הדחסנית והמים הזורמים בכניסה לחניון התפעולי (צילום: יוסי זילביגר)
הדחסנית והמים הזורמים בכניסה לחניון התפעולי (צילום: יוסי זילביגר)

דיירי רחוב מונטיפיורי: "הפכנו להיות פח הזבל של בית החולים"

מחריף המאבק של תושבי רחוב מונטיפיורי במרכז הרפואי בני ציון. אחרי עקירת הצמח המטפס שכיסה את החומה המפרידה בין בית החולים לרחוב ואחרי שנעקר העץ שהסתיר את המחסנים המכוערים, עכשיו הם סובלים מהמים המעופשים המלאים שאריות מזון שזורמים באין מפריע לרחוב

פורסם בתאריך: 26.1.23 13:41

כבר ידוע לכל כי היחסים בין תושבי רחוב מונטיפיורי בהדר לבין המרכז הרפואי בני ציון הם אמביוולנטיים מאוד. לא אחת מתלוננים תושבי הרחוב על מפגעים שמייצר בית החולים, בין אם זה עקירת צמח מטפס אשר כיסה את החומה המפרידה בין בית החולים לרחוב ובין אם עקירת עץ שעלוותו הסתירה את המחסנים הכעורים שנבנו בקו הרחוב בגובה החומה.

לתושבי הרחוב נמאס להיות החצר האחורית של בית החולים. כבר שנים שהם מתלוננים באופן עקבי על מצוקת החנייה ברחוב לאורך כל שעות היום והלילה, על חסימת הכביש משעות הבוקר המוקדמות על ידי משאיות רבות שבאות לפרוק סחורה בבית החולים, ועל פקק ארוך שנוצר במעלה הרחוב כתוצאה מהמתנה של מכוניות רבות מחוץ לשער של מרפאות החוץ. התושבים הגדילו לעשות, ובחודש אוגוסט הם התאגדו ושלחו לעיריית חיפה מכתב התראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים. התושבים דרשו מהעירייה תכנון מחדש של הסדרי התנועה ברחוב כדי למגר את תופעת הפקקים הקשה ממנה הם סובלים.

לאחרונה המאבק מול בית החולים החריף, והתושבים כבר לא מלינים על כך שהם החצר האחורית. "הפכנו להיות פח הזבל של בית החולים", אומרת אחת מהדיירות הוותיקות ברחוב.

 

 

יוסי זילביגר, דייר נוסף, החל לתעד את הנעשה בצילומי וידיאו. "בערבים, בסביבות השעה 21:30, כשאף אחד לא רואה, מתחילים לשטוף את שאריות האשפה בדחסן של בית החולים", הוא אמר ל"כלבו – חיפה והקריות", "הדחסן נמצא בחניון התפעולי, שהכניסה אליו היא מרחוב מונטיפיורי. המים המעופשים, מלאים בשאריות מזון מעורבב בסבון, טינופת ולכלוך, זורמים אל מחוץ לחניון, ומשם במורדות הרחוב. זהו עוד מפגע בשרשרת מפגעים שבית החולים מייצר".

מן הסתם התלוננת בעירייה.

"אני מעביר תלונות למוקד העירוני. השבוע הגיעה ניידת של הפיקוח, הבטיחו שלמחרת בבוקר ידברו עם התברואנית. אני מחכה לראות מה יעלה בגורל התלונה כי בינתיים אין שום שינוי. אנחנו מצפים שיארגנו שם ניקוז מתאים לביוב, או שלא ישטפו את הדחסן. הדחסנית נקייה, הסירחון והטינופת אצלנו".

בעיריית חיפה בחרו שלא להגיב.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אריה

    חברה די. כולה רחוב בהדר.לא תצליחו למכור את הדירות שלכם ב-3 מליון. תימכרו ב300 אלף ותיפטרו מהצרות

  2. רק לא לגור ליד בית חולים

    כל סביבות בתי החולים הופכות לסבל נוראי עבור הדיירים ברחובות
    ביקורים בכל שעות היום ותפיסת חניות ברחוב
    אמבולנסים עם סירנות בשעות לא סבירות
    מטרד אור – תאורה חזקה סביב שנכנסת לחלונות הבתים
    בית חולים בני ציון מאחורה לא משקיע שקל אחד בייפוי הקירות והזוועות שעשה שם
    פשוט מטרד לגור לידם
    שלא לדבר על הפקקים בבת גלים השלווה בגלל חניון רמב"ם, הפך לאוטוסטרדה כל שעות היום
    מאבטחים עם נשק שלוף מפטרלים בשכונה שלווה.. הזוי

  3. קלישה

    תגובה לאריה- במקום למכור ב 300 אלף מעדיפים להשטיח את הבנין ולבנות במקומו מגרש חניה בתשלום ( ועוד בקומות) בטוח נעשה 300 רק בשנה הראשונה בלי בעיות וזה לכל דייר ואולי גם לאשה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר