מועדון השיט בחוף השקט (צילום: בועז כהן)
מועדון השיט בחוף השקט (צילום: בועז כהן)

ניצחון לילדים עם הצרכים המיוחדים על העירייה

במסגרת העתירה שהגישו הורים לילדים על הרצף האוטיסטי נגד ראש העיר וממלא מקומה, הגיעו הצדדים להסכמות על חזרתם של הילדים לפעילות במועדון השיט בחוף השקט. חברת מועצת העיר שרית גולן שטיינברג: "נשיא בית המשפט המחוזי הבהיר כי יש לעשות הכל כדי להחזיר את הילדים לפעילות בהקדם"

פורסם בתאריך: 31.1.23 19:48

ניצחון לילדים עם הצרכים המיוחדים על עיריית חיפה, וכעת הם יוכלו לשוב לפעילות השיט בחוף השקט.

בחודש אוקטובר פורסם ב"כלבו – חיפה והקריות" כי הורים לעשרה ילדים על הרצף האוטיסטי הגישו לבית המשפט המחוזי בחיפה עתירה נגד ראש העיר עינת קליש רותם, ממלא מקומה נחשון צוק, גזבר העירייה שמוליק מרמלשטיין ועיריית חיפה, וזאת לאחר שפעילותם של הילדים במועדון השיט בחוף השקט הופסקה בשל אי הארכת ההתקשרות בין העירייה למשרד החינוך, שאפשרה עד כה שימוש בסירות המותאמות לילדים שנמצאות בניהול בית הספר הימי בחוף. את העתירה הגיש בשם ההורים עו"ד אסף אורן.

 

 

כעת, במסגרת דיון בעתירה, הגיעו ההורים להסכמות עם העירייה, ואלה קיבלו תוקף של פסק דין מנשיא בית המשפט המחוזי רון שפירא. לפי ההסכמות, "עמותת שיט חיפה מתחייבת לחתום ולאשר את אחריותה בהתאם להסכם שייחתם בין משרד החינוך לעיריית חיפה. בכפוף להשלמת החתימה על ההסכם שיהיה בנוסח זהה להסכם הקיים שיוארך עד 31 בדצמבר 2024, ובכפוף לחתימת העמותה והתחייבותה לשאת באחריות כבר כעת, ההסכם ייחתם בימים הקרובים, וככל שלא ייחתם עד לסוף השבוע תימסר הודעה לבית המשפט".

חברת מועצת העיר שרית גולן שטיינברג בירכה על פסק הדין: "זהו ניצחון חשוב לילדי מועדון השיט נגד ראש העיר וסגנה. במסגרת העתירה, שאליה הצטרפתי כידידת בית המשפט ביחד עם סגנית ראש העיר סופי נקש, הגענו להסכמות ולפיו העירייה תחתום על ההסכמים הנדרשים שיאפשרו את חזרתם של הילדים על הספקטרום האוטיסטי לפעילות כבר בסוף השבוע הזה. ההסכמות התאפשרו בעזרתו של נשיא בית המשפט שהבהיר כי יש לעשות הכל כדי להחזיר את הילדים לפעילות בהקדם. צר לי שהיינו צריכים להשתמש בבית המשפט כדי לאכוף על העירייה לעשות את המוטל עליה. נמשיך להוביל מדיניות ברורה ביחס לחוף השקט, שתעדיף את המשתמשים הקיימים בו ולא תשמש למימוש חזון שווא של ראש העיר וסגנה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר