישי בערב ולקיים אותו לפני המצעד בתל אביב. אמנם מדובר בשנת בחירות וזה גורם שאנחנו ערים לו, אבל החשיבות המרכזית היא שיתוף הקהילה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ניר

    לאחר כל שנות ההזנחה, ההתעלמות וההתנכרות לקהילה הגאה בתקופת יונה יהב, מביאה עינת קליש רוח של שינוי והכלה. סוף סוף יש בית לקהילה הגאה בחיפה. תודה, עינת.

  2. הידעתם שקליש איפשרה למנוע פרסום חומר להט"ב בערבית???

    גם חברי הקהילה הגאה דורשים את סילוק ראש העיר הכושלת.
    הדבר היחיד שראש העיר הזאת מביאה זה חזירי בר שתוקפים את השכונות.
    שום פופוליזם לא יעזור לה להסתיר את הכשלון שלה.
    העובדה שקליש מאפשרת בציבור הערבי למנוע פרסומי להט"ב בערבית בלוחות ומודעות אומרת הכל…

  3. עדי, הדר

    כל חברי הקהילה הגאה בחיפה מודים לקליש על התמיכה הנחרצת שלה בקהילה. תודה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר