חזירי בר (צילום: predrag1/depositphotos.com)
חזירי בר (צילום: predrag1/depositphotos.com)

"כשהחזירים נמצאים אצלנו בחצר, הילדים מפחדים להיכנס הביתה"

בעוד שעיריית חיפה מתגאה ב"ירידה חדה במספר הדיווחים על נזקים הנגרמים על ידי חזירי בר", מסתבר שהתלונות של תושבי רחוב קומוי בנוה שאנן, אשר סובלים ממטרד החזירים, אינן מטופלות. תושב הרחוב: "למה מחכים? שיהיו פגיעות בנפש? למה לא לתת מענה מיידי?"

פורסם בתאריך: 8.1.23 13:28

תושבים ברחוב קומוי בנוה שאנן טוענים כי מטרד חזירי הבר באזורם הולך וגובר בשבועות האחרונים וכי החזירים חודרים לחצרותיהם והורסים תשתיות וגינות. לדבריהם, החזירים לא חוששים להסתובב ברחוב גם בשעות היום, וילדיהם שחוזרים מבית הספר נמצאים בסכנה תמידית ונאלצים להמתין זמן רב עד שהחזירים ייצאו מהחצרות. התושבים טוענים כי הם פנו פעמים רבות לעיריית חיפה, אך טענותיהם לא טופלו.

יצוין כי לאחרונה פרסמה העירייה הודעה לתקשורת שבה היא התגאתה בטיפול המוצלח שלה בבעיית החזירים. "בחצי השנה האחרונה חלה ירידה חדה במספר הדיווחים לעיריית חיפה על נזקים הנגרמים על ידי חזירי בר, בין היתר בפיזור אשפה בסביבת פחים, בנזקים לגינות, בהפיכת פחי אשפה ועוד", נכתב בהודעה, שגורמים בעירייה מייחסים אותה לאי דיווח בשל ייאושם של התושבים מאוזלת היד של העירייה.

 

 

כעת מסתבר שלמרות הטענות על ירידה בדיווחים, תלונות שדווחו אינן מטופלות. "זו תקופה ארוכה שמסתובבים אצלנו ברחוב חזירי בר, קורעים את הגדרות ונכנסים לחצרות", מספר תושב שמתגורר ברחוב קומוי, "במקום מגורי הם חפרו בורות, הרסו את הגינה וגם פגעו בשביל הכניסה לבית. כשהחזירים נמצאים אצלנו בחצר, הילדים מפחדים להיכנס הביתה. אני רואה אותם בבוקר כשאני יוצא לעבודה, וגם באמצע היום. הגינות שלנו הפכו למגרש המשחקים של החזירים והגורים שלהם".

פנית לעירייה?

"כן ולא רק אני אלא גם השכנים. התלונות נשלחו למוקד העירוני דרך אתר העירייה, ואנחנו לא רואים שהעירייה מטפלת בתלונות שלנו, פשוט אין התייחסות. למה מחכים? שיהיו פגיעות בנפש? למה לא לתת מענה מיידי?".

מעיריית חיפה לא נמסרה תגובה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דון דן

    למה שתהיה תשובה מעיריית חיפה???את התשובה אנחנו ניתן ביום הבוחר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר